Trenger sårt noen råd. Fortsette eller gå videre?

Started by Jenten85, January 28, 2016, 21:05:21 PM

Previous topic - Next topic

Jenten85

Har de siste månedene datet en rolig, småsjenert og fin gutt...akkurat det jeg har sett etter siden jeg har møtt mye spesielt siden jeg ble singel for to år siden.
Det har gått veldig sakte og har vel i snitt møttes annenhver uke pga jobbing og litt avstand... Når vi er sammen er det fint og vi koser oss:)
Han har hele veien vært dårlig på å ta initiativ og kontakt, og jeg har spurt om det for å høre om det er noe jeg kan gjøre Osv..
Nå har jeg kommet til et punkt hvor jeg ikke vet om jeg skal orke å fortsette og litt desperat etter råd om hvordan jeg skal forholde meg til han?
Vil egentlig ikke gi opp, men klarer ikke helt å slå meg til ro med at sånn skal det være!

Dette handler ikke om at han kun vil ha sex.. Bare for å si det før den konklusjonen kommer:p

Takker for alle svar!

Knipetak

Quote from: Jenten85 on January 28, 2016, 21:05:21 PM
Dette handler ikke om at han kun vil ha sex.. Bare for å si det før den konklusjonen kommer:p

Det er litt vanskelig å skjønne hva det handler om faktisk, utifra beskrivelsen... Du har møtt en fyr du beskriver som litt sjenert og geografisk litt langt unna, som ikke tar kontakt så ofte som du vil...

Tror du han vil ta kontakt men er for sjenert til å gjøre det?
Tror du han bare ikke er that into you?
Tror du han er en fyr som ikke er så opptatt av å skrive til hverandre utover å avtale å møtes, noe som pga avstanden ikke er hele tida?
Tror du han har andre jenter han holder på med?

Jenten85

Quote from: Knipetak on January 28, 2016, 21:48:23 PM
Quote from: Jenten85 on January 28, 2016, 21:05:21 PM
Dette handler ikke om at han kun vil ha sex.. Bare for å si det før den konklusjonen kommer:p

Det er litt vanskelig å skjønne hva det handler om faktisk, utifra beskrivelsen... Du har møtt en fyr du beskriver som litt sjenert og geografisk litt langt unna, som ikke tar kontakt så ofte som du vil...

Tror du han vil ta kontakt men er for sjenert til å gjøre det?
Tror du han bare ikke er that into you?
Tror du han er en fyr som ikke er så opptatt av å skrive til hverandre utover å avtale å møtes, noe som pga avstanden ikke er hele tida?
Tror du han har andre jenter han holder på med?

Skal sies først at jeg sliter en del med frykt for å bli avvist og når jeg kommer til det punktet hvor jeg liker noen kommer den ganske tydelig frem. Derfor spør jeg her for å høre litt om det er frykten eller fornuften som snakker til meg :)

Jeg tror ikke han har andre jenter han holder på med, men er redd for det! Tror han generelt er dårlig til å ta kontakt med alle han kjenner.. Noe han også har sagt selv!
Tenker at vi bør møtes oftere om vi ikke ringes eller snakkes oftere.. Ellers vil jo dette ta flere år!
Redd han ikke er så keen ja.. Men føler ikke det når vi møtes og når vi først skriver meldinger.
Og jeg har tenkt tanken på om han er redd for å si han ikke vil mer og såre meg, og henger med meg pga det...

Jeg har for det meste tatt kontakt og spurt om å møtes for jeg orker ikke å vente på det! Lurer på om det er noen hensikt å prøve å ikke ta kontakt på en stund og se om han faktisk tar det hintet? Før jeg evt.  avslutter det..

Sorry om det er vanskelig å forstå..

Kjetil GV

Quote from: Jenten85 on January 28, 2016, 22:04:02 PM
Skal sies først at jeg sliter en del med frykt for å bli avvist og når jeg kommer til det punktet hvor jeg liker noen kommer den ganske tydelig frem. Derfor spør jeg her for å høre litt om det er frykten eller fornuften som snakker til meg :)
Sikkert en god blanding.

Det er nok ganske vanskelig å klare å få økt tiltrekningen mer enn den er pr i dag. Og uansett om du er redd for avvisning, så er det ikke noen løsning å avvise ham først.
Resultatet blir jo det samme. Null forhold med en fyr du liker. Det er bare egoet som snakker.

