Sliter med å komme videre

Started by Spaniard, March 16, 2017, 21:55:00 PM

Previous topic - Next topic

crazybuddha

Quote from: Thomas GV on March 21, 2017, 02:04:44 AM
Hei!
Sliter med å komme videre?

Sjekk ut den fete nye SMS tjenesten til Andreas på bloggen ( http://www.0330.no/ )
eller kontakt instruktørene for gratis coaching på kafe eller ute live på byen, tilbudet gjelder ut mars måned.


Hei Thomas,

Gjelder tjenesten kun i Oslo?



Mvh
crazybuddha

Spaniard

#16

.....

Spaniard

Quote from: Love on May 02, 2017, 17:47:07 PM
Hei... litt tilbake til det en annen skrev til deg. Din verdi kan ikke knyttes til random jenter du chatter med på dating sider. Skal du delta på sånne sider må du regne med st alle snakker med flere og ingen skylder noen noe før man faktisk har møtt hverandre og avtalt noe mer. Hadde dere vært i et forhold kunne oppførselen hennes bli kalt kjip og dårlig, men ikke etter litt chatting med en fremmed fyr...
Hun sa du fortjener bedre fordi du overreagerer og hun ble skremt, derfor ville hun "ut" og slettet deg. Du kommer ingen vei med å bli sint. Hun har ikke avvist deg som person siden dere aldri har møtt hverandre. Hun ble skremt av din sinte reaksjon.
Prøv å tenke på chatting som uforpliktende moro, det hjelper ;)
Quote from: Spaniard on September 25, 2018, 06:44:08 AM
Veit du hva denne jenta dreiv med spill fra første stund av. Hun innrømte det til og med andre gangen vi tok opp kontakten. Første gangen avtalte vi å møtes etter noen dager med prat, og hun avlyste etter par dager med tidenes dårligste unnskyldning. Som blei fulgt opp med klassiske hvite løgner som « ledig om 14 dager « eller « jeg skal middag den dagen « før hun forsvant.

Så når hun dukket opp igjen visste jeg hva slags jente jeg hadde med å gjøre. Derfor slo jeg ned på bullshiten hennes når jeg ba henne ut igjen, og sa jeg ikke bare var interessert i en hyggelig samtale.