Hvordan skal jeg reagere?

Started by Smooth, January 14, 2018, 16:33:28 PM

Previous topic - Next topic

Love

OK, dame-synspunkt: hun gjorde ALT for at det skulle skje noe (klær, vin, film osv) og var "med" hele veien til du stakk uten forklaring. Tipper såret stolthet er forklaringen på "venn" utsagnet (og du spør jo henne hva hun vil etter at hun har vist deg med helt tydelig hva hun ville, altså forer du henne med usikkerhet nå i etterkant....)
Du kan redde situasjonen ved å vise hva du vil (ikke si så mye) når du har henne på tomannshånd neste gang. Og om dere møtes på fest får du bare late som ingenting og skru på sjarmen;) Og dropp alkoholen....

Smooth

Det her er virkelig gull verdt, akkurat hva jeg trenger å høre!

Mener dere det er naturlig å kunne gå for kysset om man har vært innom de andre stegene på stigen, eller kan det være for tidlig etter helgens fadese?

Jeg tror at det eneste som kommer til å skape vansker for meg nå, er at jeg har i bakhodet at hun sa hun så på meg som en god venn. Ja, vi har diskutert temaet og funnet frem til at hun var hypp, men det gnager nok bare litt i meg. Skal prøve å ikke tenke på det, og se an hvordan ting er i morgen.


Quote from: Love on March 06, 2018, 18:51:16 PM
OK, dame-synspunkt: hun gjorde ALT for at det skulle skje noe (klær, vin, film osv) og var "med" hele veien til du stakk uten forklaring. Tipper såret stolthet er forklaringen på "venn" utsagnet (og du spør jo henne hva hun vil etter at hun har vist deg med helt tydelig hva hun ville, altså forer du henne med usikkerhet nå i etterkant....)
Du kan redde situasjonen ved å vise hva du vil (ikke si så mye) når du har henne på tomannshånd neste gang. Og om dere møtes på fest får du bare late som ingenting og skru på sjarmen;) Og dropp alkoholen....
Og ja, dropper det meste av alkoholen. Holder meg til to øl maks, er dritt lei av å ødelegge i fylla  >:(
Takk for synspunkt fra dame også. Jeg spurte derimot ikke hva hun ville, bare om alt var greit mellom oss (altså ingen klein stemning) eller om en oppklaring trengtes. Hvordan ville du, som dame, anbefale at jeg går frem når vi er på tomannshånd?

Og det er bare å sende henne en melding om hun skulle tatt en pils en gang, hos meg? Hun skal bort en ukes tid fra helgen av, så må bli etter at hun er kommet hjem.

Love

Tror du må komme deg ut av ditt eget hode, for stress smitter... Så lenge du ikke egentlig har gjort noe galt trenger du ikke spørre om det er greit mellom dere. Kunne heller bare sagt sorry for at jeg stakk/var litt full, savner å ligge inntil deg eller no...
En god måte å stresse ned på er kanskje å bruke litt humor/ ikke ta det så seriøst (som du gjorde når du sa at du ville at hun skulle på festen), og generelt prøve å leve i nuet når dere sees. Prøv å nyte at dere er sammen, gi henne positiv oppmerksomhet og få henne til å slappe av. Om du tenker for mye og planlegger framover mens dere er sammen så glemmer du for eksempel å gå for kysset (du kommer først på etterpå at du hadde muligheter i massevis).
Kanskje et triks kan være å "late som" for deg selv at du allerede har "been there, done that" (som om dere har holdt på en stund). Altså ljuge litt for deg selv og lure hjernen....? 

Smooth


Smooth

#34
Hun dukket ikke opp, dessverre. Var bare noe minigolf med gjengen og et par øl, så vi var sånn 10 stk som var der. Har ikke sendt henne noen melding og spurt hvorfor, men har litt lyst til å invitere henne på taco og et par øl. Kunne det vært noe?

Og noe jeg har tenkt på, men ikke helt klarer bestemme meg for: tror dere dette var noe hun var hypp på kun i helgen, eller virker det å ligge mer bak? Hun har tidligere tatt initiativ til å gå turer med henne og hunden hennes, sendt melding om å møtes ute etc.

Og hvordan legger man frem at man kanskje ønsker en fuck buddy, fortrinnsvis henne? Sorry mange spørsmål som kanskje virker frustrerende, men jeg ønsker å lære mest mulig! :)

Endre GV

#35
Inviter henne på øl eller kaffe. Så kan du heller gjør spontane ting etter det.

Det som "ligger bak" er at hun er interessert i deg og hun prøver å få kontakt med deg, men hvordan interessert hun er vet hun sannsynligvis ikke enda. Det er ikke noe du verken bør eller trenger å tenke på. Følg din egen intensjon først.

Det er sånn du tar opp noen ganger etter at dere har hatt sex, eller bare møt henne med 10 dagers mellomrom.

Forøvrig ville jeg lest det Love skriver:)

QuoteOK, dame-synspunkt: hun gjorde ALT for at det skulle skje noe (klær, vin, film osv) og var "med" hele veien til du stakk uten forklaring. Tipper såret stolthet er forklaringen på "venn" utsagnet (og du spør jo henne hva hun vil etter at hun har vist deg med helt tydelig hva hun ville, altså forer du henne med usikkerhet nå i etterkant....)
Du kan redde situasjonen ved å vise hva du vil (ikke si så mye) når du har henne på tomannshånd neste gang. Og om dere møtes på fest får du bare late som ingenting og skru på sjarmen;) Og dropp alkoholen....

Smooth

#36
Takk for det :)

Under ølen/kaffen, da bør det bare være vanlig prat? Eller hva skal intensjonen være der?

Endre GV

Vanlig prat, samtidig som du bygger spenning med blikk og kroppsspråk.

Om det passer logistikkmessig for dere begge, så ville hatt intensjon om å ta henne med hjem og ha sex.

Smooth

Ja det passer utmerket, hun bor 2 min gåavstand fra meg  ;)

Takk for alle svar så langt, lært masse!