Sitter fast

Started by Yolo123456, September 19, 2017, 08:57:38 AM

Previous topic - Next topic

Yolo123456

Hei gutt 20
Jeg er ikke ny i sjekking,siden har lest mye teori her og der. Det om er problemet mitt er at jeg ikke føler alt jeg har fremgang. Jeg leser teori . Bruker the praksis men fortsatt , fóler jeg alt jeg ikke har fremgang . Har dere noen råd hva jeg kan gjøre ??
For.eks når jeg setter mål hvordan sette dem så jeg har og fóler jeg har framgang . 
Hva anbefaler dere at jeg gjør ??

Yolo123456

Og jeg vill bare legge til åt jeg har lest en artikkel på 0330 som Andy har skrevet.
Han skrev at det tok han 2 år å bli veldig god , men det tok 3 år før han følte at karakterene hans var nok og åt han hadde gjort nok framgang.
Mener han åt han leste teori brukte praksis og etter det 2 år ble han kvitt unødvendig teori han brukte praksis.  Så etter 3 år hadde han alle de bra kjennetegnene

Skrev litt for fort

SOTN

Som oftest blir det mye teori og ikke så mye praksis - men praksis er ofte det viktigste :)

Du får mye nyttig ved å lese bloggen. Boka til Andreas er også bra å ha med seg - fra disse to kildene er det mye teori du kan bruke. Men øvelse gjør mester og man må komme seg ut for a bli bedre.

Bootcamp er også en bra innvestering hvis du står fast

--WTF?--

Vanskelig å komme med noen generelle råd, fordi folk er så forskjellige, og det som funker bra for én person kan være helt ubrukelig for en annen.

To ting som alltid hjelper:

1. Ha klare mål. Vit hva du vil oppnå, slik at du ikke sløser bort tid og krefter på teorier og praksiser du ikke trenger for å nå dine mål.

2. Finn en rollemodell (eller flere) - altså noen du kan gå ut sammen med og observere/kopiere. Så bruker du den erfaringen til å lage din egen stil, tilpasset dine egne mål.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.