Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre på valentinsdagen. Jeg har datet ei jente i snart to uker nå, vi har vært på kaffedate, laget mat sammen og sett flere filmer og tv-serier sammen. Hengt en to til tre ganger i uka i lag og da for det meste sett film/tv-serier. Jeg liker henne og synes vi går bedre og bedre overens for hver gang. Kyssing og litt tafsing forekommer hver gang vi møtes. Jeg har til og med møtt søsteren hennes (de bor i lag).
Pratet med en kompis i dag (vi har felles venner jeg og hun, de oppfører seg som en slags heiagjeng, noe jeg synes er litt søtt med samtidig litt... eh... påtrengende) om valentines, og han mener jeg burde gjøre noe med henne. Type be henne ut på kino tidlig på dagen, slik at vi kan henge mer utover kvelden. Kanskje ta en øl eller noe? Jeg er litt i tvil, jeg har bare kjent henne i strengt tatt 1 og en halv uke. Valentines er liksom så kjæresteaktig/klissete, og vi er ikke der (jeg og henne). Hvis det blir at jeg ber henne med på noe, skal det i alle fall være noe "enkelt", ikke middag på fin resturant og en blomsterbukett, det synes jeg blir for mye for tidlig (noe jeg og min kompis er enig om).