Sagt på en annen måte. Du har ingenting å tape på å prøve på noe.

En typisk problemstilling som går igjen her på forumet er at jenter ønsker å få avklart forholdet, mens gutter ønsker å beholde friheten sin.

Ofte så ønsker jenter å konfrontere gutten med å definere hva slags forhold man har som igjen fører til at gutten trekker seg unna.

Så ufordringen er nok heller, hvordan kan du få ham til å investere mer uten at han føler at friheten hans innskrenkes?

Denne artikkelen her går nærmere inn på det(les kommentarfeltet også):
http://www.0330.no/2013/01/hvordan-vet-du-om-han-vil-ha-deg.html#.VqqZFYXhBD8
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Jenten85

Quote from: Måka on January 28, 2016, 23:45:42 PM
Quote from: Jenten85 on January 28, 2016, 22:04:02 PM
Skal sies først at jeg sliter en del med frykt for å bli avvist og når jeg kommer til det punktet hvor jeg liker noen kommer den ganske tydelig frem. Derfor spør jeg her for å høre litt om det er frykten eller fornuften som snakker til meg :)
Sikkert en god blanding.

Det er nok ganske vanskelig å klare å få økt tiltrekningen mer enn den er pr i dag. Og uansett om du er redd for avvisning, så er det ikke noen løsning å avvise ham først.
Resultatet blir jo det samme. Null forhold med en fyr du liker. Det er bare egoet som snakker.

Sagt på en annen måte. Du har ingenting å tape på å prøve på noe.

En typisk problemstilling som går igjen her på forumet er at jenter ønsker å få avklart forholdet, mens gutter ønsker å beholde friheten sin.

Ofte så ønsker jenter å konfrontere gutten med å definere hva slags forhold man har som igjen fører til at gutten trekker seg unna.

Så ufordringen er nok heller, hvordan kan du få ham til å investere mer uten at han føler at friheten hans innskrenkes?

Denne artikkelen her går nærmere inn på det:
http://www.0330.no/2013/01/hvordan-vet-du-om-han-vil-ha-deg.html#.VqqZFYXhBD8

Føler vel at jeg har vært som det står der.. Ikke krevd noe av han, og vist oppmerksomhet ved å ta kontakt og initiativ. Men hvor lenge skal man gjøre dette før man evt ser noen endring da? Jeg ønsker ikke er forhold hvor det er lite oppmerksomhet som nå. Hadde vi møttes oftere hadde jeg nok ikke tenkt over det, men nå er jo situasjonen som den er...
Har ikke møtt noen av kompisene hans ennå, noe jeg føler er litt tidlig selv også..men tiden bør komme snart! Er det sånne tegn jeg bør se etter? Eller er det dødfødt uansett?

Kjetil GV

Jeg er dersverre ikke noen ekspert. Har bare lest en del på forumet her. Så ta svaret mitt med en klype salt.

Ja. Det er slike tegn du skal se etter.

Alle former for investering fra hans side.

Da mener jeg ikke at han feks betaler for pizzaen(selv om det også er en liten investering), men at han bruker tid og/eller krefter på deg.

Dersom dere kan finne på "kjæresteting" sammen. Litt mer romantiske ting som koster innsats eller tid.

En film, pizza og pule er på en måte en lav investering.

Mens å gå en tur og holde hender, deretter lage maten sammen og tilslutt se en film og pule er en høyere investering.

Men som artikkelen nevner:
QuoteMed andre ord er akkurat grad av forpliktelse noe du bør la skje i hans tempo, og heller passe på at dere har det fint sammen og at hovedaktiviteten når dere møtes ikke er sex.

Feks å sitte et par timer å spille sammen er en bra investering. Selv om dere ikke snakker sammen mens dere spiller engang. Du bonder fordi dere bruker
tid sammen. Det å bli med på slike aktiviteter som han syntes er gøy, og som kanskje du syntes er kjedelig eller ikke ser poenget med kan være lurt. Fordi gutter bonder på en annen måte enn jenter. Det holder å henge sammen.

Hvis du viser at du liker ham for den han er, og skryter litt av ham på ting som han kan føle seg stolt av så føler han seg litt utvalgt, og også at han har fortjent interessen din mer. Gutter føler ofte at de må ha imponert jenta for å virkelig tro at de fortjener jenta, og kan dermed gjøre seg mer emosjonelt tilgjengelig.

