Merkelig problem.

Started by Bleu, June 09, 2013, 15:42:46 PM

Previous topic - Next topic

Bleu

har vært på jobb reise i en måned og virkelig levd livet. Har bodd på hotell og vært på sjekkern minst 4 dager i uken. Uansett.. har nå kommet tilbake til den vanlige virkeligheten og har kommet over et merkelig problem. Jeg føler at jeg mangler intensjon. Joda.. jeg kan gjøre den vanlige greia.. men det blir liksom ikke ekte og det skinner igjennom. Damene ser rett igjennom meg og det funker rett og slett ikke lenger.

jeg føler meg ikke bedriten eller noe sånt. Jeg føler rett og slett en mangel av interesse samtidig som jeg pløyer på for å prøve å finne interessen. som ikke akkurat funker. Åpner lett osv.. men merker at jentene merker at jeg egentlig ikke er keen. ser det på dem. Ofte vil de beholde meg i nærheten men det er ikke snakk om å få noen "kjøpssignaler" .. og da blir det liksom feil å eskalere.

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

dagligvare

Ta en pause da. Du MÅ ikke ut og sjekke damer hver helg. Ro deg ned litt og finn tilbake til motivasjonen.

--WTF?--

Med meg er det omvendt. Jeg får nok av "salgssignaler", men er sjeldent interessert i varene som tilbys.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Unloved

Quote from: Selvtillit on June 09, 2013, 16:33:04 PM
Hvorfor prøver du deg på jenter du ikke er interessert i?

Spør om det samme... Du MÅ jo ikke sjekke damer hvis du trives med å være singel?

Bleu

Jeg tenker sånn at hvis det er noe jeg bør gjøre men ikke har lyst til å gjøre så bare starter jeg å gjøre det til jeg får lyst til å gjøre det.

Greeneyed

Det kommer kanskje litt an på hva som er grunnen til at du ikke har lyst til å gjøre ting. Trening er kanskje et eksempel på noe man bare må gjøre, før man begynner å virkelig like det. Det er vel litt annerledes med mange sosiale ting. Det er jo ikke at du er usikker eller litt redd for avvisning eller noe sånt som gjør at du ikke er interessert i jentene du sjekker opp. I den situasjonen du beskriver vil jeg si meg enig med de som foreslår en pause. Gjør andre ting en stund, så er det sikkert mye gøyere om ikke så lang tid :) Det kan også hende interessen kommer tilbake så fort du bestemmer deg helt for at du ikke - jeg er hvertfall veldig sånn at så fort en interesse blir en plikt er det ikke en interesse i samme grad lenger.

Bleu

Quote from: Greeneyed on June 11, 2013, 00:55:39 AM
jeg er hvertfall veldig sånn at så fort en interesse blir en plikt er det ikke en interesse i samme grad lenger.

Kjenner meg igjen hær.. skal prøve å bruke tid på nerdeting fremover. Det å sjekke damer burde være en fin ting som jeg gjør av og til. Jeg er jo helt utslitt etter mai. Rart hvordan sånne underbevisste ting kan ødelegge for oss.