Hvordan skal jeg reagere?

Started by Smooth, January 14, 2018, 16:33:28 PM

Previous topic - Next topic

Endre GV


Gillie

#16
Ahhhhhhh! Hun serverer seg selv jo!!!...



....Men kjenner følelsen din, har vært der selv! Har et par historier som også ikke ender godt. Har dog lært av feilene mine og kommet opp med en "egen" eskaleringsstige basert på GV og egene erfaringer. Ser også at Endre sin er ganske lik, men skriver likevel:)

Her er min eskaleringsstige:

1. Kysser
2. Kliner
3. Begynner å ta/kysse/beføle på erogene soner (albuer, ved øret, stryke utsiden av låret og øvre del av innsiden etc.)

Her kan du godt prøve å ta av henne plagg/BH etc. Hvis hun ikke vil kan du begynne med din egen. Noen ganger kan jeg selv begynne med å ta av min først, så gjør nr 2 og 3, så sjekke om hun tar av seg hennes (ideen er å bygge litt komfort; at hun ikke skal være redd for å ta av seg hennes overdel/klesplagg).

4. Etter noen min(3-5) så begynner jeg å ta/føle på puppene
5. Er nr.4 godkjent så kan operasjon slikke-pupper begynne, eller fortsette nr 3.
6. Begynner å føre hånd mot musa/andre intime soner (men beføler ikke selve musa, bare tease/leker)
7. Fører hånden hennes på penis
8. Fører hånden min mot musa, denne gangen stopper jeg ikke, kun hvis hun sier nei.
9. Merker du at hun godtar de mest intime punktene( nr.7 og nr.8 ) så kan du begynne med å ta av resten av klærene(hvis de ikke allerede er av :P).
10. Er alle klærene av og dere ligger naken i senga, så er vel resten grei ;)


Føler dette er en grei eskaleringsstige når vi først er hjemme/i sofaen/ i senga sammen lettkledde(!). Hvis et av punktene ikke føles riktig for henne, så stopper hun deg(LMR). I dette tillfellet ga du LMR og IOD`s.

Neste gang kjører du på fullmaskin!

Til Endre: Takk for tips:)!

Lykke til!

NB! Husk at dette ikke er skrevet i stein og at i noen tilfeller kan man bare hoppe rett til sex eller at man kan hoppe over noen punkter alt etter som hva situasjonen tilsier.
Tilfredshet  dreper begjæret

Smooth

#17
Quote from: Endre GV on March 05, 2018, 20:26:05 PM
Kan du poste hele meldingen?

Hun skrev den på Snapchat, så dette blir bare etter hva jeg husker:

"Men det er ikke noe "oss" da, jeg liker deg veldig godt som en venn men er usikker på hva du egentlig vil. om det som skjedde i helgen var fordi du hadde drukket for mye eller om du vil noe mer."

Noe i den duren. Og takk for utfyllende svar, Gillie!

Det jeg i ettertid har tenkt mest på, er hvorfor hun ikke stoppet meg da jeg masserte brystene hennes. Det å gjøre noe seksuelt mot en jente som hun ikke vil, har alltid bydd meg imot. Så jeg har nå en smule dårlig samvittighet og skulle ønske hun hadde stoppet meg om hun ikke ville jeg skulle gjøre det. Men som dere selv sier, bydde hun på seg selv: var ganske lettkledd, uten bh, hun lå i armkroken min da vi lå i sofaen under dyna hennes (etter hennes initiativ), hun stoppet meg ikke da vi kysset, hun leste fra Fify Shades of Grey (mens vi lå i senga, og hun lette etter de snuskete setningene), vi så fifty shades på film osv. Jeg skjønner meg faktisk ganske lite på denne helgen og denne jenta.

The Silent One

Hu følte seg avvist og er samtidig redd for å bli sett på som den som prøvde seg, så hun vrir om på situasjonen for å føle seg bedre.