Hvorvidt du skal kutte eller redusere kontakten for å se om han savner deg er vanskelig å svare på. Det kan virke, eller det kan føre til at kontakten stopper helt opp.

Kanskje er han ikke interessert i mer enn sex. Kanskje har han ikke "bestemt" seg enda(ikke er nok emosjonelt investert enda). Kanskje er han sjenert og er redd for å ødelegge med å ta mer kontakt. Vanskelig å si.

Uansett kan ingenting skje videre dersom dere ikke tilbringer mer tid sammen. Så dersom du har lyst til å investere mer tid i ham, så kan du gradvis introdusere ting som gjør at dere tilbringer mer tid sammen eller gjør noe aktivt sammen(som å lage mat, gå tur, etc).

Baksiden av medaljen er at jo mer tid og krefter du investerer så blir også du mer emosjonelt investert. Det går begge veier.

En annen bra artikkel:
http://www.0330.no/2015/02/5-dumme-ting-jenter-gjr-nar-de-er.html#.Vqqk2oXhBD8


Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Jenten85

Quote from: Måka on January 29, 2016, 00:39:57 AM
Jeg er dersverre ikke noen ekspert. Har bare lest en del på forumet her. Så ta svaret mitt med en klype salt.

Ja. Det er slike tegn du skal se etter.

Alle former for investering fra hans side.

Da mener jeg ikke at han feks betaler for pizzaen(selv om det også er en liten investering), men at han bruker tid og/eller krefter på deg.

Dersom dere kan finne på "kjæresteting" sammen. Litt mer romantiske ting som koster innsats eller tid.

En film, pizza og pule er på en måte en lav investering.

Mens å gå en tur og holde hender, deretter lage maten sammen og tilslutt se en film og pule er en høyere investering.

Men som artikkelen nevner:
QuoteMed andre ord er akkurat grad av forpliktelse noe du bør la skje i hans tempo, og heller passe på at dere har det fint sammen og at hovedaktiviteten når dere møtes ikke er sex.

Feks å sitte et par timer å spille sammen er en bra investering. Selv om dere ikke snakker sammen mens dere spiller engang. Du bonder fordi dere bruker
tid sammen. Det å bli med på slike aktiviteter som han syntes er gøy, og som kanskje du syntes er kjedelig eller ikke ser poenget med kan være lurt. Fordi gutter bonder på en annen måte enn jenter. Det holder å henge sammen.

Hvis du viser at du liker ham for den han er, og skryter litt av ham på ting som han kan føle seg stolt av så føler han seg litt utvalgt, og også at han har fortjent interessen din mer. Gutter føler ofte at de må ha imponert jenta for å virkelig tro at de fortjener jenta, og kan dermed gjøre seg mer emosjonelt tilgjengelig.

Hvorvidt du skal kutte eller redusere kontakten for å se om han savner deg er vanskelig å svare på. Det kan virke, eller det kan føre til at kontakten stopper helt opp.

Kanskje er han ikke interessert i mer enn sex. Kanskje har han ikke "bestemt" seg enda(ikke er nok emosjonelt investert enda). Kanskje er han sjenert og er redd for å ødelegge med å ta mer kontakt. Vanskelig å si.

Uansett kan ingenting skje videre dersom dere ikke tilbringer mer tid sammen. Så dersom du har lyst til å investere mer tid i ham, så kan du gradvis introdusere ting som gjør at dere tilbringer mer tid sammen eller gjør noe aktivt sammen(som å lage mat, gå tur, etc).

Baksiden av medaljen er at jo mer tid og krefter du investerer så blir også du mer emosjonelt investert. Det går begge veier.

En annen bra artikkel:
http://www.0330.no/2015/02/5-dumme-ting-jenter-gjr-nar-de-er.html#.Vqqk2oXhBD8

Tusen takk for svar :) jeg har jo lest en del her og prøvd mye av det du sier :) vært på tur sammen, konserter, idrettsarrangement Osv .. Ja litt forskjellig og sex har ikke vært sånn fokus som jeg har vært vant med fra tidligere dating, og det er noe av grunnen til at jeg liker han så godt og tenkt at han er seriøs!

