Daygame wing Oslo

Started by evander, January 03, 2017, 20:18:00 PM

Previous topic - Next topic

evander

Hei,

Jeg har hatt en pause fra daygame i over 2 år, pga flytting, men nå er jeg tilbake i Oslo, og begynt å daygame igjen.
Tenkte derfor at det ville vært greit å finne noen å winge med, der vi kunne pushe hverandre litt.

Jeg gamer rundt en time hver Mandag og Onsdag fra ca 17-18, og fredager fra ca 16-17.

Hvis det er er noen som vil bli bedre i daygame, og har tid til å joine meg 1-2 ganger i uka, så send meg en pm.

-EM

Cobra196

To år lang pause på grunn av flytting? Studerte du i en annen by i to år eller brukte du så lang tid på å flytte? Jeg har snakket med flere som har lager hjemme med alt mulig og gjerne brukt minst to måneder på å flytte alt og pakke ut igjen.

Jeg bor i Haugesund og er ikke ofte i Oslo. Blir fort lei av hovedstaden. Alt skjer der, men finnes andre mindre steder som har nok. Å daygame er gøy, men har ikke gjort det i Haugesund på lenge. De fleste sitter bare inne eller går ut når de først skal noe spesielt. Ingen går lenger til sentrum for å se om det skjer noe, men når jeg vokste opp var det veldig vanlig.

Skjønner ikke hvordan folk har råd til å bo i hovedstaden. Husleia for 2-roms leilighet der + strøm, mat, telefon og internett kan fort koste en minstelønn. Jeg vil se verden og oppleve ting.

Sikkert mange ledige og gode jenter der, men finnes de som er mer enn gode nok og bor i andre byer enn Oslo. Jeg liker Oslo, men boligprisene der følger ikke mine inntekter. Skjer noe viktig så er det bedre å bare ta en helgetur bort.
Personlig blogg: [url="//www.smsindre.no"]www.smsindre.no[/url]

evander

Jeg studerte opp i Nord-Norge