Bli med på Bootcamp hos Sjekkeskolen i !

Les mer 

Skrevet av Emne: Tinder  (Lest 129 ganger)

Utlogget Love

Tinder
« på: August 05, 2017, 22:56:06 pm »
Tenkte å teste. Mest på å trene meg på å "treffe" fremmede, siden jeg alltid har datet via kjente (folk jeg på en måte kjenner fra før). Hva bør jeg tenke på som jente (bilder, tekst eller andre tips)?

Utlogget bareAre

• GV Bootcampdeltager + GVS
  • Skjørtejeger
  • Total likes: 31
  • Kjønn: Mann
Sv: Tinder
« Svar #1 på: August 13, 2017, 21:16:54 pm »
Bilder betyr mest, som du sikkert vet. Ta alltid med en helprofilsbilde, hvis du kun f.eks. har med ansiktet i ulike varianter, så vil mange anta at du prøver skjule noe og sveiper deg bort. Da vil du miste de som liker deg for slik du er, i tillegg til de du prøver event. "lure". Noen liker tynne, andre liker litt ekstra kg. Forsøker man skjule noe, så gjennomskues det lett.

Ikke bruk skjer og ting som skjuler halsen på alle bilder - veldig irriterende :) Ikke kjeledress og fallskjerhopp/Bungy Jump-bilder, turn-off.

Du kan godt droppe tekst, event liste opp noen interesser som betyr mye for deg - det åpner for å stille spørsmål.

Utlogget Love

« Svar #2 på: August 14, 2017, 09:50:52 am »
Takk:)
Har egentlig ikke turt å prøve ennå. Ikke pga bildene egentlig, men andre ting... Har venninner som sier at her vi bor er ikke Tinder så mye brukt. Bor et stykke unna Oslo, og har tenkt at alt over en times kjøring er litt utfordrende.. Jeg kjenner en del som er på Sukker, men der vil du jo få henvendelser fra folk du ikke har likt(sveipet fram) og da kan det bli litt pes.
I og med at jeg stort sett har klart meg greit "live" så er det en sperre å gå digitalt merker jeg. Har prøvd en gang og da endte det med at jeg sletta med en gang jeg fikk en melding.

Utlogget piken

« Svar #3 på: August 14, 2017, 19:04:33 pm »
Har prøvd tinder litt av og på, men når jeg har det så får jeg matcher med gutter som er min type når jeg har disse bildene:
- profilbilde som viser ansikt (smiler, kanskje litt in action og uten solbriller)
- bilde i bunad
- Bilde i bikini, men tatt på avstand/ikke fokus på kropp, samtidig som man likevel kan få et inntrykk av kropp
- et par aktivitetsbilder for å vise hva jeg driver med på fritida (for meg er det viktig å treffe folk med samme interesser)

Ellers: har lite tekst i profilen, fordi jeg synes det er kleint. Finn ut hva som skal til for at du vil møte noen og filtrer raskt og møt raskt - ikke noe vits i å kaste bort tid på chatting. Hvis du synes Tinder er flaut - tenk på at alle som ser deg på Tinder har jo Tinder selv - i tillegg er det en helt normal og stuerein måte å møte folk på. En siste ting er at det ofte kan være lurt å møte folk for noe annet enn bare en kaffe. Det blir fort rar stemning når man sitter sånn ansikt til ansikt og skal vurdere hverandre. En aktivitet (en felles interesse?) eller bare å gå en tur gjør ting mye mer avslappa og man slipper å føle at det er et intervju.

Utlogget pickupnewb

« Svar #4 på: August 19, 2017, 18:13:59 pm »
Litt off topic, men dere som ikke har ubegrensede likes hver dag på tinder, får dere i dag ubegrensede likes? Jeg får det.