Jeg tenker jeg Får la det gå noen dager nå før jeg hører fra meg..kanskje bryte mønsteret litt, med å vente noen dager ekstra ift det jeg pleier, for å kanskje "vekke han" litt..
er det en grei mellomting?

Jeg får bruke tiden til å Tenke litt hva jeg kan leve med også 😊 Ikke bare fokusere på hva han vil...

Kjetil GV

Quote from: Jenten85 on January 29, 2016, 11:03:24 AM
Jeg tenker jeg Får la det gå noen dager nå før jeg hører fra meg..kanskje bryte mønsteret litt, med å vente noen dager ekstra ift det jeg pleier, for å kanskje "vekke han" litt..  er det en grei mellomting?
Etter min mening høres ikke det så dumt ut. Men som sagt så har jeg ikke er faring med akkurat dette.

Akkurat det med at det er en del avstand(?) mellom dere lager det jo litt mer vanskelig å lese hele situasjonen.

Hvis feks helgene er eneste mulighet for å møtes, og at han jobber og er opptatt i ukedagene, så kan det kanskje bli litt mye å bruke hver
helg på deg også. Da har han på en måte aldri alenetid/fri til å slappe av.

Så kanskje et forslag er å besøke ham fra Søn til Man noen ganger(såfremt avstand og jobb/skolesituasjon tillater det). Da får dere en koselig kveld sammen, men han har også rukket ha "fri" i helgen.

Quote from: Jenten85 on January 29, 2016, 11:03:24 AM
Jeg får bruke tiden til å Tenke litt hva jeg kan leve med også 😊 Ikke bare fokusere på hva han vil...

Ja. Det viktigste er deg selv.

Det finnes mange andre kjekke og fine gutter der ute som du enda ikke har møtt,  eller som du kanskje har møtt, men ikke oppdaget enda.

Og klarer ikke denne karen her vise at han setter pris på deg, så kanskje han ikke har fortjent oppmerksomheten din heller.. ;)
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Jenten85

Quote from: Måka on January 29, 2016, 13:47:24 PM
Quote from: Jenten85 on January 29, 2016, 11:03:24 AM
Jeg tenker jeg Får la det gå noen dager nå før jeg hører fra meg..kanskje bryte mønsteret litt, med å vente noen dager ekstra ift det jeg pleier, for å kanskje "vekke han" litt..  er det en grei mellomting?
Etter min mening høres ikke det så dumt ut. Men som sagt så har jeg ikke er faring med akkurat dette.

Akkurat det med at det er en del avstand(?) mellom dere lager det jo litt mer vanskelig å lese hele situasjonen.

Hvis feks helgene er eneste mulighet for å møtes, og at han jobber og er opptatt i ukedagene, så kan det kanskje bli litt mye å bruke hver
helg på deg også. Da har han på en måte aldri alenetid/fri til å slappe av.

Så kanskje et forslag er å besøke ham fra Søn til Man noen ganger(såfremt avstand og jobb/skolesituasjon tillater det). Da får dere en koselig kveld sammen, men han har også rukket ha "fri" i helgen.

Quote from: Jenten85 on January 29, 2016, 11:03:24 AM
Jeg får bruke tiden til å Tenke litt hva jeg kan leve med også 😊 Ikke bare fokusere på hva han vil...

Ja. Det viktigste er deg selv.

Det finnes mange andre kjekke og fine gutter der ute som du enda ikke har møtt,  eller som du kanskje har møtt, men ikke oppdaget enda.

Og klarer ikke denne karen her vise at han setter pris på deg, så kanskje han ikke har fortjent oppmerksomheten din heller.. ;)

Neida trenger ikke å være ekspert :) setter pris på tilbakemeldinger jeg.. Synes det er vanskelig å sitte med dette , spes med at jeg tolker det meste som avvisning!

Jeg har vel tenkt å gi det litt mer tid, og se om det bedrer seg! Spes etter jeg har sagt i fra ang initiativ.. Hvis ikke, er det helt sikkert andre som ønsker å gi meg den oppmerksomheten 😊

Prøve å være litt mer forutsigbar, sånn jeg var i starten for å se om jeg kan vekke noe i han som han kanskje tar litt for gitt nå!

Jenten85

Må vel også si jeg begynner å kjenne behovet for å "se meg rundt" igjen litt... Når ting er såpass trått som jeg føler det nå! Men bør vel kanskje vente med det til det er litt mer avklart?