Smooth

Også en tanke som har slått meg. Hva bør jeg gjøre nå da, for å få det på rett spor (om det er mulig)?

Gillie

Du kan spør henne om hun vil finne på noe en dag? ("ta tempen" på stemninga), det kan være at det "vet ikke hva du vil med henne" er en shittest. Hun vil at du skal lede mer, vise intensjonen din, eskalere.

1. Oppklare hva du vil med henne (intensjon)
2. Sende en meld og høre om hun vil finne på noe/møtes
3. Møt henne hvis nr.2 er Ja (vis intensjonen din/"oppklare forholdet deres")
4. Gå videre til neste jente hvis nr.2 er Nei

-----
"Det jeg i ettertid har tenkt mest på, er hvorfor hun ikke stoppet meg da jeg masserte brystene hennes."

Hun stoppet deg ikke fordi hun hadde LYST til at du masserte brystene hennes.

-----
"Det å gjøre noe seksuelt mot en jente som hun ikke vil, har alltid bydd meg imot"

Hvis hun ikke ville at du skulle massere puppene hennes ville hun stoppet deg (LMR), de fleste jenter stopper deg hvis "grensen" er nådd.

-----

"...Så jeg har nå en smule dårlig samvittighet og skulle ønske hun hadde stoppet meg om hun ikke ville jeg skulle gjøre det."

?

-----

"Men som dere selv sier, bydde hun på seg selv: var ganske lettkledd, uten bh, hun lå i armkroken min da vi lå i sofaen under dyna hennes (etter hennes initiativ), hun stoppet meg ikke da vi kysset, hun leste fra Fify Shades of Grey (mens vi lå i senga, og hun lette etter de snuskete setningene), vi så fifty shades på film osv."

Jeg er ingen ekspert, men her er gir hun deg alle signaler for deg til å eskalere mot sex.

Men vent og hør til ekspertene/intrsuktørene har svart:)
Tilfredshet  dreper begjæret

Endre GV

#21
Quote"Men det er ikke noe "oss" da, jeg liker deg veldig godt som en venn men er usikker på hva du egentlig vil. om det som skjedde i helgen var fordi du hadde drukket for mye eller om du vil noe mer."

Dette var behjelpelig. Det er ikke kjørt :)

Men hun er kjempeforvirret! Og ansvaret for det ligger på din kappe. Du har i, hennes øyne, avvist henne, men samtidig spør du om "oss". Som hun skriver: "Hva vil du egentlig"

QuoteDet jeg i ettertid har tenkt mest på, er hvorfor hun ikke stoppet meg da jeg masserte brystene hennes. Det å gjøre noe seksuelt mot en jente som hun ikke vil, har alltid bydd meg imot.

Nei, nei, nei! Denne jenta føler ikke du har gjort noe galt med henne.

QuoteSå jeg har nå en smule dårlig samvittighet og skulle ønske hun hadde stoppet meg om hun ikke ville jeg skulle gjøre det.

Hun vil du skal ta styringen!

QuoteMen som dere selv sier, bydde hun på seg selv: var ganske lettkledd, uten bh, hun lå i armkroken min da vi lå i sofaen under dyna hennes (etter hennes initiativ), hun stoppet meg ikke da vi kysset, hun leste fra Fify Shades of Grey (mens vi lå i senga, og hun lette etter de snuskete setningene), vi så fifty shades på film osv.

Fordi hun vil ha deg!

QuoteJeg skjønner meg faktisk ganske lite på denne helgen og denne jenta.

Beklager at jeg kanskje kommer fram som litt frustrert ovenfor, men det er fordi at bedre signaler fra en jente om at hun vil ha deg får du ikke :) Samtidig så konkluderer du med at hun ikke er interessert eller at du har gjort noe mot hennes vilje :-\

Her har du noe å jobbe med  :)

QuoteOgså en tanke som har slått meg. Hva bør jeg gjøre nå da, for å få det på rett spor (om det er mulig)?

Inviter henne på pils. Ikke snakke om "oss". Eskaler mot sex.

