Bli med i parken på tirsdag! (Bergen)

Started by Stemning, June 03, 2012, 22:34:41 PM

Previous topic - Next topic

Stemning

Nå har jeg überfri og en haug med tid på hendene, og i tillegg lyst til å treffe gjengen som bor i Bergen. Så å samle noen av forumfolka rundt en engangsgrill i Nygårdsparken slo meg som et trivelig tiltak. Så om noen andre av dere kunne tenke dere det samme, så foreslår jeg å møtes for noen pølser og litt prat på førstkommende tirsdag en gang mellom 14 og 19. Det er meldt godt med sol, men litt kaldt så kan være lurt å kle seg litt mtp. å sitte i ro. Jeg stiller med frisbee og grill!

Jeagle

vel jeg slutter på jobb kl 16:00 og kommer en tur etter det, jeg kan stille med godt humør
å være eller ikke være

Stylish

Jobber på tirsdag! :(
Jeg joiner neste gang.

Skal dere være med ut til helga? :)

Jeagle

jobber i helga, men ikke på kvelden så kan svare deg litt senere i uken om det.
å være eller ikke være

Stemning

Vi kan godt forskyve en uke for min del altså, så får vi kanskje med Stylish og Kastanje også? Noe av poenget må være å få med så mange som mulig av de av oss som vil. Så hvis det passer bedre foreslår jeg vi venter til helgen, ser an været da, og så finner en dag med bra vær i neste uke. :)

Remi

Høres artig ut, men er fortsatt i trondheim.

Dere får kose dere i nydelige Bergen  8)

Tingles

Jeg er med, må bare finne ut når sånn at jeg kan koordinere jobb rundt det :) Nekter å være "the Blitz" lenger :P
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Stemning

Da blir det en gang i neste uke. :)

@Kastanje; neste gang!

smurf

Bra insj, men denne veka er full for meg men er gira neste veke. Lørdag er det danmark - portugal og nederland - tyskland ;D, kampene begynner 18 og ska grille med ein annen gjeng før det i nordnesparken og har ein fest i sandviken eg ska på, so tviler på at eg har tid da. Nett tilbake til bergen etter ei stund vekke, so er ein del eg ska møte fremover, men om det blir satt av ein dag neste veke forholdsvis sjappt (meldt ok mandag-tysdag) so er eg med :).

--WTF?--

Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Stemning

Innen 2 dager skal jeg sette en ny dag. Så hører vi om folk er klar for den dagen. :)

Jeagle

jobber seint vær dag uten om tirsdagen. så ikke ta tirsdagen;)
å være eller ikke være

Stemning

Bra vær 12-18 man-tirs-ons, men best på tirs..

Når vil folk?

Jeagle

ikke tirsdagen, ellers ok.
Kastanje: send sms da:p
å være eller ikke være

Tingles

Det passer på onsdag for stemning og meg.. grill, frisbee og muligens øl?
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.