Wing i Oslo

Started by malculay, January 12, 2016, 15:24:59 PM

Previous topic - Next topic

malculay

Hei!

Ser etter folk som har lyst til å gjøre daygame og nightgame fremover.

33 år og fra Oslo.
Har holdt på en stund og fått ok resultater, er tilbake etter en lengre pause.



Zorro

Jeg er game hovedsakelig på nightgame, men usikker på hvilket nivå jeg er på. Hadde en forholdsvis god periode for fire år siden, men sluttet å dra ut pga et forhold. Jeg er snart 30.

Rusty

Jeg er med. 30 år.

Jeg skal ut hele helgen. Skal vi få til noe på torsdag 21.01?

Spaniard

Jeg er 33 og fra Oslo

Blir gjerne med deg ut på Daygame

Josep_

Hei. 33 år her. Ekstremt lite erfaren på sjekking i det store og det hele på byen... Men jeg skal kanskje til Oslo den fredag den 22 april (det avhenger av om jeg finner et sted å overnatte)... Noen som kunne tenke seg å være med å sjekke opp?

MaleOslo

Noen som skal ut i Oslo i kveld? :)

Humphrey

Skal nok ut i kveld og på lørdag, etter det blir det ikke Oslo på en stund;) Noen som vil henge med?

skruf

#7
Hei! Jeg er 26 år. Middels erfaring fra daygame, lite på nightgame. Har kunne tenke meg å bli med på nightgame fra den ... aug. Send pm :)

Edit: Mener den 26 august :)

Thomas GV

Kontakt meg om du er keen på wing. Har noe erfaring men har vært i forhold nå en stund pga det.

hai

Hei. Jeg leter etter noen å gjøre daygame med på hverdager (Oslo sentrum), rundt 13:00-15:00 tida. Jeg vet ikke om det er så mange som har en timeplan som tillater dette men håper det er noen der ute som kan joine meg for å game ved disse tidspunktene. Jeg har to og et halvt år erfaring med regelmessig game, men har nå hatt en pause på ca. 2 år pga kjæreste.

Send PM eller hva enn hvis du er interessert i å treffes :)