Gjerrig?

Started by MaleOslo, February 12, 2017, 17:41:16 PM

Previous topic - Next topic

MaleOslo

Jeg bare oppfattet TheStig som litt for useriøs. Med bilde av havregryn og greier. Virket litt som et forsøk på uthenging fremfor konstruktiv kritikk. Og spesielt når han misforstod(med vilje?) det jeg skrev, og ikke har kommet med en beklagelse heller så bekrefter det mitt syn på kommentaren.

Hvor skrev jeg at forventet at gjester har med egen mat? Slutt med slike stråmenn hver så snill!

Trenger ikke deres godkjennelse egentlig. Hun kommer til meg uansett, tydeligvis var det ikke så ille den behandlingen hun fikk, hun har nok innsett hvor frekk hun var. Spurte henne om hun ville ha mat i går, men ville ikke.

Love

Quote from: MaleOslo on February 18, 2017, 11:19:52 AM
Jeg bare oppfattet TheStig som litt for useriøs. Med bilde av havregryn og greier. Virket litt som et forsøk på uthenging fremfor konstruktiv kritikk. Og spesielt når han misforstod(med vilje?) det jeg skrev, og ikke har kommet med en beklagelse heller så bekrefter det mitt syn på kommentaren.

Hvor skrev jeg at forventet at gjester har med egen mat? Slutt med slike stråmenn hver så snill!

Trenger ikke deres godkjennelse egentlig. Hun kommer til meg uansett, tydeligvis var det ikke så ille den behandlingen hun fikk, hun har nok innsett hvor frekk hun var. Spurte henne om hun ville ha mat i går, men ville ikke.

Ser ut som bad guy taktikken virker ;D
Uansett hva du skriver til ditt forsvar her så framstår du som gjerrig. Det er høflig å by på frokost og en øl på byn. Jeg kjøper heller en ekstra øl enn å virke gnien...

Lahoya

...hadde jeg vært jente her hadde jeg bare stukket av asap. Sry ass. 


Anax

Lol tja orket ikke lese alt men tror jeg skjønte greia.

Liten avstikker men;
Bør menn betale for daten? De fleste jenter sier ja.
Så bør jenter ha sex med menn de drar på date med? Naturligvis ikke.

Poenget er; å betale for ting når dere dater er litt som sex. Det er noe du gjør fordi du vil, ikke noe som kreves av deg. Uavhengig av om du er gutt eller jente..

Hvis hun er kjip og du ikke liker selskapet hennes så skjønner jeg at du ikke vil spandere kino billett. Men om du liker henne skjønner jeg ikke at du ikke vil la henne få litt havregryn og cola..... hadde jeg vært hos en kompis og ikke fikk havregryn hadde jeg begynt å stusse på vennskapet..

Så med å spandere på hu jenta di - om du ikke føler nok for henne til å gi henne litt havre gryn og cola (som du bare kan kjøpe mer av på kiwi etter hun drar)  så bør det ikke komme som noe sjokk at hun begynner å stille spørsmål ved forholdet deres. Altså litt grunnen til at hun ber deg om å spandere kino billett er fordi hun begynner å tvile på om du liker henne i det hele tatt.

Personlig hadde jeg latt henne ha både havregryn, cola og kinobillett. Virker ikke for meg som hun prøver å utnytte deg enda.

MaleOslo

Liten oppdatering her. Har møttes fire ganger hjemme hos meg siden første date, totalt fem møter med henne. Det virker som at helgas møte ble det siste. Hun sier hun må i tenkeboksen, men er sur fordi jeg ikke bar veska hennes da jeg hentet henne på stasjonen nå på fredag. Jeg svarte at jeg ikke ville se homo ut. Hun ble ikke veldig sur der og da, men jeg fikk høre det på melding av hun på søndag. Allikevel virker hun veldig gira i senga, og selv når hun hadde mensen insisterte hun på ha sex, og vi har hatt sex totalt fem ganger nå.

