Hvordan filtrere ut de som er opptatte og kun søker selvbekreftelse?

Started by sylte, April 20, 2017, 11:38:52 AM

Previous topic - Next topic

sylte

Noen gode tips her? Det kan fort bli bråk når man tar kontakt med noen som allerede har følge, og som tidligere nevnt, mange er bare ute etter bekreftelse på hvor attraktive de er.

--WTF?--

1. Arena: typiske "sjekkesteder" vil tiltrekke seg denne typen jenter. På steder med spesifikk profil, f.eks. steder med musikk- og kulturprofil, finner du færre av dem.

2. Estetikk: Ofte kan de gjenkjennes på stilen. Virker den påtatt eller overdreven, er det ofte bekreftelsesbehov som ligger bak.

3. Kommunikasjon: De prøver gjerne å fiske etter komplimenter, stille ledende spørsmål eller bruke andre manipuleringsteknikker. Det kan hjelpe å svare noe helt annet enn det de forventer, f.eks. et motspørsmål som tvinger dem til å redegjøre for SINE motiver, aka. omvendt shit-testing.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

sylte

Alle her har vel vært borti sånne ultrasleipe luremus. Ei jeg hadde med hjem spurte om jeg kunne kjøpe en pakke røyk til henne. Så ble gjort, hvorpå hun prompte tok røykpakka og stakk av, men hun gikk på stoff og var følgelig kriminell i hodet.
Ei annen pikket meg på skuldrene og spurte om jeg hadde røyk, hvorpå hun klemte låret inntil meg for å få meg til å føle interesse. Men hun var iallfall ærlig om det, hun ville bare ha en sugardaddy. Hun trengte ingen utdanning, trengte ingen jobb, hun kunne flyte bare på utseendet. Er forøvrig litt vanskelig å skygge unna sjekkestedene, for da ender man for min del stort sett med å ende opp på de brune stedene hvor man alltid har kjente, men hvor dameutvalget er begrenset.

--WTF?--

Quote from: sylte on April 20, 2017, 13:50:52 PM
Alle her har vel vært borti sånne ultrasleipe luremus.

Trikset er å kjenne dem igjen umiddelbart, evt. spille med og så snu spillet til din fordel.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

The Stig

Quote from: sylte on April 20, 2017, 13:50:52 PM
Ei annen pikket meg på skuldrene og spurte om jeg hadde røyk

Hvis noen hadde pikket meg noe som helst sted så hadde jeg løpt asså.
bye bye comfort zone.Just die already.

Ole GV

Quote from: sylte on April 20, 2017, 13:50:52 PM
Alle her har vel vært borti sånne ultrasleipe luremus. Ei jeg hadde med hjem spurte om jeg kunne kjøpe en pakke røyk til henne. Så ble gjort, hvorpå hun prompte tok røykpakka og stakk av, men hun gikk på stoff og var følgelig kriminell i hodet.
Ei annen pikket meg på skuldrene og spurte om jeg hadde røyk, hvorpå hun klemte låret inntil meg for å få meg til å føle interesse. Men hun var iallfall ærlig om det, hun ville bare ha en sugardaddy. Hun trengte ingen utdanning, trengte ingen jobb, hun kunne flyte bare på utseendet. Er forøvrig litt vanskelig å skygge unna sjekkestedene, for da ender man for min del stort sett med å ende opp på de brune stedene hvor man alltid har kjente, men hvor dameutvalget er begrenset.

Du opplever mindre og mindre av det med økende sosial verdi er min erfaring
Tilgjengelig for 1:1 coaching på café, kveldstid på utesteder eller skype. [email]olegodevibber@gmail.com[/email]

The Silent One

Les boka til Andreas. Med god metaramme vil ikke jenta lure deg. Ellers, med god overflodsmentalitet vil du isåfall ikke bry deg.

Kjetil GV

Quote from: Maaka on April 21, 2017, 07:32:27 AM
Quote from: sylte on April 20, 2017, 11:29:38 AM
Jeg kjenner meg igjen der, det er utrolig mange som bare søker selvbekreftelse. F.eks. ei som begynte å flørte med meg, kløp meg i trynet osv, men når typen hennes ankom stedet, var moroa over. Eller sist jeg var ute og åpnet et sett, danset med ei, når jeg førte henne tilbake fra dansegulvet klemte hun litt hardere til, et klassisk tegn på at de er interesserte ifølge sjekketeorien, men det varte ikke lenge før en dud kom og sa fra om at hun er er opptatt. Hvordan sile ut slike er utfordringen her?

En jente har lov til å flørte så lenge hun ikke går over grensen for å være fysisk med en gutt.

Løsningen er å eskalere fysisk. Det har hun ikke LOV til å være med på. Og da vil hun si ifra at hun har kjæreste.

Hun skylder deg ingenting ved å flørte litt og danse litt. Det er helt normalt.

Det å se etter klassiske tegn på interesse kan man ikke styre etter. Du kan få falske positive, eller ingen tegn som helst.  Noen ganger er eneste tegnet på at hun er interessert at hun fortsatt prater med deg og ikke går vekk.

