Når en mann sier han vil treffes igjen

Started by Glory, August 02, 2018, 23:36:44 PM

Previous topic - Next topic

Glory

Jeg har chattet en god stund med en mann og truffet han en gang. Pga avstand og ferie har det ikke blitt mer enn det.
Begge to er enig om å ville treffes på nytt.

I begynnelsen var han veldig på som det ofte er, for å "vinne meg over". ???? På mandag spurte jeg han rett ut om han fortsatt er intressert å treffes igjen og fikk et positivt svar at han gjerne ville det og foreslo å treffes når jeg var hjemme igjen fra tur, om jeg ville. Det blir ca litt over en uke til.
Grunnen til at jeg spurte er at jeg føler han har trukket seg LITT tilbake og jeg ikke vil bruke tid på han om han ikke er intressert.  Sist han sendte meg en melding først var på lørdag. Ser han er pålogget Messenger, men han sier ikke noe.
Føler utspillet til å ta kontakt nå er han.
Det jeg tenker på.. sier en mann han veldig gjerne vil treffes om han ikke vil? Snakker om en voksen mann.
Antagelig kjenner han nå på at JEG liker han så da trekker han seg tilbake.
Jeg sendte han et bilde i går for å se om han reagerte og jeg fikk også et hyggelig svar på det.
Vet ikke jeg.. er kanskje normalt at mannen trekker seg tilbake etter han har fått en dame intressert. Men for meg er det normalt å ha litt chatt kontakt / eventuelt videochatt om en vil bli kjent og. Han sier han ikke er bare ute etter sex, det får nå tiden vise da, enn så lenge får jeg stole på det.
Og klart han kan også ha andre som han chatter med, sannsynligvis.

Jeg tenker det beste nå er å også trekke meg tilbake. Dvs, at jeg ikke kontakter han, men se om han etterhvert gir lyd fra seg.

Noen kommentar om dette?


Endre GV

#1
Quotesier en mann han veldig gjerne vil treffes om han ikke vil?

Både ja og nei. Tommelfingerregelen er å ikke høre på hva en mann sier, men hva han gjør.

QuoteJeg tenker det beste nå er å også trekke meg tilbake. Dvs, at jeg ikke kontakter han, men se om han etterhvert gir lyd fra seg.

Nå er det hans tur, ja :)

Glory

Quote from: Endre GV on August 02, 2018, 23:44:54 PM
Quotesier en mann han veldig gjerne vil treffes om han ikke vil?

Både ja og nei. Tommelfingerregelen er å ikke høre på hva en man sier, men hva han gjør.

Temaet MENN burde ha vært som et eget fag på skolen. ????

Takk for svar ????

Endre GV

For å utdype så kan en mann si det uten at han mener det.
Enten fordi han ikke vil såre deg,
eller fordi han ikke tørr å si noe annet,
eller fordi han ikke helt vet hva han har lyst til enda, men vil holde mulighetene åpne,
eller andre muligheter.

Det kan også være at han mente det.

Derfor er det bedre å se på hva en mann gjør, fremfor hva han sier.

Kjetil GV

#4
Quote from: Glory on August 02, 2018, 23:54:49 PM
Temaet MENN burde ha vært som et eget fag på skolen. ????

Helt enig!

Akkurat som temaet kvinner også burde være det. :)

Dersom du har lyst til å lære litt mer om oss menn, kan du jo sjekke ut lydboka om "hvordan menn tenker" på : http://www.fantastiskforhold.no/

Kjøpte den selv(før jeg ble instruktør) for å se om den kunne hjelpe meg å forstå mann / kvinne dynamikken bedre.  Den koster 199,- Kr. Syntes absolutt den var verd det.