På søndagens chat foreslo jeg å spille på bowling neste gang sånn at vi fikk litt variasjon. Det var hun veldig positiv til og alt virket bra igjen, men så fant jeg ut at hun muligens regnet med at jeg skulle betale, så jeg sa det til henne for å unngå misforståelser. Kanskje dumt av meg, men hadde vært kjempekleint å stå der på bowlingen og krangle om betalinga. Fikk et tvetydig svar, og vi snakket ikke mer før jeg prøvde å ringe henne i går. Fikk et svar i dag morges at hun lå og sov da jeg ringte. Så pratet vi mer på chatten i dag og så spurte jeg etter en liten innledning om hun var sur på meg for hun virka litt avvisende. Og da kommer det opp at hun ble sjokkert da jeg mente vi skulle betale separat når jeg inviterte til bowling. Hun har jo selv invitert til kino og forventet at jeg skulle betale. Det er så dobbeltmoral at det nesten er kvalmt. Hun er kun ute etter pengene mine? Og hun blir sint når jeg sier dette. Hun sier selv at hun kan klare seg selv økonomisk, men ville ikke fortsette forholdet mer fordi vi krangler. Men hun vil ikke gi meg sjansen til å prate på tlf en gang sier hun så. Jeg blir enig med henne om at hun skal få tenke litt.

Dette ser virkelig ikke bra ut eller? Jeg vet ikke helt om det er min type dame i det lange løp, men synes det er synd hvis det skal ta slutt allerede pga dette her. Forresten så har hun veldig dårlig ånde. Har prøvd å si dette på en skånsom måte. Har unngått å kysse henne pga det.

Dorian Gray

Quote from: MaleOslo on March 22, 2017, 21:22:05 PM
Dette ser virkelig ikke bra ut eller? Jeg vet ikke helt om det er min type dame i det lange løp, men synes det er synd hvis det skal ta slutt allerede pga dette her. Forresten så har hun veldig dårlig ånde. Har prøvd å si dette på en skånsom måte. Har unngått å kysse henne pga det.

Skjønner ikke hvorfor du gidder å fortsette dette.
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

MaleOslo

Quote from: Alex GV on March 22, 2017, 22:54:56 PM
Quote from: MaleOslo on March 22, 2017, 21:22:05 PM
Dette ser virkelig ikke bra ut eller? Jeg vet ikke helt om det er min type dame i det lange løp, men synes det er synd hvis det skal ta slutt allerede pga dette her. Forresten så har hun veldig dårlig ånde. Har prøvd å si dette på en skånsom måte. Har unngått å kysse henne pga det.

Skjønner ikke hvorfor du gidder å fortsette dette.

Det er jo godt å ha en dame man kan kose seg med i helgene. Det gikk litt tid nå uten at jeg hørte noe fra henne, så jeg kontaktet henne på torsdag morgen og lurte på om vi kunne prate ut i helgen. Men hun er veldig busy sier hun, og tar ikke en gang telefonen. Hun mener vi kan prate på chatten, men hun svarer sent og kommer med halveise unnskyldninger hele tiden.

fri90

Overflod-Det finns mange andre.Move on

MaleOslo

Quote from: fri90 on April 01, 2017, 13:26:59 PM
Overflod-Det finns mange andre.Move on

Hadde det bare vært så enkelt. Men kvinnene har alt for mye makt i sjekkemarkedet. Det kan jo ta år før jeg får en lignende mulighet igjen, derfor tviholder jeg på de jeg får tak i. Tinder er jo helt dødt om dagen.

fri90

Har du lest boka til Andreas ? Hvis ikke så anbefaler jeg den på det sterkeste.http://sjekkeskolen.no/bok.html

Love

Quote from: MaleOslo on April 01, 2017, 21:20:35 PM
Quote from: fri90 on April 01, 2017, 13:26:59 PM
Overflod-Det finns mange andre.Move on

Hadde det bare vært så enkelt. Men kvinnene har alt for mye makt i sjekkemarkedet. Det kan jo ta år før jeg får en lignende mulighet igjen, derfor tviholder jeg på de jeg får tak i. Tinder er jo helt dødt om dagen.

