Hvordan komme i godt humør på byen

Started by Andreas GV, March 24, 2017, 22:12:29 PM

Previous topic - Next topic

Andreas GV

Før var ikke humør noe problem. Jeg var alltid drita når jeg var ute, og jeg var ute med venner jeg kjente godt.

Men for en del år siden begynte jeg å dra ut edru. DET VAR ET HELVETE. Ingenting funka. Jeg og wingman'en min ble sittende ved et bort og se bekymra ut hele kvelden. Vi gikk tilbake til å drikke igjen.

Etter en stund testa vi ut å vorse med alkoholfri øl, hoppe opp og ned og synge høyt i gatene. Det funka. Vi kom nesten alltid i godt humør, og vi merka omtrent ikke forskjell fra å være drita. Eneste problemet var at det var slitsomt. Psykisk slitsomt. Det å gå fra 0 til 100 i energinivå på så kort tid var ressurskrevende, og ble gradvis vanskeligere og vanskeligere.

Så dette er min nåværende metode for å komme i godt humør:

1. Dra ut med EN wingman. Hvis man er mange som er ute sammen, ikke åpne sett sammen med flere enn EN.
2. Dra ut med noen som klarer å være NORMAL.
3. Dra ut med noen som ihvertfall klarer å holde gjennomsnittlig godt humør og energinivå. Folk som hele tiden sier "faen ass, jeg er ikke i form i dag" trekker deg ned. Dvs, du blir nødt til å passe på wingmannens state i TILLEGG til din egen. Gjerne dra ut med noen som drikker. Da er humøret hans sikra, og du vil automatisk bli påvirka av en slags fylle-vibb som er bra for humøret ditt også.
4. Gi ditt beste fra start, men tenk at de første 5 jentene ikke teller. Den sjette jenta du går bort til er den som teller.
5. Hvis du faller ut av godt humør, gå over i Sosial-modus. Vær sosial istedet. Snakk med gutter og jenter du ikke er tiltrukket av.
6. ALLTID vær i samtale med jenter. Aldri stå stille. Alltid ha noen å snakke med. Om det så er noen du absolutt ikke er tiltrukket av.
7. Dra på ETT sted med MANGE jenter. Ikke gå fra utested til utested på jakt etter jenter.
8. Gjør noe som er HELT utenfor sosial norm. Rop høyt, begynn åpenlys sjekking av kassadama på Deli, syng en sang hvor du improviserer teksten underveis, begynn å lekesloss med noen dere møter på veien, eller noe HELT annet.
9. OVERDREVENT kroppsspråk en periode på 5-10 minutter. Vær STEINTØFF, tenk at du har vunnet i lotto, tenk på forrige gang du hadde sex, tenk at du er stjernespiller og nettopp kommer fra en kamp hvor du scoret det viktigste målet.
10. Åpne mange jenter på vei til utestedet med intensjon om bare å spørre om veien. Tenk på det som å spille på automat. Du skal åpne masse folk for å spørre om veien, og ett av de kommer til å gjøre at du kommer i godt humør.
11. There is no such thing as failure, only feedback!
12. Eksperimentèr! På den måten har du ikke ansvar for utfallet.
13. Ikke la humør være en hindring. Det går fint ann å sjekke jenter når du er i dårlig humør også, bare vær klar over at det er vanskeligere, sånn at hvis du skulle klare det på tross av at du ikke er i godt humør, så burde du bli EKSTRA fornøyd med deg selv;)
14. Dra ut med folk som ikke dømmer deg for prestasjonene dine.
15. Fokuser på ENERGI fremfor humør. Stirr up some emotions. Provosér noen, gi en hysterisk morsom kommentar til noen fremmede.
16. Dra på et sted med høy musikk. Se på høy musikk som en fordel istedet for en ulempe. Det løfter humøret til alle som er der, pluss at det tvinger deg til å trene på stemmebruk og sosial spenning.
17. Dans. Selv om du er flink eller ikke.
18. Ta ALLE reaksjoner fra jenter og gutter som HYSTERISK MORSOMT. Husk at all negativ adferd hos andre kommer av deres dårlige selvbilde (dette er dokumentert gjennom forskning), så ved å KUN utstråle positiv energi skiller du deg positivt ut fra 99.9% av andre mennesker.

Kjetil GV

Denne hører vel også hjemme i Arkivet?
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Gillie

Andreas:

"...(dette er dokumentert gjennom forskning)"...

Hva heter denne studien?
Tilfredshet  dreper begjæret

Andreas GV


Kjetil GV

Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

The Silent One

Å få nok søvn bør være et av viktigste punktene.

fri90

Søvn er viktig uansett hva man gjør, og det er bare å sove nok :)

Andreas GV

Det er allerede en post om humør i arkivet. Legger denne til den posten.