Og ville du sagt noe om du ikke hadde hørt noe på 5-6 dager? Bare late som ingenting? Synes ikke det er greit!

Kjetil GV

Quote from: Jenten85 on January 29, 2016, 14:47:02 PM
Må vel også si jeg begynner å kjenne behovet for å "se meg rundt" igjen litt... Når ting er såpass trått som jeg føler det nå! Men bør vel kanskje vente med det til det er litt mer avklart?

At ting går trått høres ut for meg som om det er en bestemt forventning eller mening om hva som skal skje. Gutt og jente møtes --> prøver å bli kjærester.

Slik prosessen er for meg, så tenker jeg:
Gutt og jente møtes--> trives godt sammen, men også alene--> bruker etterhvert mer og mer tid sammen--> finner ut at dette er bedre enn å være singel--> Oppdager at de har lyst til å bli kjærester

Den ene prosessen har fokus på å bli kjærester og prøve ekslusivitet og forpliktelser for å se om det fungerer.

Den andre fokus på å trives sammen over tid og oppdage at ekslusivitet er bedre enn alternativet, og velge det tilslutt.

Så kanskje du ser det på den første måten, og han på den andre. Evt at du har oppdaget det litt tidigere en ham?

Quote from: Jenten85 on January 29, 2016, 14:47:02 PM
Og ville du sagt noe om du ikke hadde hørt noe på 5-6 dager? Bare late som ingenting? Synes ikke det er greit!
Nei egentlig ikke. Blir på en måte som at han er forpliktet til å ta kontakt. Du kan ikke kreve dette av ham.
Da krever du en forpliktelse som han kanskje ikke er klar for. Han føler han taper frihet og får kalde føtter.

Forstår at du ikke syntes det er greit, men det hjelper nok lite å forsøke gjøre noe med det på den måten.

Det eneste du kan gjøre, er å følge din egen intensjon. Vil du ha sjeldnere kontakt for å se om han tar opp kontakten, så OK.

Vil du ta initiativet for å se om han investerer mer etterhvert så gjør det.

Men det å kreve forpliktelser eller sette navn på ting er nok ikke veien å gå. De tingene må han finne ut av på egenhånd.

Syntes den 3 måneders artikkelen hørtes bra ut. Kanskje tidsperspektivet blir litt lengre med avstandsforhold?

Sitat fra artikkelen:
Quote
Før det har gått tre måneder er det lov for begge parter å ombestemme seg, date andre (dersom man ikke har avtalt noe annet), få kalde føtter, nekte å prate, gjøre irrasjonelle og rare ting osv. ETTER tre måneder derimot har man etter min mening litt krav på å få ting avklart og definert.

Det var i allefall noen tanker rundt dette.

Dersom han bare trenger litt mere tid så er det jo dumt å dumpe ham. (Kjekke mindset: Its always on. Tolk alt han kommuniserer positivt i kommunikasjonen mellom dere. Slik at du ikke formidler at du føler avslag når du gjør det.)

Dersom han ikke er interessert har du i allafall forsøkt.
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Jenten85

Quote from: Måka on January 29, 2016, 15:45:25 PM
Quote from: Jenten85 on January 29, 2016, 14:47:02 PM
Må vel også si jeg begynner å kjenne behovet for å "se meg rundt" igjen litt... Når ting er såpass trått som jeg føler det nå! Men bør vel kanskje vente med det til det er litt mer avklart?

At ting går trått høres ut for meg som om det er en bestemt forventning eller mening om hva som skal skje. Gutt og jente møtes --> prøver å bli kjærester.

Slik prosessen er for meg, så tenker jeg:
Gutt og jente møtes--> trives godt sammen, men også alene--> bruker etterhvert mer og mer tid sammen--> finner ut at dette er bedre enn å være singel--> Oppdager at de har lyst til å bli kjærester

Den ene prosessen har fokus på å bli kjærester og prøve ekslusivitet og forpliktelser for å se om det fungerer.

Den andre fokus på å trives sammen over tid og oppdage at ekslusivitet er bedre enn alternativet, og velge det tilslutt.

Så kanskje du ser det på den første måten, og han på den andre. Evt at du har oppdaget det litt tidigere en ham?