Vi har ikke noe mer makt enn dere. Kvinner har like mange utfordringer, bare av en litt annen karakter. F.eks at vi kan bli behandlet som billige puledokker som ikke en gang er verdt et glass cola....
Sorry...måttte bare ;D

MaleOslo

Quote from: fri90 on April 02, 2017, 16:45:58 PM
Har du lest boka til Andreas ? Hvis ikke så anbefaler jeg den på det sterkeste.http://sjekkeskolen.no/bok.html

Nei, hvor får jeg kjøpt den? Hvis noen har den og vil låne eller selge den til meg kan vi møtes i Oslo til helgen eller en annen helg.

MaleOslo

Quote from: Love on April 03, 2017, 09:33:25 AM
Quote from: MaleOslo on April 01, 2017, 21:20:35 PM
Quote from: fri90 on April 01, 2017, 13:26:59 PM
Overflod-Det finns mange andre.Move on

Hadde det bare vært så enkelt. Men kvinnene har alt for mye makt i sjekkemarkedet. Det kan jo ta år før jeg får en lignende mulighet igjen, derfor tviholder jeg på de jeg får tak i. Tinder er jo helt dødt om dagen.

Vi har ikke noe mer makt enn dere. Kvinner har like mange utfordringer, bare av en litt annen karakter. F.eks at vi kan bli behandlet som billige puledokker som ikke en gang er verdt et glass cola....
Sorry...måttte bare ;D

Hadde avtalt å møtes i påsken etter en telefonsamtale, men et par dager før når jeg skulle bekrefte avtalen, så var hun ikke klar for å møtes igjen. Etter den samtalen igjen, tok det noen dager og hun sendte meg så en melding og lurte på om alt gikk bra og ønsket meg en god påske. Jeg har ikke svart på den, og et par dager senere likte hun det nye profilbilde mitt på face med hjerte på til og med. Håper hun skal ta kontakt enda en gang, men innser at hun kanskje ikke gjør det. Bør jeg svare mer på dette hvis jeg vil ha hun tilbake, og hva bør jeg egentlig nå si utifra situasjonen? "Vil du komme hjem til meg, så lover jeg at du skal få en cola-boks?" Blir dette for nedverdigende, selvom jeg gir hun det hun klaget over at hun ikke fikk?

Kjetil GV

Quote from: MaleOslo on April 21, 2017, 07:57:48 AM
Quote from: fri90 on April 02, 2017, 16:45:58 PM
Har du lest boka til Andreas ? Hvis ikke så anbefaler jeg den på det sterkeste.http://sjekkeskolen.no/bok.html

Nei, hvor får jeg kjøpt den? Hvis noen har den og vil låne eller selge den til meg kan vi møtes i Oslo til helgen eller en annen helg.

Du får kjøpt den på linken du har fått over. Koster BARE 99 kr,- og er verdt sin vekt i gull.

Dette er en bok du bør EIE på grunn av at materialet har læringsverdi ved fler gjennomlesninger.

Jo flinkere du blir, jo mer oppdager du dybden i boka, og mer lærer du.

Kjøp den. Ikke vær ..ehm Gjerrig ;)
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

MaleOslo

Quote from: Maaka on April 21, 2017, 09:52:56 AM
Quote from: MaleOslo on April 21, 2017, 07:57:48 AM
Quote from: fri90 on April 02, 2017, 16:45:58 PM
Har du lest boka til Andreas ? Hvis ikke så anbefaler jeg den på det sterkeste.http://sjekkeskolen.no/bok.html

Nei, hvor får jeg kjøpt den? Hvis noen har den og vil låne eller selge den til meg kan vi møtes i Oslo til helgen eller en annen helg.

Du får kjøpt den på linken du har fått over. Koster BARE 99 kr,- og er verdt sin vekt i gull.

Dette er en bok du bør EIE på grunn av at materialet har læringsverdi ved fler gjennomlesninger.

Jo flinkere du blir, jo mer oppdager du dybden i boka, og mer lærer du.

Kjøp den. Ikke vær ..ehm Gjerrig ;)

Har kjøpt den nå, men man får den kun på pdf, eller kommer den i posten/postkontoret også?