Dette er et spørsmål jeg har fått av gutter i det jeg snakker med venninner i gjengen deres. Sist gang jeg var ute og "sjekka" (jeg har fått meg dame, så nå om dagen drar jeg bare ut for å ha det gøy og prate med jenter) så skjedde følgende:
Kom tidlig med en venn til byen. Sattes oss ned ved baren på utestedet og fikk gratis popkorn og billig alkohol (Stunt for å få flere kunder på fredagene). Kompisen min måtte ut og ta en røyk. Jeg ble sittende inne ved baren mens jeg koste meg med en utrolig god pakke popkorn. Ei jente kommer opp ved siden av meg og skal bestille noe å drikke. Jeg sier:
Jeg: "Hei! Er det slik hver fredag?, med popkorn og greier?"
Hun: "BlaBla"
Jeg: "BlaBla"
Hun: "Kom å sett deg sammen med oss i stede for å sitte her alene"
Jeg: "Venter på kompisen min, men vi kan jo kanskje ta en tur bort etterpå"
Kompisen min kommer inn igjen, og vi går bort til gruppa og setter oss ned. Jeg prater litt med jenta, men jeg merker fort at resten av gruppa misliker det ganske sterkt. Det merker hun også, og smyger seg sakte ut av samtalen. Jeg kommer i prat med en annen kar og prater med han en god stund før vi bestemmer oss for å gå til en annen klubb.
Når jeg får snakket med kompisen min igjen sier han til meg:
"De gutta lurte på om du hadde lest The Game, og jeg svare at jaja, det har han".
Også sa de: "Ja det var det jeg tenkte"
Jeg synes dette er skikkelig sært. Noen som har opplevd noe likt?