halskjeder for men???

Started by samholyaok, October 28, 2016, 13:30:03 PM

Previous topic - Next topic

samholyaok

Jeg tenker å kjøpe noen tilbehor til klærene mine, fordi jeg tror at veien jeg kler meg er litt kjedelig. Jeg tenkte å kjøpe noen halskjeder. Men jeg har også sett på noen andre typer av tilbehor for menn. Jeg har sett meste parten på https://www.trendhim.no/ fordi jeg har en rabattkode for websiden.
er der none andre plasser jeg kan kjøpe lignende ting?
Takk

The Stig

Tror du må være litt forsiktig med halskjeder, det blir fort tacky på menn, SPESIELT om du har de utenpå skjorten for å se kul ut...det er turn-off for mange damer.

Jeg har kjøpt noen halskjeder på markeder og slikt i diverse utviklingsland (Guatemala,Honduras,Mexico). Det er noen veldig enkle saker, et lite symbol eller noe som er typisk for det landet. Jeg har et halskjede med et lite skjell på nå.
Da har du plutselig også noe å snakke om; si du er ute og damene kommenterer på det så kan du fortelle om reisen din, eller en anekdote/historie fra turen etc, og plutselig er du en litt mer interessant fyr!

Når det er sagt så er det stor sett bare på sommeren, og i svømmehallen at folk ser at jeg har på meg halskjede, siden det faktisk er under skjorten. Noen damer er overmåte interessert, og har lyst å se det når de ser et kjede rundt halsen, men hører til sjeldenhetene
bye bye comfort zone.Just die already.