Sist vinter ble jeg kjent med ei jente i parallellklassen. Jeg merket med en gang at det var spenning mellom oss, og at vi klinget godt sammen.
Uheldigvis er jeg ikke aleine om å være interessert i denne jenta, og jeg får nok av konkurranse. "Liker hun han bedre enn meg?" er et flittig spørsmål som dukker opp i hodet. Jeg kan ikke unngå å tenke at hvis jeg, som er personen som hun kanskje egentlig ikke har som prioritet 1, prøver å ta initiativet, hvordan vil hun reagere?
Det skal merkes at jeg slettes ikke vet om jeg virkelig er den hun faktisk liker mest eller ikke...
"Konkurrenten" min har rimelig tafatt klesstil sammenlignet med meg (takk til 0330), samtidig som han sliter når han er i mengder av personer. Men han har en solid humor som gjør at han er interessant for de fleste jentene. Dessverre tilbringer han den meste tiden foran PC'en med World of Warcraft (få som vet dette), samtidig som han ikke tar initiativet til noe som helst. Personlig er jeg en litt mer utadvendt person.
For 2 dager tok jeg initiativet med jenta og det endte med at vi gikk hjem til meg. Vi spilte faktisk en Fifa-kamp (knuste henne selvfølgelig
, etterfulgt av at vi så en film.
Jeg hadde armen rundt henne og jeg er sikker på det gikk bra, men jeg følte at ikke situasjonen gjorde at jeg kunne gå for kysset.
Så er spørsmålet; skal jeg kjøre på, eller ro'an litt for å se om hun viser interesse? (+ ikke "frike" henne ut ved å vise at jeg vil inn i et forhold).
Er forresten 16 år...
Takk til 0330 for å gjøre meg til en bedre type! Var ikke langt ifra at jeg var på vei inn i PUA-miljøet..