Quote1. Drit i vennesone, den er oppskrytt. Om du får henne på tomannshånd og blir med på det du foreslår, så liker hun deg godt nok til å ikke drite deg ut om hun faktisk har friendzona deg. (som regel vil hun nok være litt tilbaketrukken om hun innser at du vil mer enn henne, så plukk opp signaler).
Skjønte ikke helt "så liker hun deg godt nok til å ikke drite deg ut om hun faktisk har friendzona deg", du mener at hun blir med for å være snill?
2. Jeg er litt interessert i en jeg studerer sammen med, så har tenkt over dette mye selv. Det å "liksom-kjenne" en person og alle andre rundt oss gjør det jo ganske vanskelig, og det er superlett å "tøffe seg" litt. Prøv å unngå det, oppfør deg normalt.
Nei, de liker vi ikke!
Jeg er en pus jeg! (nesten)
3. Ikke vær redd for å gi henne oppmerksomhet. Om du ikke vil at det skal være opplagt, så er det mange småting du kan gjøre. Si alltid hei, spør henne hvordan det går, ta på henne. Ikke ta på henne som en kjærestegreie (altså ikke ta på henne på steder som du ikke kunne tilfeldigvis ta på henne, som hendene eller midjen eller sånt, om dere ikke tuller eller det føles naturlig), men skuldrene, hodet og låret er greit for å få oppmerksomhet, der skuldrene er supersafe. (men da må du ikke være midt i synsfeltet hennes liksom, gjør det for å få oppmerksomhet hvis du ikke allerede har det).
Vi har en dag i uken som er "vår" dag, de andre dagene sitter jeg med mine venner og vi snakker egentlig ikke hele dagen. Men den ene dagen er ja, er som å se 2 forskjellige mennesker. Hun er heller ikke sånn mot de andre i klassen som med meg, som jeg har sett.