Quote from: GodGutten on September 04, 2011, 21:33:49 PM
Til dere som svarte nei:
er det fordi dere foretrekker kvaliteter som forekommer hyppigere hos eldre gutter? slik som stil, utseende, muskler, modenhet etc.
eller er det fordi det er mindre akseptabelt å hooke opp med noen som er yngre?
som sagt, det er akseptabelt å "hooke opp" med en yngre gutt, men ikke å bli kjæreste med han. Grunnen er at vi tiltrekkes av det mandige, dvs at han er trygg på seg selv, er "stor & sterk" (ikke nødvendigvis muskler, men i væremåte), får deg til å føle deg liten og søt. + av praktiske årsaker, mtp hvor man er i livet, etablering, barn osv. jeg synes yngre gutter er veldig søte, og kan ofte se bra ut, mer opptatt av mote osv. men de virker liksom så fnisete og klønete i sjekkesammenheng= ikke den mest sexy egenskapen hos en mann. Jeg har derimot hooket opp med eldre menn (10-15 år), og de har vært syyyykt sexy, pga erfaring og selvtillit. Men de har også vært uaktuelle som kjæreste pga "feil" alder. Jeg har ikke lyst å få barn med en gamlis (hvis jeg noen gang bestemmer meg for å få barn).
Som 28-åring, klarer jeg ikke helt å se for meg at jeg kommer til å etablere meg med en gutt på 24, fordi han mest sannsynlig ikke er på samme stadie i livet som meg. Men hvem vet, jeg som 35-åring ville kanskje ikke hatt noe imot en på 30 fordi han da ville være like moden som meg??? En cougar må gjøre det en cougar må gjøre, vettu
Quote from: GodGutten on September 04, 2011, 21:33:49 PM
Hva om du liker en gutt som du tror er eldre, men viser seg senere at er yngre enn deg?
hm, hvor mye yngre, da? det trekker veldig ned hvis han er i begynnelsen av 20-årene. kan vurdere det hvis han er i rundt 25, hvis det er ekte kjærlighet. årsak= se over