Han leker med meg og jeg blir gal - klassisk

Started by Glory, August 11, 2017, 16:25:39 PM

Previous topic - Next topic

Glory

Traff en tulling på treningen for ca 3 mnd siden. Etter litt lange blikk mot hverandre I lengre tid, så kom vi I snakk... og klart etterhvert sex.
Han sa ifra tidlig at han ikke var på jakt etter forhold, men en å ha sex med, treffes litt, han ville ha en dame I livet sitt. Jeg sa jeg ikke er på jakt etter forhold, men mer åpen for at noe kan skje. Men jeg sa også at jeg ville være MER enn et ligg, OG vi avklarte å kun ha sex med hverandre og ikke med andre.
Vel... Vi har truffes en god del ganger og har også trent sammen. På snap er han betraktelig mye kortere enn hva jeg oppplever han I virkelig. Balansen I å sende melding, sånn foruten de siste dagene har vært ganske lik.

Foruten de siste meldingene fra meg så svarer han som regel alltid raskt. Sist uke spurte han om vi skulle trene sammen osv.... Men jeg har også spurt om han ville treffes. Og da er svaret ja, han vil det, men har det litt TRAVELT nå. Ca 3 uker siden vi var med hverandre. Jeg har spurt noen ganger og da han vært travel. ::)
Etter jeg har kjent på denne travelheten har jeg I de siste 2 ukene vært betraktelig mer avvisende. Han kunne sende kysse smily som jeg ikke ikke svarte på. Merket jo at han sendte plutselig mer meldinger. Men allikevel ... han DELER lite med seg selv, er lite dialog.
Hele greia har skapt en frustrasjon hos meg, jeg er veldig tiltrukket av han, men når jeg opplever han som av og på... så blir det som typisk, at JEG tenker på han altfor mye. Det som er helt idiotisk.. fra min side, er at jeg nok er mest seksuelt tiltrukket enn forelsket.. Kanskje forelsket I forelskelsen,

Etter at jeg har vært "flink" og vært litt mer AV, så kjente jeg at NÅÅÅ må jeg få dette litt avklart. Så sendte han en hyggelig melding, om han ansåg vår lille flørt som avsluttet... spurte han også om han dealet - låg med andre, at jeg hadde det på følelsen. Sa jeg synest det hadde vært synd, men det var hans valg.
Fikk raskt svar, at han ligger ikke med andre, har det bare travel.  :o
Den beste måten å få meg LITT koko på, enda mer frustrert er jo akkurat sånn. Jeg svarte jeg kjente jeg var satt på vent og likte ikke følelsen. Det svarte han ikke på....

Og så begynner jo enda mer galskap fra min side....Der jeg skreiv en ny melding om at jeg likte å vite hvordan ting låg an.... Skreiv også at om han ville kun ha et ligg når det passet han, så ønsket jeg lykke til videre.
Ingen sur melding, og heller ingen overvoldsomme drama melding. Men hvordan jeg opplevde det.
Den svarte han heller ikke på.
Og min frustrasjon bare øker. Og jeg VET jeg bare må bort av hele greia, for dette trigger mine galne følelser max. Og det tror jeg rett og slett han VET. Og det er jo noe jeg bruker for mye tid på. Hvorfor gjør han det... For å leke med meg? For å ha meg der han vil? Er han bare skikkelig FEIG og ikke avslutter ting.

Helt greitt... han kunne sagt han ikke visste akkurat nå.... skrevet noe MER. Ikke bare "ligger ikke med andre, har det travel". Mest sannsynlig så dealer han vel rundt med så mange nå at det tross alt ikke er rart han har det travel.

Og så... klart.... måtte jeg være helt idiot til sist... og sende en melding I fylla.. At dette med at han var så travel, var nok bare et kraftig hint om at han ikke ville mer. Jada... en fyllemelding, med fjås, ala " nå går jeg og graver meg ned" pga jeg hadde sendt han disse teite meldingene. Hahah.... kan det bli værre....  :o 8)
Vel mulig. Jeg sendte også et bilde av meg selv I samme slengen... Et vanlig "pent" bilde altså, ikke noe naken greier altså. Heheh....

Dagen etter.... skreiv han, søt du er.  :o :o :o
Vel, det har jeg ikke kommentert... Tenker at pokker altså... hvorfor bryr jeg meg om en som er SÅNN. Joda, er vel klassisk, en vil ha den en kanskje ikke kan få. Men dette spillet som sliter på meg og dessverre funker så bare det.
Altså, nå kommer jeg IKKKKKE til å kontakte han mer nå. Og jeg kommer ikke til å høre fra han igjen heller, er vel tross alt like greitt.
Nå er jeg regisstrert meg på dating sider, tenker at det FINNES jo kjekke, normale menn der ute også, så jeg håper å få han ut av systemet raskt, han kan seile sin egen sjø.

