Jeg snakker ikke om en nerdete lang, glatt, stram hestehale som henger nedover nakken, men en med litt mer rufsete LA stil over seg. Sett enkelte skuespillere ha det. Charlie Hunnam feks. fra serien Sons of Anarchy. Selv syns jeg det ser vanvittig kult ut, og man skiller seg uten tvil ut da svært få har den stilen.
Grunnen til at jeg spør (spesielt dere frøkener) om synspunkt er fordi jeg er usikker på hva andre tenker om den stilen. Får inntrykk av at mange er kritiske til den, og når folk sier de ikke liker den tenker jeg inni meg: "nei, du liker den, du bare skjønner det ikke" fordi jeg syns det ser så badass ut! (Skal prøve å respektere deres meninger uansett
) Det er jo så klart mulig at jeg lever i min egen boble også -at det ser helt corney ut og at det bare er jeg som ikke skjønner det.
Et problem (jeg kaller det problem, og irriterer meg litt over det) for min del er at jeg ikke har noe anlegg for skjegg per dags dato. Bør man ha det for å gjøre en kanskje litt feminin hårstil maskulin? Er kommet til et punkt nå hvor jeg enten bør klippe meg kort igjen, eller gå inn for å spare og bite tennene sammen. Syns håret begynner å bli langt nå (men ikke langt nok).
Mye unødvendig rabling her, men iallefall; Hestehale for menn, er det kult syns du?