Skal på date trenger litt tips etc

Started by Spaniard, October 29, 2019, 21:02:47 PM

Previous topic - Next topic

Spaniard

Har halvveis avtalt å møte ei jente på fredag kl 20. Litt info om jenta; hun driver med  teater og liker å synge (noe profilen hennes på sukker bærer preg av) Tenkte først karaoke bar, men er litt usikker om det er så lurt. Øl/ kaffe blir litt kjedelig føler jeg.
Noen som har litt tips til aktivitet og sted i Oslo ?

Squishy

Hvorfor ikke starte med en kaffe/øl, for så å gå videre til Tilt eller noe i den duren? Så får du dratt med dama på en opplevelse, hun husker det mye bedre enn om dere bare gjøre én ting.

Kjetil GV

Quote from: Spaniard on October 29, 2019, 21:02:47 PMØl/ kaffe blir litt kjedelig føler jeg.

Kjedelig for deg eller for henne?

Hvis du mener for deg, så for all del kjør på, gjør noe du syntes er gøy.

Hvis du mener for henne, så pass på at du ikke går i fella og prøver å imponere eller være kul.

Det er på daten du skal finne muligheter for å være proaktiv og ureaktiv, flørte og skape spenning, så velg en aktivitet som legger til rette for det.

Quote from: SquissshhhyyyHvorfor ikke starte med en kaffe/øl, for så å gå videre til Tilt eller noe i den duren? Så får du dratt med dama på en opplevelse, hun husker det mye bedre enn om dere bare gjøre én ting.

Dette høres fint ut.

Biljard på Buddha Sportsbar er jo også et alternativ.

Og så er det fredag kl 20. Da er det ofte en del folk ute, så ha noen alternativer i bakhodet tilfelle du ikke finner sitteplass der du går.
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Spaniard

Quote from: Squishy on October 29, 2019, 21:45:40 PMHvorfor ikke starte med en kaffe/øl, for så å gå videre til Tilt eller noe i den duren? Så får du dratt med dama på en opplevelse, hun husker det mye bedre enn om dere bare gjøre én ting.
Quote from: Kjetil GV on October 29, 2019, 22:06:49 PM
Quote from: Spaniard on October 29, 2019, 21:02:47 PMØl/ kaffe blir litt kjedelig føler jeg.

Kjedelig for deg eller for henne?

Hvis du mener for deg, så for all del kjør på, gjør noe du syntes er gøy.

Hvis du mener for henne, så pass på at du ikke går i fella og prøver å imponere eller være kul.

Det er på daten du skal finne muligheter for å være proaktiv og ureaktiv, flørte og skape spenning, så velg en aktivitet som legger til rette for det.

Quote from: SquissshhhyyyHvorfor ikke starte med en kaffe/øl, for så å gå videre til Tilt eller noe i den duren? Så får du dratt med dama på en opplevelse, hun husker det mye bedre enn om dere bare gjøre én ting.

Dette høres fint ut.

Biljard på Buddha Sportsbar er jo også et alternativ.

Og så er det fredag kl 20. Da er det ofte en del folk ute, så ha noen alternativer i bakhodet tilfelle du ikke finner sitteplass der du går.


Jeg har pleid kjøre øl/ kaffe før, og da blir det litt sånn jobb intervjue over det. Kan jo sprite det litt opp med spørsmåls leken kanskje; stille lade spørsmål ?
Men øl og så aktivitet høres bra ut.