Når kjæreste ikke er målet, enda..

Started by qwerty, December 06, 2011, 17:43:17 PM

Previous topic - Next topic

qwerty

Hvordan bygge settingen for å ha sex/sexuelt forhold, men ikke kjæreste, uten å være en drittsekk.

Hvordan bør settingen være, og hvordan subkommuniserer man det man er ute etter.
Jeg har lest innlegget som er på 0330, så helst noe nytt en det som står der.

Tenkte f.eks at kaffedate blir for lite sexuell stemning over seg, i og med at det reduserer en "nærhet" som du lettere kan  oppnå en loungebar, eller vin hjemme hos deg selv. Hva mener dere?

I tillegg tenkte jeg at hvis hun blir med hjem til deg på en første date for å drikke vin, så er det større sjanse for at hun er ute etter det samme. Hvis du kun ber personen på kaffe, så er det altfor åpent, og du mister en god filtringsprosess.
Pointers please ;)
qwerty

Stemning

Hvis du møter henne på byen, vil jeg mene at å møtes på byen neste gang også er en god start.. "Fortsette der dere slapp". Dersom du ikke vil si det rett ut da, hva du vil og ikke vil. Så når man har hatt sexen, eller ihvertfall rotet heftig rundt, kan man ta datene fra byen og hjem til filmkos. Jeg tror det er greit å unngå kafébesøk og møter i offentligheten, som gjerne signaliserer at man liker å "vise frem" den man er med, som for meg betyr mer "forhold-interesse".

shaquar

Dette er en samtale jeg tenker ville vært best å tatt rett etter sex, pga da er hun mest emosjonell og hvis sexen var bra er ikke dette noe hun vil gi slipp på. Jeg føler derimot at hvis du vil inngå et ikke-ekslusivt forhold med henne må du allikevel BRY deg om henne genuint og faktisk ville ha et forhold med henne. Da dette også er et forhold uavhengig om du møter andre jenter eller ikke.

Miss Føniks

Ikke gjør ting som minner om det,ikke kall henne "vennen" osv. Rett og slett si at du ikke er ute etter noe særiøst,da kan hun velge om hun vil fortsette eller ikke. Det er jenter som er ute etter det samme som deg. Ikke lov henne noe som ikke stemmer i hvert fall....
The Phoenix always rises from the asses

Lars GV

Du kan starte med en kaffe, og om dere kommer godt overens kan man gå videre til et annet sted for en øl eller ett glass vin, eventuelt hjem til en av dere for det samme.
Det vil være lettere å få til det enn å invitere henne rett hjem for vin, det kan bli for mye med en gang for en del jenter. Overgangen er lettere hvis det er en uskyldig kaffe i mellom. Det betyr dog ikke at hun ikke ville sagt ja til hjemmebesøk med en gang, jeg aner jo ikke hvordan dere møttes en gang, men en kaffe er hvertfall en veldig safe start.

Andre pointere er å unngå å gjøre kjæresteting sammen, sånn som å holde hender offentlig, kysse/kline offentlig, snakke om fremtiden sammen, møte hverandres venner o.l. Ellers så er ærlighet alltid en god veileder for å gå ting til å gå smooth, si at du "ikke er ute etter noe seriøst" for tiden, men liker veldig godt å henge med henne. Også eskalerer du viderer fysisk.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Gatsby

Enig med Stemning at det er en bra plan å sjekke damer på byen. Der skriker settingen sex. Kan nevne noen faktorer som bidrar sterkt til at damene blir keen på ONS samme dag:

1. Hun står for "investeringen": Dvs. at hun bruker energi/krefter/tid/spenn på deg. Det viktigste er hun står for pratingen. At du lytter, stiller åpne spørsmål-->"graver" videre. Typisk når jeg sjekker vet dama ingenting om meg i det hele tatt, fordi jeg har vært "sååå nysjgjerrig" på å finne ut mer om henne. Når hun er mer investert i deg, så jobber hun for å få deg. Viktig å få dette til å være naturlig, ikke svar FOR kort, når du bytter samtaleemne til henne.

2. IKKE KYSS HENNE<--- Ingen 100% regel, men det hjelper. Mer ofte enn ikke, vil dama kysse deg hvis du gjør ting riktig. Bare avbryt. Si du ikke liker å kline på byen eller noe. Ikke ta nummeret heller forresten. Hvis du har lyst å gjøre en big move, kan du heller ta henne i hendene, og stryke henne litt. Det gir en touch av intimitet, og avvæpner rovdyrstemninga litt(Don't overdo). Stryker hun tilbake kan du gå rett til steg 4 :-D

3. Øv på å bygge spenning. Først med øyenkontakt, så med å gå nærmere, minsk intimsonen. Dette er de to viktigste måtene å eskalere på byen. Ofte esklarer jeg ikke mer selv i det hele tatt. Dette er et godt tips i senga også, forøvrig. Er du litt treig, får du henne til å ville ha mer. Det minsker motstand.

