Bli med på Bootcamp hos Sjekkeskolen i !

Les mer 

Skrevet av Emne: Ønsker meg venner/treff  (Lest 821 ganger)

Utlogget Stanley

• GV Bootcampdeltager + GVS
  • Skjørtejeger
  • Total likes: 10
  • Kjønn: Mann
  • Vil DU møte meg irl? Send PM! :-)
Ønsker meg venner/treff
« på: Januar 17, 2016, 16:17:05 pm »
Hei!

Jeg er 20 år og bor i Oslo.

Jeg trenger venner av alle slag, eldre, yngre, gutter, og jenter. Venner jeg kan dra på byen med, kafeer med, og henge med på senteret. Rolige filmkvelder, og å bare slappe av å lage mat sammen er også noe jeg verdsetter.

Jeg ønsker også bare å treffe andre personer fra forumet og se hva det kan utvikle seg til hvis det å gå rett på vennskap blir for forpliktende.

PM meg hvis dere vil møtes eller bare chattes. Jeg trenger også nettvenner. Alle slags type venner.
Vi er alle møtt med en rekke store muligheter, briljant kamuflert som umulige situasjoner.

Utlogget Stanley

• Skjørtejeger
Sv: Ønsker meg venner/treff
« Svar #1 på: Januar 18, 2016, 12:24:36 pm »
Og bare sånn at det er sagt, så har jeg endret meg på de par årene jeg har vært utestengt fra forumet. Jeg er positiv nå.
Vi er alle møtt med en rekke store muligheter, briljant kamuflert som umulige situasjoner.

Utlogget Sharpie

« Svar #2 på: Januar 18, 2016, 22:02:26 pm »
Hei!

Hadde vært interessant å høre hvordan du har utviklet deg de siste årene og hvordan du har blitt mer positivt?
Gjerne presentere deg selv og, vet ikke om du har gjort det i en av de gamle postene? :D

Utlogget Stanley

• Skjørtejeger
« Svar #3 på: Januar 19, 2016, 14:39:53 pm »
Jeg har vel vært en av de mest negative personlighetene i GV-miljøet de 5 årene jeg har vært ''aktiv''.
Jeg har blitt kastet ut og fått skrivesperrer på forumet jevnlig, og etter et par års pause og en samtale med Admin irl, har jeg fått en aller siste sjanse.

Jeg har egentlig fått alle svar i andre tråder jeg har skrevet, og har egentlig ikke så mye mer å spørre om teoretisk enda, derfor er det kanskje mer stille fra meg enn vanligvis.

Hvis jeg skulle beskrevet meg selv med 3 ord, ville ''anstrengende'' være et ord som kommer på blokka, og jeg er det vel til en viss grad fortsatt, men jeg har i hvert fall selvinnsikt nok til å se det selv, og jeg jobber hver dag med å bli den beste versjonen jeg kan bli av meg selv.

Nå er jeg vel egentlig bare på søken etter et sosialt nettverk bestående av jenter og gutter i egentlig alle aldre. Om treffene med meg er å gå ut på byen i -15 grader nå, eller å ta en kaffe en halvtimes tid i sentrum, er det samme for meg. Jeg trenger fortsatt å lære meg sosialt samspill.
« Siste redigering: Februar 04, 2016, 16:49:05 pm av Stanley »

Utlogget Blom93192

« Svar #4 på: Februar 09, 2016, 18:48:14 pm »
Har planer om å flytte til Oslo, og man får aldri for mange venner:) Så er med på å møtes jeg