Smooth

#22
Dette forumet er gull verdt :)
Takk for støttende ord!

Og jeg skjønner at dere blir frustrerte av lesingen, jeg blir det selv. Jeg er en person som alltid har måtte få ting inn med teskje, fordi jeg er lei av å ta de feil valgene når jeg er usikker. En utrolig irriterende uvane jeg har  >:(

På onsdag skal en felles gjeng av oss møtes for en sosial sammenkomst, og jeg skrev til henne noe sånt som at hun måtte komme også. Hun svarte «Why? Trenger energi... svarer på onsdag!», der jeg igjen svarte at jeg forlangte at hun måtte uansett komme på en litt tullete måte. Hun svarte da «Vi får se ;)».

Hva tenker dere jeg bør gjøre her videre på onsdag? Regner jo med at hun dukker opp, siden flere av venninnene hennes er der. Men jeg skal da bare oppføre meg normalt overfor henne og da tenke på at venninnene hennes er der (altså ikke gjøre henne forlegen foran dem, i mangel av bedre ord). Det jeg prøver å si er at jeg har kapittelet om vennninne (i GV-boka) i bakhodet  ::)

Og for å oppklare: Jeg følte jeg hadde gjort noe imot hennes vilje, da hun i ettertid sa at vi bare var venner. Jeg følte overhodet ikke det før hun skrev det i dag.

Kjetil GV

Quote from: Smooth on March 05, 2018, 21:32:19 PM
"Men det er ikke noe "oss" da, jeg liker deg veldig godt som en venn men er usikker på hva du egentlig vil. om det som skjedde i helgen var fordi du hadde drukket for mye eller om du vil noe mer."

Vil prøve en litt annen tolkning. Hva tenker instruktørene?

Quote from: Smooth on March 05, 2018, 21:32:19 PM
"Men det er ikke noe "oss" da, jeg liker deg veldig godt som en venn
Vi er ikke kjærestemateriale, men vi kan godt ha sex

Quote from: Smooth on March 05, 2018, 21:32:19 PM
men er usikker på hva du egentlig vil. om det som skjedde i helgen var fordi du hadde drukket for mye eller om du vil noe mer."
Usikker på hva du vil, om du vil ha kjæreste, og gikk fordi du har fått følelser når dette åpenbart bare er sex.

Er jeg på vidda?
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Smooth

Quote from: Måka on March 06, 2018, 08:13:34 AM
Quote from: Smooth on March 05, 2018, 21:32:19 PM
"Men det er ikke noe "oss" da, jeg liker deg veldig godt som en venn
Vi er ikke kjærestemateriale, men vi kan godt ha sex

Isåfall er jeg veldig happy med det, for jeg vil ikke noe mer selv akkurat nå :)

Endre GV

Quote from: Måka on March 06, 2018, 08:13:34 AM
Quote from: Smooth on March 05, 2018, 21:32:19 PM
"Men det er ikke noe "oss" da, jeg liker deg veldig godt som en venn men er usikker på hva du egentlig vil. om det som skjedde i helgen var fordi du hadde drukket for mye eller om du vil noe mer."

Vil prøve en litt annen tolkning. Hva tenker instruktørene?

Quote from: Smooth on March 05, 2018, 21:32:19 PM
"Men det er ikke noe "oss" da, jeg liker deg veldig godt som en venn
Vi er ikke kjærestemateriale, men vi kan godt ha sex

Quote from: Smooth on March 05, 2018, 21:32:19 PM
men er usikker på hva du egentlig vil. om det som skjedde i helgen var fordi du hadde drukket for mye eller om du vil noe mer."
Usikker på hva du vil, om du vil ha kjæreste, og gikk fordi du har fått følelser når dette åpenbart bare er sex.

Er jeg på vidda?

