Til jentene her inne!

Started by Tingles, October 25, 2011, 19:26:44 PM

Previous topic - Next topic

Tingles

Jeg er en 24år og far til en jente på 4, jeg er ikke sammen med moren, men har nurket annenhver uke.
Jeg har laget en egen regel for meg selv at jeg ikke skal introdusere nurket til noen jenter jeg har intesjoner med før det har gått minst 6mnd.
Dette fordi hun ikke skal møte mange folk hun liker for så å se de forsvinne igjen. Altså ingen kontakt før det er seriøst.

Det jeg lurer på er: når bør jeg informere om at jeg er pappa? Er det avgjørende for dere at fyren dere snakker med om han er pappa?

Turn on/turn off?
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Tingles

okei ser at den jeg postet isted ble overført til off topic..my bad :)

Tingles

Hei jeg heter Tingles jeg er pappa! :D 

Det har ligget løst på tungen min når jeg har snakket med de fleste, skal litt til å for å ikke være stolt over det ;)
Men jeg sier det som regel ikke før det kommer opp på en eller annen måte.

"jeg kan ikke studere utenlands fordi jeg har en liten kid og 7 år er lenge å være vekke" o.l.

Den uken jeg har henne er hun ganske mye livet mitt, men uken jeg ikke har henne blir det distanse der :)

Men du sier det er litt turn off for deg pga livssituasjon nå, men hva når du ser for deg å slå deg til ro, er det negativt å bli stemor før du blir "ekte" mor? Er det noe du tar i betraktning når du velger mann?

Anugita

Det spørs nok veldig på jenta og livssituasjonen ho er i om det har noe å si eller ikke... Men jeg synes nok det bør komme fram relativt tidlig om det er ei jente du du "har noe på gang" med... Er det derimot en ONS er det kanskje like greit å holde kjeft om det ;)

I min alder er det hverken turn on eller turn off, man må regne med at gutta har hatt ett liv før man treffer de ;) Men selvsagt: hadde jeg hatt valget mellom 2 gutter som var like fantastiske på alle måter, og den ene hadde barn og han andre ikke, hadde jeg valgt han uten barn... 

Miss Føniks

Som sakt over, ikke noe jeg ville nevnt med en gang. La jenta bli kjent med deg først,uten og skjule at du har barn. 

For meg er det turn off, jeg føler meg ikke klar for noe barn.
Selv om det hadde vært på "stemor" bassis. Det live jeg lever nå hadde da måttet forandre seg veldig, jeg hadde heller ikke vært nummer 1 for kjæresten min.

For meg er det stort nok og gå inn i et seriøst forhold,fordi jeg ikke har hatt det på 5 år.
Da blir en unge inn i bilde,for mye for min del.
Men det gjelder jo ikke alle :)

Jeg utdanner meg til og jobbe med barn,så er ikke der det ligger.
The Phoenix always rises from the asses

QueenB

jeg ville synes det var sjarmerend at du er pappa, selv om jeg egentlig ikke er så glad i barn. vet ikke om jeg noen gang har lyst på egen barn, så derfor ville jeg blitt lettet over å møte en fyr som allerede har et barn.

og eg hadde ikke brydd meg om du hadde fortalt det med en gang eller etter 5 dates.
Men akkurat her er jenter veldig forskjelige, og det finnes ingen fasitsvar, desverre.   
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.