Bli med på Bootcamp hos Sjekkeskolen i !

Les mer 

Skrevet av Emne: Kjenner du til en god skredder i Oslo  (Lest 100 ganger)

Utlogget Cadillac

Kjenner du til en god skredder i Oslo
« på: April 14, 2017, 10:36:49 am »
Hei!

Jeg har en del blazere og dressjakker som må legges inn da de er litt for store. Trenger derfor anbefalinger på gode skreddere i Oslo. Tenkte dette var stedet å spørre :)

Hvis du kjenner til noen, skriv gjerne hva du har brukt de til. Trenger da helst noen som har erfaring med litt mer avanserte ting enn å legge opp bukser :)

På forhånd tusen takk for eventuell hjelp!

Utlogget Maaka

Sv: Kjenner du til en god skredder i Oslo
« Svar #1 på: April 14, 2017, 13:41:54 pm »
Aner ikke forskjellen på en god eller dårlig skredder.

Jeg har i allefall blitt fornøyd med det de har gjort for meg. Sydd in dressjakke, lagt opp dress bukse, reparert jeans osv.

Samt at det er billig.

Link:
https://g.co/kgs/Eihaj6

« Siste redigering: April 14, 2017, 18:17:48 pm av Maaka »
Sometimes you win, and sometimes you learn.

Utlogget Cadillac

« Svar #2 på: April 22, 2017, 15:56:44 pm »
Hehe. Min definisjon av en god skredder er en som ikke syr inn tøyet så mye at det må kastes, slik min forrige skredder gjorde.

Takk for tipset. Var innom der i dag med en blazer. Fikk et godt inntrykk!

Utlogget Smooth

« Svar #3 på: April 24, 2017, 11:22:16 am »
Hva ligger prisene på hos nevnte skredder? Jeg har tidligere vært hos skredder John for en bukse, og ikke noe å si på prisene der. Men er det sånn at man kan be skredderen si hvor man burde legge opp skjorta/buksa/jakka, for at den skal se best ut på deg? Eller blir det bare at man må si selv hvor høyt man skal legge det opp?

Utlogget Maaka

« Svar #4 på: April 24, 2017, 16:19:17 pm »
De tilpasser den til kroppen din med nåler osv når du står der, og spør om du er fornøyd.

Så syr de den slik i løpet av noen dager.

Husker ikke prisene, men oppfattet det som rimelig. Noen hundrelapper (3 - 400?) for å sy inn en dressjakke og legge opp en dressbukse kanskje..
« Siste redigering: April 24, 2017, 22:32:22 pm av Maaka »
Sometimes you win, and sometimes you learn.