Samme gjelder med jenter som bare vil ha selvbekreftelse. De blir ikke med på eskaleringen hvis de ikke er interessert. (Eller du har skapt nok tiltrekning..)
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

sylte

Mye gode poeng her, men det jeg også lurer på er: Som de fleste sikkert har observert :

Fine damer går sjelden ut alene. Enten er de med venninna eller partner eller flere i lag i en vennegjeng.
Hvordan da raskt sile ut hvilke i en slik gjeng som allerede er opptatte?. Med venninna går det greit hvis man har en makker som kan oppholde venninna, men er de flere i lag kan det bli problematisk. I tillegg til at det fort kan bli bråk hvis man går bort til noen som er opptatt og typen ser der. Hvordan håndtere slike settinger?

sylte

" Det kan hjelpe å svare noe helt annet enn det de forventer"
Her kunne det kanskje vært på sin plass med "Jobber du på REMA eller? Du ser så billig ut? ".
Negging som det kalles i "The game"

The Silent One

Jeg spør alltid hvem hun er ute med med en gang vi har hilst, og ofte hvordan de kjenner hverandre. Spesielt om det er en gutt. Da får det svar med en gang. Ellers, Kommer kjæresten bort er det bare å hilse på han og være hyggelig. Er du hyggelig blir det aldri bråk.

sylte

Tja. Visse interaksjoner kan ta mer snirklete vendinger enn det. Som en kveld på Underwater jeg gikk bort og hilste på noen som var ganske unge, rundt 19-20 tipper jeg. Hun ene inviterte meg til bordet og ei annen begynte å flørte med meg og ga meg kyssemerke på halsen fjortis style. De var i lag med flere gutter. Hun ene prøvde å smyge seg forbi, og jeg la ubevisst handa på skuldra eller midjen for liksom å guide henne forbi. Da ble det bråk. Han ene fyren kalte meg på teppet og spurte om jeg pleide tafse på andre sine damer? Prøvde forklare at det bare var en vennskapelig gest, men når han fortsatte å kverulere skjønte jeg fort at han her bare var ute etter å, ja - kverulere. "Synd for deg!" sa jeg bare, så gikk jeg. Det er litt sånne settinger jeg tenker på, hvor man dulter borti noen og andre tar dette i verste mening.

Har forøvrig vært i Tyrkia, og ble advart, tyrkerdamer er veldig konservative, og at man tar de på skuldra kan være nok til at de ringer polti...

Love

Tja, hva med å åpne med "du ser ut som en type dame som har kjæreste..." (kan i det minste få henne til å lure på om det er negativt eller positivt, og samtdig gi et kjapt svar)

Kjetil GV

Quote from: sylte on April 21, 2017, 14:03:48 PM
, og jeg la ubevisst handa på skuldra eller midjen for liksom å guide henne forbi. Da ble det bråk. Han ene fyren kalte meg på teppet og spurte om jeg pleide tafse på andre sine damer?

Skulder er mer uskyldig en midje etter min mening. Uansett å ta på damene på "feil" sted for tidlig kan bryte tillit. I tillegg har de ikke LOV til å eskalere foran vennene sine.

Tenk hva du selv hadde vært OK med dersom du hadde kjæreste.

Quote from: sylte on April 21, 2017, 09:56:28 AM
Hvordan da raskt sile ut hvilke i en slik gjeng som allerede er opptatte?

Som Silent One sier, så spør du hvem de er ute med osv og får gravd litt da.

Uansett så er det bedre for Metarammen å åpne den jenta du liker best i gjengen. I stedet for å "safe" at hun du snakker med er singel så velger du alltid den du liker best. Det er ikke så farlig om hun er opptatt eller ikke for det finnes flere fisk i havet (Bygger Overflod)

Quote from: Love on April 21, 2017, 14:12:41 PM
Tja, hva med å åpne med "du ser ut som en type dame som har kjæreste..." (kan i det minste få henne til å lure på om det er negativt eller positivt, og samtdig gi et kjapt svar)

Den høres etter min mening rar ut, og tipper at om jenta faktisk er singel, så ødelegger den mer en den hjelper deg.

Vær normal, og si "Hei". Dropp rare pickuplines
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

--WTF?--

Quote from: sylte on April 21, 2017, 14:03:48 PM
Han ene fyren kalte meg på teppet og spurte om jeg pleide tafse på andre sine damer?

Var dette et problem for ham eller henne? Som jeg har sagt tidligere, i situasjoner som denne er det om å gjøre å få vridd situasjonen slik at du skaper spittelse innad i gruppen deres. Krev at hun må svare på om dette var et problem, eller få han til å redegjøre for sin egen rolle i konstellasjonen. La han drite seg ut ovenfor de andre på egen hånd. På denne måten lar du ham få det bråket han ville ha, men på dine premisser. Hvis dette er jenter som er verd å samle på, vil de legge merke til deg og huske deg mange år etterpå  ;)
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.