Sv: Hvem er jenter?

Started by Frustrertgutt, August 24, 2016, 21:12:29 PM

Previous topic - Next topic

Frustrertgutt

Jeg fant en gammel forum men jeg lurer på en ting og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er på 23 år og hu er på 21år. Jeg møtte ei på Tinder for en uke siden og vi begynte å snakke, jeg har snakket hver dag til igår. Etter en uke ca. men og bli godt kjent med hu så fikk jeg snakke med hu over tlf, det var utrolig koselig. Hu sa med en gang at hu skulle dusje så det blei ikke så lang samtale. Men det endte med at det varte for lenge. Men jeg la merke til at hu snakka veldig mye om seg selv, og jeg syntes det var veldig koselig å høre på. Men når det hadde gått en dag så innså jeg at hu aldri tok kontakt men kun sendte SnapChat bilder av hva hu gjør og av henne selv som hu skrev ofte hva som skjedde. Men aldri noe til med direkte, som feks, Hva driver du med? eller ha sytes du?. Så jeg snakket med ei venn av meg som sa at jeg ikke skulle ta kontakt med hu før hu spør meg direkte om noe. Ikke bare snapbilder av masse annet. Ville dere si dere enig i å vente eller bare forsette å snakke igjen? Gidder ikke å bare gi oppmerksomhet til hu hvis det er det hu ønsker og ikke noe mer. Og hvor lenge burde jeg vente før jeg tar kontakt igjen om hu ikke tar kontakt?

piken

Hei Frustrertgutt!

Jeg synes kompisen din kommer med gode innspill, og jeg synes du skal forsøke å ikke svare så mye på de snappene som like gjerne kan være sendt til alle på snap-lista hennes. Du trenger ikke nødvendigvis å gå x antall dager uten å svare, men heller tone ned hvor mye/ofte du svarer på disse typen snapper.

Du har blitt kjent med jenta på Tinder, så jeg regner med at du gjerne vil få til et treff med henne? Derfor synes jeg at all kontakt fra nå av skal jobbes mot å få til et treff (evt finne ut ting som avgjør om du faktisk har lyst til å treffe henne). Vet ikke om det å treffes har vært tema enda, hvem vet, kanskje venter hun på at du skal spørre om det? Ta initiativ på dette, vær rett frem (ikke bare "si fra hvis du har lyst.."), men spør om noe konkret med flere alternativer til dager. Her må du nemlig finne ut om det er en chattejente eller the real del, ikke kast bort tid på chattejenter ;)