Lavt energinivå

Started by sylte, April 05, 2017, 14:46:16 PM

Previous topic - Next topic

sylte

Har vært på en bootcamp i regi av en annen aktør, og fikk den tilbakemeldingen at jeg har lavt energinivå. Greia her er at jeg har aldri vært den som danser på bordene. Burde jeg avpasse sjekkeprosessen til det, og i såfall hvordan, eller burde jeg prøve å få opp energinivået?

The Silent One

#1
Vet ikke hva dem mener med høyt energinivå, men Gode Vibber-teorien funker veldig bra for rolige personer. Så lenge du har energi til å føre en normal samtale så er det nok. Er selv en person med ganske 'lavt' energinivå, dvs at jeg er veldig rolig. Likevel er jeg veldig fornøyd med framgangen min etter bootcamp med GV. Kanskje det egner seg bedre for deg?

Kjetil GV

#2
Quote from: sylte on April 05, 2017, 14:46:16 PM
Burde jeg avpasse sjekkeprosessen til det, og i såfall hvordan, eller burde jeg prøve å få opp energinivået?

GV teorien sier at du bør matche energinivået til de du vil prate med.

Det er helt OK å ha lavt energinivå, men da er det naturlig at du vil matche bedre med de med lavt energinivå.

Eks:
Er du trøtt og sliten og sitter i en stol så er det lettere å prate med en som gjør det samme enn om du skulle prate med en som danset ved siden av stolen.

Skal du prate med en som danser bør du øke energinivået til det samme, med å feks danse selv.

Det som er gull for oss rolig anlagte folk er at du ikke trenger holde det samme energinivå over tid, du trenger bare matche i starten, og deretter kan du gå tilbake til et lavere energinivå og "ta de med deg" ned på ditt nivå.



Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]