Få dating/sjekketips på SMS!

Started by Andreas GV, December 06, 2016, 18:15:43 PM

Previous topic - Next topic

Andreas GV

Send meg en melding på 59444417, og chat helt anonymt om hva du vil.

Du kan sende meg spørsmål når som helst og få svar så fort jeg har tid (som regel med en gang). Det koster ikke noe å sende meg SMS, men det koster 29,- pr svar (trekkes automatisk fra telefonregningen).

Du kan også få en melding hver helg med ukens oppdrag/sjekketriks.

fri90

koster chat også 25 kr pr svar? og hva inngår i peptalk og ukesn oppdrag? vurderer det selv, sikkert nyttig ut i felt! Håper peptalken er mer en " du er kjekk, stå på, damer vil ha deg" osv, noen eksempler på hva ukens oppdrag, sjekektriks kan være og starter det automatisk ved at man sender den første meldingen også er man abonent?

Andreas GV

Svar på spørsmål/chat koster 29,- pr svar fra meg ja.

Ukens oppdrag/sjekketriks vil for eksempel være:

"Negativ kvalifisering: Fortell jenta at du "håper hun ikke har" en negativ egenskap. Eks: "Jeg håper ikke du bare hører på Justin Bieber?". Du kan gjerne si det på en humoristisk måte: "Jeg håper ikke du pleier å rane folk?" 

Det er valgfritt om man bare vil ha svar på et spørsmål eller om man vil chatte frem og tilbake, og det er valgfritt om man vil "abonnere" på ukesmeldingen. Det er uansett lett å melde seg ut igjen ved å skrive "stopp".


fri90

jeg vil gjerne bli abonoment på ukes meldinger og peptalk samt svar på spørsmål, må du gjøre noe først elelr starter abomemange med en gang jeg sender en melding til det nummeret?:)

Andreas GV

Du får en instruksjonsmelding automatisk når du sender første melding til nummeret :)