Hun er bare forvirra over at smooth ikke vil ha sex med henne, men likevel snakker om "oss" :)

QuoteHva tenker dere jeg bør gjøre her videre på onsdag? Regner jo med at hun dukker opp, siden flere av venninnene hennes er der. Men jeg skal da bare oppføre meg normalt overfor henne og da tenke på at venninnene hennes er der (altså ikke gjøre henne forlegen foran dem, i mangel av bedre ord). Det jeg prøver å si er at jeg har kapittelet om vennninne (i GV-boka) i bakhodet  ::)

Isoler henne på en low key måte. Husk at jenter er opptatt av å ikke miste sosial status, så siden hun kan føle seg avvist så vil hun kanskje være litt avvisende mot deg med i starten.

Smooth

#26
Irriterende altså, at vinen skulle ødelegge alt for meg den kvelden. Hadde store planer om å sette inn nådestøtet og eskalere mye mer enn dagen før, men alkoholen smalt i meg så fort at jeg ikke rakk reagere.

Da jeg skrev "oss", mente jeg jo så klart bare "oss" som i deg og meg - et "oss" jeg like greit kunne sagt til en vanlig kollega, familiemedlem, kamerat etc. Ikke noe mer som "oss" i kjæresteforhold.

Quote from: Endre GV on March 06, 2018, 10:02:54 AM
Isoler henne på en low key måte. Husk at jenter er opptatt av å ikke miste sosial status, så siden hun kan føle seg avvist så vil hun kanskje være litt avvisende mot deg med i starten.

Burde jeg nevne noe om helgen som var, eller er det noe jeg burde passe på å ikke si? Er det noe spesielt jeg burde si?
Hadde jeg måtte svare på det selv, hadde jeg nok bare oppført meg som normalt og fått inn normal kroppskontakt som før, og latet som om ingenting skjedde. Eventuelt tatt litt selvironi og bare ledd av det som kan være internt mellom meg og henne. Men spent på hva dere andre mener om dette.

Jeg synes hun er sinnsykt søt og sexy, og kunne godt tenkt meg sex med henne, men jeg er ikke forelsket i henne og tror ikke vi hadde passet som kjærester heller.

Endre GV

#27
QuoteIrriterende altså, at vinen skulle ødelegge alt for meg den kvelden. Hadde store planer om å sette inn nådestøtet og eskalere mye mer enn dagen før, men alkoholen smalt i meg så fort at jeg ikke rakk reagere.

Høres ut for meg som at du må jobbe med intensjon og tro.
Tro på at jenta vil ha deg. Generelt tro på at jenter vil ha sex selv om de ikke gjør noe. Det er din jobb.
Tydeligere intensjon for deg selv. Ikke ha "planer". Det høres ut som noe du kanskje kommer til å følge.
Bestem deg: "I kveld skal jeg eskalere mot sex. Jeg skal stoppe om hun sier nei, men ikke om hun ikke sier nei."

QuoteDa jeg skrev "oss", mente jeg jo så klart bare "oss" som i deg og meg - et "oss" jeg like greit kunne sagt til en vanlig kollega, familiemedlem, kamerat etc. Ikke noe mer som "oss" i kjæresteforhold.

Det handler om hvordan hun tolket det, og "oss" tolkes ofte i et romantisk retning. Ikke spør om "oss" til jenter du ikke har hatt sex med.

QuoteBurde jeg nevne noe om helgen som var, eller er det noe jeg burde passe på å ikke si? Er det noe spesielt jeg burde si?
Hadde jeg måtte svare på det selv, hadde jeg nok bare oppført meg som normalt og fått inn normal kroppskontakt som før, og latet som om ingenting skjedde. Eventuelt tatt litt selvironi og bare ledd av det som kan være internt mellom meg og henne. Men spent på hva dere andre mener om dette.

"Eventuelt tatt litt selvironi og bare ledd av det". Jepp! Tull det bort. Gjør litt narr av deg selv. Det er slik du subkommuniserer at det ikke er noen big deal.

