Quote from: Jeagle on January 12, 2012, 22:05:35 PM
lurer på en ting, når dere sier overflods mentalitet, mener dere da som i at det er flere fisk i havet, eller som i jeg har flere rog velge i
Synes det alltid er så generelt når folk sier overflods mentalitet, skjønner at det begrepet er forvirrende.
Personlig mener jeg at det er forskjellige nivåer av overflods mentalitet, du kan ha overflod på et område men ikke et annet.
Eks,
Hvis du aldri snakker med jenter har du ikke en følelse av at det er overflod av jenter å snakke med, derfor ender du opp med å gjøre dumme ting når du snakker med jenter.
Men selv om du snakker med masse jenter og har en følelse av at det er nok av jenter å snakke med kan det fortsatt hende at du fucker opp masse første gangen du snakker med en virkelig pen jente som du er skikkelig interessert i, siden du har ikke en overflod av den type jenter.
Samme gjelder klining, dating, sex, etc...
Du kan ha overflod av jenter å kline med selv om du aldri får sex. Så når du da først får en jente hjem med deg er det mulig du gjør masse rare ting selv om du har masse jenter i livet ditt på andre områder.
Så jeg personlig mener at man må jobbe seg "oppover" så og si, overflod av jenter å prate med-> overflod av jenter å flørte med-> overflod av jenter som er interessert i deg->overflod av jenter å kline med, etc...
Men dette er min personlige mening, er sikkert andre som legger andre ting i overflods mentalitet og har helt andre meninger om temaet.