hei alle sammen takk for råd.
skal prøve og avklare noen på min beste norsk bare for deg deeparne <3
vb:
- tenker ikke masse på dem egentlig. ler mest over slikt, selv om det noen ganger sitter litt.
- etter og ha tenkt litt på dette så må jeg si at ejg tror jeg flørter, er ikke helt sikker på hvordan man gjør det egentlig. ikke masse fysisk eskalering nei.
- har prøvd og få noen til og ta bilder for meg, men ingen ville det. de mente det var dumt og teit og unaturlig og at jeg var for ung til og drive med nett dating, har prøvd på match, møteplassen og sukker og fått et (ja som i en) treff på sukker men ellers ikke noen svar der heller. så nå har jeg gidd opp det, ble for dyrt i lengden og betale for det. forandret og profilen en del ganger.
- jeg ser faktisk ikke så ille ut sånn trent messig, bare en liten mage som snart er flat:D
- helt ærlig. så tipper jeg ei på ungdoms skolen og ei i bergen, men hun kalte meg tilgjengjeld stygg :/
ellers så stresser det meg ikke og gå ut, men trenger av og til en evaluvering.
George:
det jeg vil er og faktisk finnne ut hva folks oppfatning av meg er, slik at jeg kan gjøre noe med den, førsteintrykket er jo meget viktig.
det med IT sett har jeg aldri lagt merke til, emn skal se om det stemmer neste gang jeg går ut.
tror ikke helt jeg skjønner hva du mener sånn egentlig, men jeg er ikke ute etter ONS egentlig, å ha det gøy og trives med meg selv er vel mer det jeg er ute etter.
kommer ikke til og kutte vennene mine, har jo på en måte akurat fått de. flyttet hit for 3 år siden bare:D
--WTF--:
kommer ikke til og flytte på meg før jeg ahr en bedre jobb i boks og akurat nå har jeg nok med skole jobb og komme meg ut av huset.
ellers er det venner og fotball(jeg spiller ikke) og trening. treffer ikke akurat nye fokl på denne måten, men jeg prøver og henge meg på folk fra jobben eller folk jeg kjenner litt for og komme meg mer og mer ut og møte nye folk på en naturlig måte.
deepArne:
vel har så masse dyseleksi at jeg kan lese ute problem men kan ikke skrive uten pc. det rare er at jeg ikke ser skrivefeil som jeg selv gjør. men ser lett andres.
så tar ditt råd som ring jentene ikke send
sms:p noe jeg har tengt til og prøve på.
Stylish:
er vel ute to ganger i uken, oftest begge alene. skal man heller sitte hjemme og spille xbox liksom, eller høre om venner som klager over dama, fotball laget, eller at jeg knuser han i xbox???
jeg har vel kommet frem til at jeg ikke er så spenendes nei, men sliter litt med og finne ut hvordan jeg skal bli bedre og eskalere, derfor er jeg vel her.
vel det skjer av og til at jenter er direkte ufine, har en kompis som har skjelt ut noen et par ganger, mens jeg gidder ikke. de skal få lov og være sure og kjipe alene. må være en sykt tung byrde og bli likt pga utsende når du ikke har noe annet og komme med.
det med at vennene mine distanserer seg tror jeg rettt og slett er for at de ser det som unormalt, de har altid møtt folk på naturlige måter, gjennom venner og gjenom jobb og slikt. mens jeg har vært den som egentlig aldri har passet inn. men har kommet meg langt på vei, ut av mørket og inn i lyset som man sier.
Kaizer: jeg tror du er inne på noe men på en annen måte at du ikke er det. jeg har via jobben hilst på folk. jeagle jeg er den beste i det jeg gjør. noe jeg er. ingne er bedre enn meg:p viktige er jo seff og le dette litt bort og så bevise det. litt klysete kansje, men knallhardbransje.
tar gjærne i mot flere råd og tips:D takk alle sammen