NLP & Coaching Akademiet jeg gikk på.
Har testet mye coldreading på vors og det er sjelden at folk ikke kjenner seg igjen. Har hatt for vane å spørre hvor godt lesingen min var, på en skala fra 1-10, og kan ikke huske at noen har vært under 7, ofte 8-9... mye man kan gjette seg til og noen ganger har man fått små hint som kan avkrefte/bekrefte det man tenker. Noen ganger har jeg bare fått et sprøtt innfall og f.eks. klart å tippe sært yrke (ren flaks). Har også lest meg opp på lesing av hender (altså langt utover det man kan lese seg til i sjekkebøker og hvor man bare kommer med svada), til og med der pleier det å bli meget høy score, enda jeg tror det har mer logiske forklaringer. Syntes sånne ting er kjempegøy, enda jeg er meget stor skeptiker til å spå fremtid (dvs, jeg mener det ikke er mulig og bare tull.. i beste fall skaper du en fremtid siden man vil ta underbevisste valg som vil føre man dit).
Helt klart hørt om Brown ja og har sett en del dvd'r med han
Det her med å få en gruppe mennesker til å svare det samme, kan ofte være planting av informasjon (i form av farger, figurer, plakater, sitater) på en litt diskret måte og det er jo kjempegøy og noe jeg vet fungerer i praksis etter å ha testet det selv. Men det kan jo selvsagt være andre varianter som gjør det hele enda mer imponerende. Mitt beste triks så langt er nok å klare avsløre løgner med 100% nøyaktighet, noe som fungerer ved å blande NLP, mikroutrykk og bittelitt juks.
Når det kommer til ankring.. jeg vet forsåvidt hvordan man setter et anker og fremkaller dette, både på meg selv og andre.. Og at man kan kjede ankre, slik at man får dobbelt opp med opplevelser. Men lurer litt på hvordan jeg skulle gjort det på ei jente som er skikkelig bitchy (eller en fyr for den sakens skyld).. Tror man fort kunne fått et slag i trynet hvis man prøvde ankre (i form av fysisk ta på den andre personen) på en person som er unnvikende. Det er krevende nok å sette dette når den andre personen er velvillig
Men kanskje hvis man sier at man ønsker å teste noe, ber henne tenke på et øyeblikk hvor hun var på sitt mest ekstatiske, tar på henne når man ser at dette gir fysiske utslag.. Går forsåvidt an å ankre gjennom stemme (og lukt), men ikke det letteste man gjør med en ikke-velvillig person...