kastanje ga det et utrolig bra svar, jeg tenker veldig likt som henne.
En gutt fra mitt hjemstedet er for meg utelukket, rett og slett fordi jeg stortrives her jeg bor nå(studerer) og ønsker og bosette meg her.
I tillegg føler jeg meg mye friere til og gjøre ha jeg vil her som ikke er mitt hjem sted, med mine nye vennegjenger,
Jeg syns også det er deilig at jeg har så "avskilte gjenger" som ikke har noe med hverandre og gjøre.
Jeg har kjekke gutter jeg liker i studentmiljøet, men det har jeg også i den andre vennegjengen min som jeg er mye me.
Og jeg liker at de ikke kjenner hverandre.
Da kan jeg danse med begge 2 fra forskjellige gjenger på danse gulvet samtidig , og små flørte,uten at begge skjønner det.
Litt deilig og være singel i blant
Jeg får noja vis jeg blir fotfulgt på byen om jeg ikke er helt "der".
Derfor kvier jeg meg for og ta med en jeg syns er kjekk fra studie miljøet til den andre vennegjengen min.
Diverse, dette og få følelsen av at "du har me en date".
Fordi det betyr enda mer for meg hva de skulle synes, og jeg er ikke den som viser frem en fyr fort, da skal det virkelig være noe.
Men så er også vi jenter forskjellige, tenker og er i forskjellige livs situasjoner av hva vi vil.
Det er derfor viktig at du gjør dette til en naturlig greie, at du er jo der med kompisene dine.
At det bare er kult at du da tilfeldigvis også kan henge med henne, ikke få det til og virke som hun er hoved grunnen.
Jeg hadde fått totalt angst, og mistet interessen.
But then again, folk er også forskjellige.