Visualisering visualization

Started by Yolo123456, October 02, 2017, 14:19:50 PM

Previous topic - Next topic

Yolo123456

Hei
Lurer på om noen i forumet har noen erfaringer med visualisering og at noen bruker det aktivt og om noen har råd angående det. Og jeg har merket at 0330 har aldri nevnt noe om det. Er de på en måte imot det.

--WTF?--

Jeg har brukt det en del, det er mange måter å gjøre det på.

Man kan visualisere en konkret situasjon , f.eks. en idrettsutøver som visualiserer at h*n vinner konkurransen, eller mer abstrakt, f.eks. at man har med seg en energiboble som andre tiltrekkes av.

Visualisering og andre energiteknikker er mer vanlig i den "alternative" delen av selvutviklingsmiljøene. Det kan være grunnen til at du ikke finner så mye om det på 0330.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Kjetil GV

Det anbefales.

Det er flere artikler om det inne på det lukkede forumet:)

Jeg har lest boken Psycho Cybernetics. Den har en del omkring det.

Ellers har jo Paul Mckenna en del i sine bøker/lydfiler.
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Ingenersomdeg

Bruker ikke visualisering som et verktøy selv, men så en episode med Bertrands metode (serie om en mentaltrener som hjelper folk med forskjellige psykiske vansker/barrierer) her forleden, og han nevnte at å forestille seg lukten, lyden og annet vi kan sanse var viktig når man visualiserer. Så om du skal visualisere at du sjekker opp en jente kan man jo prøve å forestille seg parfymen hun har på seg eller smaken av ølen som du drikker av mens du prater med henne sikkert, idk.