Og det er en pengene tilbake garanti dersom du ikke er fornøyd.
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Glory

Quote from: Endre GV on August 03, 2018, 00:44:59 AM
For å utdype så kan en mann si det uten at han mener det.
Enten fordi han ikke vil såre deg,
eller fordi han ikke tørr å si noe annet,
eller fordi han ikke helt vet hva han har lyst til enda, men vil holde mulighetene åpne,
eller andre muligheter.

Det kan også være at han mente det.

Derfor er det bedre å se på hva en mann gjør, fremfor hva han sier.
Ja, det er nok sånn tror jeg, at han kanskje ikke helt vet hva han vil. Eller han ikke har behov for å chatte sånn nå siden vi begge har sagt vi vil treffes igjen. Tenker på at han nå ikke har vært sånn ivrig i å ta kontakt.
Merker det er litt frustrerende, jeg tenkte jeg fikk det ut av verden med å spørre om det konkret, men så er det mye kanskje at en er usikker allikevel.  ????
Typisk jenter er det kanskje å spørre om han egentlig er intressert og at jeg kjenner jeg blir usikker på han siden han sier ja til å treffes, men ikke tar kontakt. 
Men ettersom jeg har lest meg frem på det store internettet så er det en feil å gjøre det, at det gir han for mye "makt". Og ikke noe som skaper tiltrekning.

Glory

Quote from: Kjetil GV on August 03, 2018, 01:02:59 AM
Quote from: Glory on August 02, 2018, 23:54:49 PM
Temaet MENN burde ha vært som et eget fag på skolen. ????

Helt enig!

Akkurat som temaet kvinner også burde være det. :)

Dersom du har lyst til å lære litt mer om oss menn, kan du jo sjekke ut lydboka om "hvordan menn tenker" på : http://www.fantastiskforhold.no/

Kjøpte den selv(før jeg ble instruktør) for å se om den kunne hjelpe meg å forstå mann / kvinne dynamikken bedre.  Den koster 199,- Kr. Syntes absolutt den var verd det.

Og det er en pengene tilbake garanti dersom du ikke er fornøyd.
Takk for tips.????????

Kjetil GV

Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Glory

Takk for linker Kjetil GV. ????
Tror jeg rett og slett skal bare slappe av meg hele greia. Tar han kontakt, så er det fint. Hører jeg ikke noe.. vel..  så er det også et svar.
Nå tror jeg denne mannen har nok baller til å si at han ikke er intressert...dvs.. Han ville pakket det inn som at vi kan være venner. Men.. det har han altså ikke sagt.
Jeg skal vertfall ikke bli noen jakter etter han, det er helt sikkert. ????

Ingenersomdeg

Jeg er i samme situasjon, men jeg er gutt. Nå må det også sies at hun jeg snakker med bor på andre siden av verden, bokstavelig talt..

Jeg må bare understreke det Endre GV sa i sitt første utdypende svar, og jeg føler på en kombinasjon av alt det han nevnte. Jeg vil ikke såre henne, samtidig som jeg begynner å bli glad i henne og sier ja når hun spør om vi skal møtes igjen og sier at hun savner meg(video chat). Samtidig er det ikke slik at jeg nødvendigvis holder meg i skinnet om jeg møter andre. Så jeg vet ikke hva jeg føler egentlig.. Ikke bli masete i hvert fall




Glory

Quote from: Ingenersomdeg on August 03, 2018, 12:52:21 PM
Jeg er i samme situasjon, men jeg er gutt. Nå må det også sies at hun jeg snakker med bor på andre siden av verden, bokstavelig talt..

Jeg må bare understreke det Endre GV sa i sitt første utdypende svar, og jeg føler på en kombinasjon av alt det han nevnte. Jeg vil ikke såre henne, samtidig som jeg begynner å bli glad i henne og sier ja når hun spør om vi skal møtes igjen og sier at hun savner meg(video chat). Samtidig er det ikke slik at jeg nødvendigvis holder meg i skinnet om jeg møter andre. Så jeg vet ikke hva jeg føler egentlig.. Ikke bli masete i hvert fall
Men siden du begynner å bli glad i henne, så ønsker du vel å treffe henne igjen for å se om det er liv laga? Kan være utfordring å treffes siden dere bor på ulik side av verden.
Ikke lett det å bli kjent med noen og særlig ikke via nettet.

