Jenter: Vurder mine bilder til Tinder :)

Started by henrik610, April 26, 2018, 13:10:27 PM

Previous topic - Next topic

henrik610

Noen som vil vurdere bildene mine til Tinder?  :) :)

Jenter helst :)

Endre GV


henrik610

QuoteEvt bruk photopheeler.com.

Kjappere og flere tilbakemeldinger :)

Har brukt det, men stoler ikke helt på tilbakemeldingene. Man vet heller ikke hvem som gir sin stemme.
Det burde finnes et bedre alternativ synes jeg  ::)

The Silent One

Ikke bry deg om tilbakemeldingene, jenter vet ikke hva de ser etter. Bry deg om de liker bildet eller ikke.

Hadde en perioden hvor alle bildene mine lå på 50-60% attractive, så byttet jeg alle til nye bilder med 70-80% attractive og merket betydelig forskjell i svar og date-ratio. Ikke nødvendigvis så stor forskjell i antall matcher, mistenker at tinder algoritmer holder igjen med antall visninger.

henrik610

QuoteIkke bry deg om tilbakemeldingene, jenter vet ikke hva de ser etter. Bry deg om de liker bildet eller ikke.

Hadde en perioden hvor alle bildene mine lå på 50-60% attractive, så byttet jeg alle til nye bilder med 70-80% attractive og merket betydelig forskjell i svar og date-ratio. Ikke nødvendigvis så stor forskjell i antall matcher, mistenker at tinder algoritmer holder igjen med antall visninger.

Hvor mange "votes" brukte du da? Tenker at man minst må ha 40 for å få en reliabel oppfatning?

fri90


Endre GV

10-20 for grovsortering

Ta de beste bildene og bruk 40+

The Silent One

Quote from: henrik610 on April 27, 2018, 08:58:13 AM
QuoteIkke bry deg om tilbakemeldingene, jenter vet ikke hva de ser etter. Bry deg om de liker bildet eller ikke.

Hadde en perioden hvor alle bildene mine lå på 50-60% attractive, så byttet jeg alle til nye bilder med 70-80% attractive og merket betydelig forskjell i svar og date-ratio. Ikke nødvendigvis så stor forskjell i antall matcher, mistenker at tinder algoritmer holder igjen med antall visninger.

Hvor mange "votes" brukte du da? Tenker at man minst må ha 40 for å få en reliabel oppfatning?
Brukte 40. 20 først for å luke ut de veldig dårlige og ikke sløse unødvendige votes.