Kommer før eller senere til å treffe han på trening. Tenker litt på hvordan være. Tenker det beste er å være normal, smile og se ut som jeg har time of my life.

Vel, greitt å skrive det litt av seg. Kom gjerne med kommentar om du har.

Hilsen gal dame :o :o :o




Love

Vi jenter fokuserer alt for mye på hva vi ikke kan få, istedet for hva vi vil ha, noe som visse menn kan bruke til sin fordel.
Du kan gjøre noe med deg og dine tanker...Se denne https://youtu.be/O2olEEBIocU

Glory

Hei, tusen takk. Det gav litt å tenke på den.. og veldig godt poeng. Er jo helt idiotisk å fokusere sånn på en mann som ikke vil ha meg og som viser meg lite respekt.
Tror jeg kjenner en kraftig skuffelse rett og slett. At han ikke gidder å svare meg ordentlig.

Skal se gjennom den videoen igjen og tenke litt på hva vil jeg ha. Det er virkelig ikke han her tullbukken, sånn som han oppfører seg. Forsøker å løsrive meg fra tankene om vil han ta kontakt igjen.. Sprøtt egentlig. Jeg mener det blir jo ikke noe annerledes om han skulle ha sendt meg en kort snap med lite mening.????

Glory

Menn... er virkelig IKKE lett å forstå seg på.

Etter disse meldingene jeg sendte til han.. så har jeg ikke sendt noe til han. Tenker at jeg får holde meg unna, men jeg svarer når han kontakter meg.

Jeg var på tur når jeg sendte de meldingene jeg skreiv om I første innlegg.... Så to dager etter jeg kom hjem... så var det melding fra han... "Hei, er du kommet hjem. Var turen bra". Så koselig fikk jeg svar på når jeg sa det hadde vært bra.

Dagen etter det igjen... Så plutselig.. VIPS ut av det blå. Kom det en snap... med et bilde av han... avkledd, et seksuelt bilde. Men ingen tekst....
Jeg ble jo litt satt ut... så jeg sa jo det til han. Og skreiv han var sexy, kunne ikke la være.  Fikk da svar at han hadde ikke kunne trene på en stund pga han hadde ikke hatt tid, pga barn og jobb. Men ingen kommentar på det bilde han sendte.
En helt kort chat, jeg spør om barnet hans som det har vært litt utfordringer med... Den svarte han da plutselig 8 timer senere. Greitt nok altså, men...

Eh... what... hva mener han med å sende det bilde? Tenker kanskje han sender det til x antall damer... for å få positive bekreftelse på at han er sexy. Kanskje han sendte det feil er jo også en tanke.  ;D

Men jeg blir litt sånn... eh.. hva vil han. Han spør ikke om å treffes... Og JEG spør vertfall ikke...

To dager senere... I går.. Kun bilde... Såg ut som han var på et fly. Spurte da hvor han var på vei... Og fikk svar hvor han skulle, var pga et familiemedlem var syk. Så jeg er hyggelig og sier det var trist og håper det går bra.

Han har ikke kommentert det jeg har skrevet I første innlegg. Og jeg følger det heller ikke opp nei. Jeg ER jo tiltrukket av denne idiotiske mannen, men samtidig har jeg bestemt meg for å rusle LITT videre. Så er litt I kontakt med en på sukker.

Men fader altså.... Er dette en måte å manipulere meg på eller hva... Om han ville ha sex, så kunne han jo ha bedt om å treffes, så kunne jeg VURDERE det. Kanskje han rett og slett ikke ANER hva han skal si, så derfor sier han rett og slett ingen ting.  :o
Jeg har også sagt at om han ligger rundt med andre, så ønsker jeg lykke til videre, men det er ikke noe for meg. Mulig han oversåg det, mulig han IKKKKE ligger med andre, mulig han bryr seg lite om det.
Merkelig skrue.

Love

Selvopptatt oppmerksomhetssøkende alenepappa med trøblete unger (må finnes flere av dem vel?)
;D

Men ingen av dere virker spesielt interessert i hverandre basert på det jeg leser her.

bareAre

Han har jo vært veldig real og klar på at han ikke ønsker forhold, helt fra starten. Det er ikke mange som er så klare på det. Samtidig vil han ikke redusere sine mulighet til å få sex, så han sier så mye/lite at han fortsatt holder deg på kroken. Når han vet du har følelser, så burde han nesten holdt avstand, men dette ligger nok ikke lett for oss gutter.

Det beste du kan gjøre er å date andre, som er mer åpne for forhold med deg.

Endre GV

#6
Han sier "Jeg vil bare ha sex akkurat nå, ikke forhold"
Du sier "Jeg og, men kan være jeg får lyst på forhold senere"
Du begynner å få lyst på noe mer senere.
Han skjønner det på meldingene og blir derfor kortere og kortere for han har ikke lyst på forhold, som han sa helt i starten.
Du begynner å se all kommunikasjon mellom dere gjennom overtolkningsbrillene :)