eksen prøver å få lav verdivurdering etter brudder

Started by climbinggirl88, August 17, 2018, 06:32:10 AM

Previous topic - Next topic

climbinggirl88

hei, jeg ønsker å komme til en løsning med eksen min angående leiligheten vi har kjøpt. Enten at han kjøper meg ut eller selge den. ( eier 50% ). Han er en veldig smart fyr, prøver å leke dum angående hvor mye han skal kjøpe meg ut for. Han vil ha lavest  mulig pris vurdering for videre lån? Og da slipper han å betale meg noe mer.

har sagt at jeg skal ha  (bindende kontrakt) det jeg kom inn med skal jeg ha med det ut. når vi prater snakker han bare om sine følelser. (Jeg ble dumpa) når jeg ønsker å snakke om hva jeg har krav på. Føler han bruker disse følelsene mine imot meg slik at jeg ikke skal kreve det jeg skal ha og fortsette å betale for ting jeg ikke skal. Noen som kan dele sine erfaringer?

Kjetil GV

Meld deg inn i gruppen "STOPP Boligsvindel" på facebook. Der er det mye smarte folk med peil på boligproblematikk.
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Love

Be om verdivurdering av 2-3 meglere (eller takstmann) og si at du skal ha halvparten av det boligen er verdt nå idag. Alternativt kan dere selge den og dele.
Ikke gå med på noe annet.

climbinggirl88

Quote from: Love on August 17, 2018, 11:54:07 AM
Be om verdivurdering av 2-3 meglere (eller takstmann) og si at du skal ha halvparten av det boligen er verdt nå idag. Alternativt kan dere selge den og dele.
Ikke gå med på noe annet.

Har bestilt 2 stk meglere ???? for neste uke.