Er det noen her som skal på Sommerøya festivalen?
Fikk et helgepass, så da blir det å ture ned å sove i telt (litt avhengig av været. Hvis det er for dårlig blir det nattferga hjem)
Har ikke hørt om noen av artistene før, så hovedfokus blir å treffe nye folk å sjekke damer. Hvis du skal ned og har disse felles interessene, post under, så snakkes vi!
Er 19 år og har ikke mye erfaring innen sjekking. Men jeg lærer og har ingen problemer med å prøve. Forventer av meg selv at jeg lærer litt fort. ^^
En av grunnene til at jeg har så lite erfaring er at jeg fant meg en dame ganske raskt etter at jeg hadde begynt med sjekking (les: faktisk overaskende fort oO ) I tilleg har jeg aldri hatt helt "riktig" vennekrets til å drive på med det.
Nå vil jeg si jeg har basis grunnlaget for å begynne skikkelig, og er dermed ute etter litt nye personer i livet med samme interessen ovenfor sjekking.
Men nok om det. Grunnlaget til posten står på toppen. Men for all del, hvis noen vil treffes uavhengig av Sommerøya, så bor jeg i Oslo og er fult tilgjengelig fram til 25. Da skal jeg inn til førstegangstjeneste.
PS: Jeg er singel nå, så driver ikke på bak ryggen på (eks)dama.