Started by TRStones, April 22, 2012, 09:25:16 AM
Quote from: Adriwen on April 24, 2012, 15:41:08 PMQuote from: Toshi on April 23, 2012, 16:00:24 PMQuote from: Adriwen on April 23, 2012, 15:24:39 PMDet er nettopp det. Derfor spurte jeg om forholdet mellom dem to.Det er ikke engang sikkert jenta husker gutten, eller kjenner han i det hele tatt.Ingen grunn til å tenke sånn i det hele tatt. TRStones spør jo bare hvordan det er greit å gå frem med å ta kontakt. Hvorvidt hun er interessert eller ikke er i utgangspunktet helt irrelevant. Eneste han kan gjøre er å legge tilrette for det han har lyst skal skje.Tror hun blir glad for å høre fra deg igjen jeg, lykke til Nei, nei, helt ok det. Jeg bare ser det LITT provoserende at han har truffet drømmedama, og tror at han uansett omstendigheter kan få hun kun fordi han har lyst, vil, og liker hun. Det er litt provoserende, da alle vet at hun også må like han tilbake, huske han, vite hvem han er, osv. noe Trådstarter ikke har hintet om mer informasjon om.[/quoteDenne karen her er jo faktisk ikke helt klok.
Quote from: Toshi on April 23, 2012, 16:00:24 PMQuote from: Adriwen on April 23, 2012, 15:24:39 PMDet er nettopp det. Derfor spurte jeg om forholdet mellom dem to.Det er ikke engang sikkert jenta husker gutten, eller kjenner han i det hele tatt.Ingen grunn til å tenke sånn i det hele tatt. TRStones spør jo bare hvordan det er greit å gå frem med å ta kontakt. Hvorvidt hun er interessert eller ikke er i utgangspunktet helt irrelevant. Eneste han kan gjøre er å legge tilrette for det han har lyst skal skje.Tror hun blir glad for å høre fra deg igjen jeg, lykke til
Quote from: Adriwen on April 23, 2012, 15:24:39 PMDet er nettopp det. Derfor spurte jeg om forholdet mellom dem to.Det er ikke engang sikkert jenta husker gutten, eller kjenner han i det hele tatt.
Quote from: Adriwen on April 26, 2012, 17:33:13 PMVar det siste sitatet ment som et personangrep på meg? Hmmm... Hvordan var reglene om å være snill og grei mot andre, igjen...