Han slo plutselig opp

Started by climbinggirl88, August 11, 2018, 20:18:24 PM

Previous topic - Next topic

climbinggirl88

Hei, jeg kommer tilbake igjen på dette forumet fordi jeg forbedret meg selv og ble sammen med en som slet å binde seg fordi han var redd alt skulle gå galt.  Han kom tilbake fordi han var så forelsket og jeg gjorde han lykkelig.

Vi har vært sammen i 3år snart, kjent hverandre i 4år. Første halvåret sa han ikke at han var forelsket så vi hadde avstand og jeg datet andre.  Etter noen mnd ble vi kjærester og etterhvert samboere. steget videre endte vi opp med å kjøpe  leilighet som vi har bodd i.

Før han kom hjem fra ferie har jeg følt at jeg fikk tegn på at vi fortsatt var forelsket med masse koselige meldinger hvor mye han savnet meg. Samme kveld han kommer hjem, er han sur og griner. Sur for at jeg ikke hoppet av glede når han kom hjem. Så får jeg høre at han har mistet lidenskapen mellom oss etter en diskusjon med bekjente om man er sammen med den rette. I krangelens hete sa jeg at jeg vet ikke om jeg kan være sammen med en som ikke føler det samme. Han sier jeg fortjener bedre og har alt han kan ønske seg i en jente. Han har bare aldri elsket meg (i løpet av disse årene)

Sliter han med å binde seg ? Panikk?