Fant ikkje ein annen post om det so lagde ein, beklager om det er diskutert før:).
Korleis gjer folk her det klart at dei berre vil ha ein kveld med kos uten å framstå som ein dritt? når eg er med jenter som eg ikkje har lyst til å møte igjen spør eg aldri om nummer eller seier noke ala "dette må me gjera igjen". Alikevel skjer det igjen og igjen at ho har funnet nummeret mitt og sender ein melding ala "ut ikveld?
" ellers kjem det ein vennespørsel på facebook. Eg responderer med å avslå venneforespørselen og svarer ikkje på meldingen:p. Alikevel plager dette meg og eg får dårlig samvitighet over at ho vil meir mens eg igrunn ikkje bryr meg, føler at eg har brukt ho sjøl om det ikkje er det eg har.
Før tok eg nummer om morningen berre for å vere høflig, eller kom med "snakkes". Spurte to venninner om det og dei påsto at dei ikkje tok kontakt om gutten ikkje gav nummeret sitt, men dette slår gang på gang feil.
Eg seier jo ikkje at eg ikkje vil møta ho igjen, men unngår bevist å spørra om nummer eller hinta om at me må treffes edru. Har prøvd å vera kjip om morningen, men klarer det ikkje.. Er i mitt ess dagen derpå og MÅ kødde med jenta, har prøvd å ikkje gjere det, men klarer det sånn ca. 30 sekunder før eg blir normal og begynner å plage ho. Dessuten har eg jo lyst at ho ska snakke positivt om meg til venninnene sine:p.
So ja, korleis gjer dåke da klart at det ikkje vil skje meir på ein fin måte?