Dickpics ?

Started by The Stig, October 23, 2016, 17:27:03 PM

Previous topic - Next topic

The Stig

Dickpics; hot or not :)  ?

Snakket med noen venninner som er pene som sa at de får dickpics nesten daglig av folk de matcher med på Tinder/happn, gutter de har truffet ute, og til og med guttevenner. Disse kommer da stort sett på snap eller facebook. Ingen jenter jeg har truffet har synes det var noe særlig turn-on.

Jeg har aldri sendt et dickpic, men forstår at det er ganske vanlig ting å gjøre blant menn. Greia er at jeg forstår det ikke i det hele tatt. Hvorfor føler så mange menn at det er en god ide å sende et bilde av kuken, hvilken erfaringer har disse gjort seg med denne strategien?
Jeg tenker at hvis du først har fått en Tinder dame nok på gli til å gi deg snappen sin så fucker du jo greie opp litt ved å sende kuken, hvis ikke det var underforstått.

Så gutter;hvilken erfaringer har dere gjort dere med å sende ut bildet av kuken, og jenter; er dette en bra idè ?
bye bye comfort zone.Just die already.

fri90

NOT! Alle jenter synes det er kleint og har max dårlig asosiasjons effekt. I beste fall tenker jenta at du prøver å imponere henne og setter deg i båss med de kåte grisene som ikke har skjønt greia..i værstefall blir du nok den kvisete nerden som sitter hjemme på gutterommet og runker og bare er creepy. I sånne situasjonner hjelper det å tenke hva en kjekkas ville gjort...tror du johnny depp eller Ryan Gosling ville sendt dickpics? neppe:)

Anugita

NOT!

Mister alt som måtte vært av interesse for fyren! Vil ikke se pikken til alle jeg passerer på gata, og vil heller ikke se pikken til en random flørt!

piken

I de aller fleste tilfeller NOT. Men jeg har likevel motatt dickpicks jeg har satt pris på. Men da har det vært med fyrer som jeg allerede har hatt sex med eller snakket om sex med. En fyr jeg holdt på med som viste meg snappene som kompisene hans sendte til han, og der var det mye dickpicks - type "au, jeg slo meg på tommelen med hammeren" og bilde av en slapp penis.. jeg syns det var hysterisk, men du skal være ganske sikker på en persons humor før du sender sånt. Og ganske sikker på at de faktisk har lyst til å se penisen din.