Kan være litt mer utfyllende: Mye av de tingene som er nevnt er ting jeg allerede har på stell, har hobbyer, trener 5 ganger i uken(Noe som bare gjør meg enda mere skinny, hehe), kler meg bra, er sosial og er som regel ute med jenter nesten hver helg(Ikke at det nødvendigvis blir noe ut av det). Det er nå som jeg har alt det på plass at jeg føler at jeg burde fokusere på selve sjekkingen, og ikke bare selvutviklingen. Jeg vil bli best mulig med jenter(selv om jeg er 16 år gammel). Og joda, jeg møter jenter "på veien" og kan ikke si at jeg er dårlig med jenter, men kan ikke kalle meg utrolig god og har heller ingen overflod. Men jeg vet at det er mulig å komme dit jeg vil, alle husker jo "han som hadde draget" på videregående.
Jeg kan definitivt bli mere "tapå", haha
En annen ting jeg ikke er direkte dårlig i men som jeg godt kunne ha trengt mere trening i, er samtaler eller samtaleteknikker. Har ikke noen store problemer med å holde samtalen flytende, men føler at det fort kan bli "standar" og jeg burde gjøre den mere spennene, uten å virkelig vite hvordan. Noen som har noen tips når det kommer til det (bøker, samtaleemner, sider, innlegg eller konkrete tips)? Jeg føler at denne tråden hjelper en hel del, ikke bare pga. de gode svarene jeg får, men fordi tenker meg om og skriver ned det jeg trenger og jobbe med