Quote from: Jenten85 on January 29, 2016, 14:47:02 PM
Og ville du sagt noe om du ikke hadde hørt noe på 5-6 dager? Bare late som ingenting? Synes ikke det er greit!
Nei egentlig ikke. Blir på en måte som at han er forpliktet til å ta kontakt. Du kan ikke kreve dette av ham.
Da krever du en forpliktelse som han kanskje ikke er klar for. Han føler han taper frihet og får kalde føtter.

Forstår at du ikke syntes det er greit, men det hjelper nok lite å forsøke gjøre noe med det på den måten.

Det eneste du kan gjøre, er å følge din egen intensjon. Vil du ha sjeldnere kontakt for å se om han tar opp kontakten, så OK.

Vil du ta initiativet for å se om han investerer mer etterhvert så gjør det.

Men det å kreve forpliktelser eller sette navn på ting er nok ikke veien å gå. De tingene må han finne ut av på egenhånd.

Syntes den 3 måneders artikkelen hørtes bra ut. Kanskje tidsperspektivet blir litt lengre med avstandsforhold?

Sitat fra artikkelen:
Quote
Før det har gått tre måneder er det lov for begge parter å ombestemme seg, date andre (dersom man ikke har avtalt noe annet), få kalde føtter, nekte å prate, gjøre irrasjonelle og rare ting osv. ETTER tre måneder derimot har man etter min mening litt krav på å få ting avklart og definert.

Det var i allefall noen tanker rundt dette.

Dersom han bare trenger litt mere tid så er det jo dumt å dumpe ham. (Kjekke mindset: Its always on. Tolk alt han kommuniserer positivt i kommunikasjonen mellom dere. Slik at du ikke formidler at du føler avslag når du gjør det.)

Dersom han ikke er interessert har du i allafall forsøkt.

Tusen takk for svar 😊

Da kjenner jeg litt på det en uke til.. Så får jeg ta et valg (om jeg har noe)  tror jeg! Best for min egen del! 😊

Godt å få luftet ting og hørt litt hva en nøytral part sier... Sluttet å snakke med venninner om sånne ting! De er ofte like innstilt på at "du fortjener mer og han må ta kontakt så og så ofte for at han i det hele tatt er interessert"... Er en uting og gjør det vanskelig å ta ting som det kommer!

Cobra196

Har snakket med mange gutter om hvordan man finner ei jente som man passer sammen med. Vi blir fort enige om at det nytter ikke å være litt sjenert. Det gjelder om å være åpen om vite selv hva man vil i livet. En anbefaling jeg har fått for noen år siden er å bli venn med jentene som jeg har lyst til å bli sammen med.

Jeg har testet ut om det hjelper å være mer åpen på Facebook. Det fungerer greit nok med ren tekst, men best å bruke egne bilder og helt nøytral tekst. Istedenfor å klage på at det er altfor varmt midt på sommeren, så legger jeg ut et bilde og skriver at solen skinner med blå himmel. Rundt 30 grader i direkte sollys og blokka blir stekende varm. Da spør folk meg mer om hvordan det går og jeg kan svare i en annen vinkel, istedenfor den ene tingen jeg er fornøyd eller misfornøyd med. Uten en annen vinkel, så styrer andre hva jeg skal svare og da blir jeg ufrivillig sur. Det vil ingen.

Hvis jeg blir kjent med jenter som ikke er så interessert i å være med meg ute blant venner og bekjente, så er noe mer forhold enn venner helt uaktuelt. Blir jentene fornærma av det, så kutter jeg mer eller mindre ut kontakten helt. Er 21 år og fortsatt singel. Er kjedelig til tider, spesielt på sommeren når aktiviteter tar ferie, men heller singel enn å være med jenter som jeg ikke holder ut i lengden.
Personlig blogg: [url="//www.smsindre.no"]www.smsindre.no[/url]

Kjetil GV

Quote from: Cobra196 on January 29, 2016, 16:27:29 PM
En anbefaling jeg har fått for noen år siden er å bli venn med jentene som jeg har lyst til å bli sammen med.

Frivillig friendzone?

Hvordan kommer du deg ut av den?
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Jenten85

Han var usikker! Fikk svar på det i dag... Sikkert mye jeg kunne gjort anderledes men 😁 Jeg føler vel han kommer til å angre på dette faktisk:p