Folk som bytter telefonnummer hele tiden.

Started by --WTF?--, October 31, 2015, 14:13:03 PM

Previous topic - Next topic

--WTF?--

Enkelte mennesker bytter telefonnummer stadig vekk. Nå sist skulle jeg kontakte ei jente på nummeret hun har gitt meg før, men så har hun byttet nr, og er ikke søkbar på nett. (Heller ikke det gamle nummeret var det). Det kan selvfølgelig være spesifikke grunner til at hun har hemmelig nummer, men da bør hun tenke over hva det faktisk innebærer. Hvor vanlig er dette egentlig?
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Anugita

Tror det er vanligere blant yngre enn eldre å bytte nummer? Kan være div grunner til det...
Og hvis hun faktisk har hemmelig nummer, kan det hende den hun skjuler seg for har fått tak i det gamle nummeret, og at hun derfor måtte bytte, og kun har gitt nummeret til sine nærmeste.

vinteRR


SOTN

Jeg jobber innen psykiatrien og har hatt hemmelig tlf nr de siste 8 årene.

Sikkert litt frustrerende for folk som vil ha tak i meg, men jeg er helt komfortabel med at jeg ikke er den enkleste å finne :)

Ananas

Jeg har hatt hemmelig nummer (ikke søkbart på gulesider) så lenge jeg har hatt det nummeret jeg har nå :) Det vil si snart 10 år. Tror det er noe av grunnen til at jeg har klart å beholde deg såpass lenge - bank i bordet - fordi ingen uvedkommende har klart å få tak i det.

I tillegg mister folk telefonen - og følgelig alle sine numre - støtt og stadig, og da "renskes" listen over hvem som har nummeret mitt med jevne mellomrom og jeg kan starte på nytt, selv om jeg fortsatt sitter igjen med mitt gamle nummer.

--WTF?--

Quote from: Ananas on May 22, 2016, 12:52:24 PM
I tillegg mister folk telefonen - og følgelig alle sine numre - støtt og stadig,[...]

Da har de ikke orden i arkivene sine, og slike folk vil jeg ikke ha i livet mitt. NEXT!
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.