Endre GV

#11
QuoteMen siden du begynner å bli glad i henne, så ønsker du vel å treffe henne igjen for å se om det er liv laga?

En generell kommentar til det: Vi gutter/menn kan bli veldig glad i jenter vi holder på med, uten å bli forelsket eller føle det er noe potensielt forhold på gang.

Glory

Quote from: Endre GV on August 03, 2018, 18:46:51 PM
QuoteMen siden du begynner å bli glad i henne, så ønsker du vel å treffe henne igjen for å se om det er liv laga?

En generell kommentar til det: Vi gutter/menn kan bli veldig glad i jenter vi holder på med, uten å bli forelsket eller føle det er noe potensielt forhold på gang.
Ja, det kan jeg tro på kan fint skje. ????

Ang, min dude i denne tråden, så konkluderer jeg litt med at han IKKE er så intressert. Uansett hvilke grunn.
Jeg drar på tur i morgen og det vet han. Er han LITT intressert så hadde han tatt kontakt og ønsket god tur i det minste, for meg er det ganske logisk. Og sååå opptatt er han ikke heller, siden han er pålogget på Messenger titt og ofte. ???? Antagelig en annen dame og klart det er jo helt greitt, vi er tross alt tidlig i prosessen.
Om han venter med å eventuelt gi lyd fra seg til jeg er tilbake så kan jeg være over alle hauger. Men sånn er det nå. Litt kjipt, men jeg vil tross alt bli kjent med en som ØNSKER å bli kjent med meg.

Ingenersomdeg

Tilfeldigvis fikk jeg i dag informasjon om denne jenta som endrer forholdet mellom oss, og jeg vet ikke om jeg skal bryte kontakten nå(vil ikke si hva dette gjelder),men før dette ville jeg gjerne møte henne igjen.

Selv etter dette bryr jeg meg om henne, og hadde ønsket henne god tur i morgen dersom hun skulle reise et sted-rett og slett fordi jeg bryr meg uten at det skal føre til noe seriøst mellom oss. At han du snakker med ikke ønsker deg god tur i det minste sier nok litt om at han ikke tenker så mye på deg dessverre.. Så enig i tankegangen din der Gloria.

Glory

Quote from: Ingenersomdeg on August 03, 2018, 23:55:44 PM
Tilfeldigvis fikk jeg i dag informasjon om denne jenta som endrer forholdet mellom oss, og jeg vet ikke om jeg skal bryte kontakten nå(vil ikke si hva dette gjelder),men før dette ville jeg gjerne møte henne igjen.

Selv etter dette bryr jeg meg om henne, og hadde ønsket henne god tur i morgen dersom hun skulle reise et sted-rett og slett fordi jeg bryr meg uten at det skal føre til noe seriøst mellom oss. At han du snakker med ikke ønsker deg god tur i det minste sier nok litt om at han ikke tenker så mye på deg dessverre.. Så enig i tankegangen din der Gloria.
Håper du får snakket med henne og avklart om dere / du vil bryte kontakten eller ikke.
Nei, det er tydelig at "min" dude ikke tenker så mye på meg. ????Selv om det er litt snålt også.. han vil også se navnet mitt komme opp når jeg er på Messenger. Altså, snålt om han faktisk har intensjon om å treffes igjen. Eller så er det en lettvindt måte å bare la det skli ut på. ????
Egentlig kjenner jeg at jeg tenker MER på dette nå enn jeg ville gjort om han hadde sagt han ikke var intressert mer. Nå er det fortsatt litt kanskje, om, hvis, hva mener han, bare tull, ikke tull. Om han bevist holder på med  mixede signaler så blir jeg ikke helt imponert.