QuoteJeg synes hun er sinnsykt søt og sexy, og kunne godt tenkt meg sex med henne, men jeg er ikke forelsket i henne og tror ikke vi hadde passet som kjærester heller.

Ikke nevn det nå hvertfall. Det kan godt være at hun tenker det samme, men det er helt feil rekkefølge å snakke om det før dere har hatt sex.

Smooth

Tar til meg alt du sier, veldig lærerikt!

Så hva bør målet mitt for onsdagen være, sånn konkret? F.eks. Gi henne like mye oppmerksomhet som alle andre, gi henne litt mer enn andre, evt andre ting?

Gillie

#29
Hva målet ditt er, må du finne ut av selv, men går ut i fra det er sex som er målet(?)

Mange måter å gjøre det på, og desverre er det ingen fasit på dette her. Det finnes èn millard eksterne faktorer som kan spille inn slik at det IKKE blir sex og det er finnes èn milliard eksterne faktorer som kan spille inn SLIK at det blir sex.

Så hva kan du egentlig gjøre? Jo, du kan forbrede deg på ting du kan endre. Som Endre nevnte så må du kanskje jobbe med INTENSJON og TRO.

Les litt på dette i GV-boka og div. poster på forumet(arkivet).

Hvis jeg skulle møtte henne, ville jeg allerede startet dagen noe ala slik:

1. Vaske huset/rommet/leiligheten (intensjonen er å få henne med hjem--->SEX, greit at det er ryddig og pent)
2. Vaske deg selv, barbere seg nedentil, dusje(hvis det trengs) etc.
3. Gå på jobb/skole/snakke litt ekstra med folk (være sosial)
4. Hvis du får tid, trene/mosjonere etc. (øker endrofinene)
5. Dusje (hvis det trengs) /pusse tenner/gjør seg klar for sammenkomsten

6. Være en av de første som møter opp (avtale å møte noen før (ikke alle kommer likt og noen må være først))
    Poenget er å bygge opp en såkalt "social state" eller "varme opp", det hjelper å bygge opp humøret ditt som
    også  kan/vil påvirke TROen din (og generelt IMHOT).

(Se også Andreas sin eskaleringsstige/metode her: http://godevibber.no/forum/index.php?topic=6500.0 (Alt vil ikke være relevant, men du får en bredere idè)


*Hun ankommer*


Nå blir det mer tricky, for nå er det litt opp til stedet, folkene og andre eksterne faktorer som vil påvirke hvordan du kan gå frem.


Men som Endre sier, på et tidspunkt må du prøve å isolere henne på en low-key måte (NB! LETTERE SAGT ENN GJORT!).

Jeg ville nok ikke gitt henne oppmerksomhet eller si "hei" med en gang hun ankommer, ta det rolig og la kvelden utspille seg, det kan hende (eksterne faktorer) at dere plutselig ender sammen i do-kø, på kjøkkenet, samme sofa, hun kommer inn i gruppen med folk du prater med etc. og da skal du selvfølgelig si "hei" (gi henne oppmerksomhet). Hvis hun sitter alene(super ideelt) kan du jo også gå bort å begyne å prate. Det er så ufattelig mye som kan skje, men jeg ville fokusert på hva jeg kan gjør i forkant for å ha en optimal "state"/IMHOT, for så å ta det som det kommer når hun ankommer.

MEN DU MÅ SNAKKE MED HENNE PÅ EN ELLER ANNEN MÅTE.

(Som et punkt 7. kan du komme "fashionably late", litt senere enn alle andre, men det har egentlig ingen nytte hvis hun ikke kommer i det hele tatt :P ville gått for å møte noen først/være den første)

Er dog ingen ekspert og dette er ikke skrevet i stein. Dette er eksempler på noe du kan gjøre før/under sammenkomsten, og det er så ufattelig mye som kan skje (eksterne faktorer) at det blir umulig å "planlegge" eksakt hva du skal gjøre.

Håper dette kan gi deg noen ideèr :)

Lykke til!
Tilfredshet  dreper begjæret