sms og tinder

Started by climbinggirl88, September 05, 2018, 15:37:44 PM

Previous topic - Next topic

climbinggirl88

Hei jeg føler meg klar for  å begynne å date igjen. Komme meg ut å treffe bra gutter. Det er jo så mange der ute. Eneste jeg ønsker å bli bedre på er det å tekste  med gutter og ikke virke kjedelig.  har noen gode eksempler? føler at jeg ikke får vist like godt å være flørtende og interessant med de guttene jeg snakker med på tinder. Gutter : hvilke jenter skiller seg litt mer ut når dere prater med de?

Endre GV

#1
Er veldig sjeldent en jente blir mer interessant ut ifra hvordan hun tekster. I beste fall får hun mer "underholdningsverdi", men det betyr bare at hun er underholdende å tekste med, ikke at jeg får mer lyst til å treffe henne.

Den harde sannheten er at bildene har nesten alt å si, ikke hva du sier. Både for jenter og gutter.

Det viktigste med tekstingen er å virke normal og derfra møtes. Ca 5-10 meldinger før man møtes.

climbinggirl88

har jo noen bilder , skulle kanskje vært noe bedre og litt flere. Er det noen her som vil bedømme noen bilder?

Endre GV

Du kan sende meg en PM, så skal jeg gi deg en tilbakemelding :)

The Stig

Quote from: climbinggirl88 on September 05, 2018, 15:37:44 PM
Hei jeg føler meg klar for  å begynne å date igjen. Komme meg ut å treffe bra gutter. Det er jo så mange der ute. Eneste jeg ønsker å bli bedre på er det å tekste  med gutter og ikke virke kjedelig.  har noen gode eksempler? føler at jeg ikke får vist like godt å være flørtende og interessant med de guttene jeg snakker med på tinder. Gutter : hvilke jenter skiller seg litt mer ut når dere prater med de?

For å være helt ærlig så trenger du ikke gjøre så veldig mye hvis du ser bra ut. Det er guttene som må "chase"og prøve å få deg ut på et treff. Veldig mange jenter svarer nesten ingenting, altdå "ha ha" "ja" "lol" og andre enstavelsesord, uten å spørre noe tilbake..men vi prøver ofte likevel å få truffet dem hvis de er fine. 
Men når det er sagt så mister jeg veldig interessen for jenter som er så "care" med meldingene, uansett hvor fine de er (selv om mange menn vil bare fortsette å prøve). Så om ikke noe annet så burde du stille spørsmål tilbake istedenfor bare å svare kort på de spørsmålene som kommer.
bye bye comfort zone.Just die already.

Endre GV

QuoteFor å være helt ærlig så trenger du ikke gjøre så veldig mye hvis du ser bra ut.

Det stemmer, derfor er det viktig å luke ut ditt dårligste bilde, siden alle tror at det er slik du egentlig ser ut :)