Hvordan starte fra ingenting?

Started by Original Ginger, August 07, 2016, 00:42:52 AM

Previous topic - Next topic

Original Ginger

Hei! Jeg er en gutt på 22 som aldri har hatt sex. Jeg har kysset to jenter og begge gangene var det jenta som tok initiativ, og det er vel unødvendig å si at jeg aldri har hatt kjærsete. Jeg har nylig bestemt meg for å tak tak i problemet og få bedre sosiale ferdigheter og selvtillit og å lære meg å flørte. Jeg tenker å begynne å gå ut å snakke med fremmede hver dag, og selv om det kanskje er hjernen min som finner på unnskyldninger for å utsette det, tenkte jeg å spørre dere om dere har noen tips.
Har noen erfaring med å starte alene fra scratch?
Har dere tips til hvordan jeg kan starte samtaler og hva jeg kan forvente til å begynne med?
Noen videoer jeg bør se eller innlegg jeg bør lese?

Målet mitt er å ha såppass ferdigheter at jeg har en kjærsete eller annen sexpartner innen et år.

Anax

Bootcamp / fin en wing som kan veilede deg.

Prøve å finne ut av dette alene ved hjelp av videoer på nett var noe av det jeg sløste mest tid på.

Original Ginger

Har dessverre ikke råd til bootcamp akkurat nå, men jobber med saken. Noen tips til hvordan jeg finner en wing/mentor? Er i Trondheim.

Original Ginger

Quote from: Anax on August 07, 2016, 07:04:13 AM
Prøve å finne ut av dette alene ved hjelp av videoer på nett var noe av det jeg sløste mest tid på.

Vil gjærne høre mer om erfaringen din hvis du gidder å fortelle.

Tjodleik

Quote from: Original Ginger on August 07, 2016, 13:27:41 PM
Har dessverre ikke råd til bootcamp akkurat nå, men jobber med saken. Noen tips til hvordan jeg finner en wing/mentor? Er i Trondheim.

Du kan jo slenge noen meldinger til folka i Trondheimstråden og se om de svarer. Hvis alt annet feiler så startet jeg fra scratch i min tid, og kan muligens hoste opp et tips eller tre hvis du har noe spesifikt du trenger hjelp til.

Priest

#5
Med mindre du ikke har råd for bootcamp, det beste er jo bare å ta action, "hoppe rett inn i ilden" og drite deg ut som mye som mulig. Når man starter med det er det viktig først og fremst å desensibilisere seg av de "negative" reaksjonene som du kan få samt at det ikke blir en big deal å komme bort til ukjente og starte ei samtale.

Dwerg

Been there, done that. Gikk aldri på bootcamp eller brukte større pengesummer. Var på akkurat samme sted på akkurat samme alder. Det er nesten skremmende likt.

Uansett, du vil nok ha noen råd fra en som har vært i dine sko. Det beste jeg har å komme med er å faktisk komme deg ut, snakke med folk og bryte ned barrierene dine. Forvent å feile i en stund fremover og belønn deg selv for å prøve fremfor å vinne. Det var det jeg gjorde og jeg endte opp med sex innen 2 måneder, sier ikke at det vil gå slik for deg men om ikke du prøver å tar det bare enda lengre tid.

Begynn med erfaringer. Del erfaringene dine her og det vil være et mye bedre grunnlag for oss å veilede deg. Alternativt bruk Google, søk som en gal og ikke gi deg før du er sikker på du har et bra svar.

Du kan også kjøpe "Sjekkeskolen" boken. Den er lettlest, inneholder konkrete råd til de vanlige situasjonene og den dealer med å bryte ned akkurat din type begrensninger. Ellers vil den si det jeg sa som virkelig er det aller aller viktigste for utvikling, kom deg ut og få erfaringer (både gode og vonde).

Har også en del materiale på engelsk som jeg har funnet de siste 3 årene, dette er gratis. Hvis du er interessert.

For 3 år siden startet jeg også fra (nesten) ingenting i en alder av 22. Nå i en alder av 25 har jeg ligget med en del jenter og fant en fantastisk kjæreste ifjor. Jeg bare begynte i en kant og jobbet meg mot mål, anbefaler du gjør det samme ;)

--WTF?--

"Kjenn deg selv" sto det over døren på de gamle mysterieskolene. (Forøvrig mange gode praktiske råd i tråden her.)
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.