Hvordan filtrere ut de som er opptatte og kun søker selvbekreftelse?

Started by sylte, April 20, 2017, 11:38:52 AM

Previous topic - Next topic

SOTN

Quote from: sylte on April 21, 2017, 14:03:48 PM
Har forøvrig vært i Tyrkia, og ble advart, tyrkerdamer er veldig konservative, og at man tar de på skuldra kan være nok til at de ringer polti...


Ville heller si samfunnet er konservativt, noe som påvirker hva som forventes av jentene og hvordan de skal oppføre seg ;)

Love

Quote from: Maaka on April 21, 2017, 15:15:44 PM
Quote from: sylte on April 21, 2017, 14:03:48 PM
, og jeg la ubevisst handa på skuldra eller midjen for liksom å guide henne forbi. Da ble det bråk. Han ene fyren kalte meg på teppet og spurte om jeg pleide tafse på andre sine damer?

Skulder er mer uskyldig en midje etter min mening. Uansett å ta på damene på "feil" sted for tidlig kan bryte tillit. I tillegg har de ikke LOV til å eskalere foran vennene sine.

Tenk hva du selv hadde vært OK med dersom du hadde kjæreste.

Quote from: sylte on April 21, 2017, 09:56:28 AM
Hvordan da raskt sile ut hvilke i en slik gjeng som allerede er opptatte?

Som Silent One sier, så spør du hvem de er ute med osv og får gravd litt da.

Uansett så er det bedre for Metarammen å åpne den jenta du liker best i gjengen. I stedet for å "safe" at hun du snakker med er singel så velger du alltid den du liker best. Det er ikke så farlig om hun er opptatt eller ikke for det finnes flere fisk i havet (Bygger Overflod)

Quote from: Love on April 21, 2017, 14:12:41 PM
Tja, hva med å åpne med "du ser ut som en type dame som har kjæreste..." (kan i det minste få henne til å lure på om det er negativt eller positivt, og samtdig gi et kjapt svar)

Den høres etter min mening rar ut, og tipper at om jenta faktisk er singel, så ødelegger den mer en den hjelper deg.

Vær normal, og si "Hei". Dropp rare pickuplines

Normal er bra, hva nå det er ;)
Mitt forslag var mest humoristisk ment, og humor er også bra. På byen er det ikke noe poeng i å ta seg selv for høytidelig. Folk flørter og dersom de har kjæreste trekker de seg helst før det blir fysisk. Selv om jeg har opplevd det motsatte som jente, menn som har dame og er ute uten henne oppfører seg som single og blir fysiske. Nedtur å oppdage at fyren er gift når du virkelig liker han og har hengt sammen hele kvelden...
Men livet har ingen garantier, man må bare lære seg å takle bylivet sånn som det er og ikke ta seg nær av avvisning eller sånne som vil ha bråk ;)

Anax

Ikke lest ett eneste svar her. Men dette er jo lett - be de ut på date... om de sier nei, eller 2-3 ganger på rad sier "kan ikke pga ditten og datten" og samtidig ikke foreslår andre dager så liker hun deg ikke.

På byn er det jo bare å prøve å kline og sjekke om hun er singel.