4. Ta henne med hjem: Avhengig av hvor investert jenta er, kan dette gjøres på to måter. Har du pratet med henne lenge (Si ca. 40 min f.eks) kan du åpent verbalisere og spørre henne rett ut om hun vil ha sex med deg(på jentespråk selvfølgelig):"Skal vi gå hjem til meg?" "Lyst å sove hos meg?". Spør ydmykt og casual. Da slipper du å måtte jobbe mer når du kommer hjem. Optimal måte å gjøre det på hvis du ikke bor midt i byen(det bør du egentlig gjøre forresten).

veroni2011

Bumper denne da jeg hadde tenkt til å starte en liknende tråd. Iom at tråden er "død" tar jeg meg en frihet og tar den et steg videre.

Hun dama jeg ønsker å ha (har??) et fb forhold til kommer via venners venner. Altså, vi har noen felles venner.
Første gang jeg ble med henne hjem så var det så og si ingen eskalering på byen. Egentlig litt rart, men tror det ble litt sånn fordi vi begge var ute med hver vår gjeng der stort sett alle kjenner litt til folka i den andre gjengen. Og ingen av oss ønsker (tror jeg) å vise noe offentlig.

Det som skjedde første gang var bare at vi stod ute rett før stengetid og pratet litt løst og fast. Blandet litt inn i en større mengde folk.
Så langt jeg husker så spurte jeg henne om hun var keen på nach, noe hun var. Vi ruslet bare stille bort fra de andre og gikk mot hennes sted. Ingen berøring, åpenlys flørting, kyssing eller noe. Bare ruslet og pratet. Så var det inn til henne og ganske rett på soverom for +1.
Tror begge var klar over hva som skulle skje. Ingen av oss spurte noen andre om de ville være med. Det var litt sånn i smug.
Når vi først var inne hos henne var det heller ikke noe kyssing eller annen eskalering. Vi bare la oss som et gammelt ektepar og hadde sex. Lol :)

Har nå vært over hos henne 4 ganger. Alltid etter bytur. Vi har ikke en eneste gang hatt noe kontakt ut over dette. Aldri har det vært planlagt å møtes, det har bare skjedd de gangen vi har møttes ute (har vært ute mange ganger uten å møte henne, men vi bor i samme by så det hender vi møtes).

Når vi møtes er det en vennlig klem, men aldri noe mer. Vi danser kanskje litt og prater ute, men ikke noe spesiell flørting, aldri kyss, holde hender eller kos når andre kan se det. Vi har aldri snakket noe om at det må være sånn, det bare er sånn. Hva hun driver med ellers med gutter aner jeg ikke, og ikke bryr det meg heller.

Spørsmålet mitt nå er jo da, hvordan går jeg frem hvis jeg ønsker å kontakte henne for sex utenom tilfeldige møter på byen. Edrusex er jo langt bedre enn fyllesex :) Vi har aldri snakket noe om det de gangen jeg har vært over hos henne. Som jeg leser situasjonen så tror jeg at hun ønsker det samme som meg, eller så er hun redd for å pushe på for noe mer og heller venter på at det skal "skje noe".. Altså at hun faktisk ønsker noe mer.

Jeg må også nevne at jeg i hvert fall 1 gang hadde en liten pillowtalk før jeg dro, og da sa jeg faktisk ganske klart at jeg nå ikke er ute etter et forhold, men at jeg en dag selvsagt ønsket å finne "the one".. (Hun vet jeg har vært i et lengre forhold for en stund siden). Hvordan hun tolket dette vet jeg ikke, men det har i hvert fall kommet ut omtrentlig på den måten fra meg.

Så hva tror dere, hvordan går jeg frem her? Utgangspunktet er jo bra, men jeg vil helst optimalisere mulighet for at fb forholdet skal etableres ut over det helt tilfeldige.

#Jeg kan fortsette som nå og bare ha sex de gangen jeg ganske tilfeldig møter henne på byen (forutsatt at hun fortsatt ønsker så klart)
#Jeg kan kontakte henne (sms, face, ringe?) og spørre om hun vil møtes. I så fall hva skal jeg foreslå? Ønsker ikke noe cafe-tur o.l da det blir litt for offentlig og kjærstete?
#En slags mellomting. Sende melding og spørre om hun skal ut i helgen. Altså, bare å gjøre hver vår greie tidlig på kvelden og så møtes "tilfeldig" ute? Og så gå videre derfra. Da har jeg jo i det minste brutt "ingen kontakt" greia vår..
#Andre forslag?

#Et siste spørsmål, kan jeg sjekke opp vennindene hennes? ;)  (Hilsen Ole Brum)