På vei rett inn i vennefella?

Started by Esteban, November 15, 2012, 01:19:50 AM

Previous topic - Next topic

Esteban

Starter en ny tråd for å få mer aktivitet på forumet. Neida, lurer egentlig veldig på dette.

For ca halvannen måned siden møtte jeg en jente som er utrolig forskjellig fra meg selv. Det var på Chateau Neuf. Hun ga meg masse oppmerksomhet, og vi hang sammen stort sett hele kvelden der, ca 2-3 timer. Hun var i faddergruppe med en kompis av meg. Hele kvelden var hun jævlig PÅ med blikk, masse kroppskontakt og alt det der. Jeg syns at hun var sykt søt og pen. I min omgangskrets er jeg heller er den som skiller meg litt ut, noe jeg egentlig alltid har gjort, gått mine egne veier etc, kanskje litt for mye noen ganger også. Men overfor denne dama følte jeg meg usedvanlig streit, litt fordi hun hadde holdt på med stoff siden hun var 13-14 år, levd et ganske heftig liv og utrolig annerledes sammenlignet med min relativt beskyttede og "kjedelige" oppvekst på Oslo vest. Må understreke at jeg er veldig lite dømmende overfor folk, og jeg respekterer og liker stort sett folk så lenge de er reflekterte etc. Jeg skjønte egentlig aldri hvor jeg hadde henne denne kvelden, og på Chateau Neuf følte jeg meg litt awkward, ble litt tatt på senga av at hun var så på. Vi avtalte å ta følge hjem, hun bodde et lite stykke unna meg, men i samme retning. Da vi dro så introduserte hun meg som "typen hennes" til en fyr som prøvde å sjekke henne opp og sa at vi var på vei ut. Da vi er utenfor min leilighet tilbyr jeg henne å sove hos meg pga da slapp hun taxi/gå hjem alene. Det takket hun ja til.

Inne i leiligheten så sitter vi i sofaen, og etter en stund så går jeg for kysset. Avvist. Det viser seg at hun har type og hun er ikke keen på å være utro. Hun virka ganske misfornøyd med kjæresten i hvordan hun pratet om ham. Men hun sier at hun ville ha hatt sex med meg om hun ikke var i et forhold. Jeg sa at jeg likte henne og at jeg var keen på å ha sex med henne, men at det ikke var noe problem at hun ikke kunne. Merkelig nok ble det veldig lite kleint, tvert i mot. Kvelden gikk og vi satt i en relativt liten sofa og cuddla/holdt rundt hverandre, pratet og så på morsomme videoer på youtube. Til slutt la vi oss ca kl 06:30, hun sov i sofaen og jeg i min egen seng. Følte at vi fikk en skikkelig dyp connection og vi pratet om alt, masse sexprat (særlig fra henne), og jeg likte å være så åpen med en person jeg hadde kjent veldig kort.

Vi møttes på en kafé en uke etterpå, jeg trodde det var en slags date ettersom hun ikke virka så fornøyd med kjæresten, men det ble litt failure. Da vi var der sendte kjæresten hennes sms med info om overraskelsestur til Amsterdam. Det føltes litt utgjort, men jeg vet samtidig at jeg måtte på sett og vis kunne forvente noe sånt når jeg initierte en kaffe med en dame jeg visste at var i et forhold.

Deretter har det vært sporadisk kontakt på facebook, stort sett initiert av meg, men tror hun har likt å prate med meg. Samtalene har vært morsomme.

Igår ca kl 23, over en måned siden jeg hadde sett henne sist, sender jeg henne en melding på face siden hun er online. Hun forteller meg at hun nå bor alene fordi kjæresten hennes har vært utro i over et halvt år med henne, hun hadde visst det i bare 3 dager. Så jeg sier hun gjerne må komme og sløve hos meg den kvelden om hun var keen på litt brandy og TV-titting. Hun sier at hun ikke orker, men spør rett etter om jeg vil komme over til henne med den alkoholen. (fant senere på kvelden ut at hun hadde masse alkohol hos seg og således ikke spurte om jeg kunne komme fordi hun var tørst, for å si det sånn). Siden sist har hun flyttet 2 min unna min leilighet, så jeg fresher meg litt opp og kommer over etter 30 min. Jeg lurte på om hun var keen på å ha heftig sex for å hevne seg på duden, håpet i hvert fall  ;D. Da hun møter meg utenfor så griner hun, men tar seg sammen og sånn. Jeg oppfører meg smooth, men føler at stemningen ikke tilsier å prøve seg. Vi har det veldig hyggelig og prater om alt mulig, blant annet om den utroskapen etc og jeg oppfører meg støttende. Vi spøker om at jeg er hennes streiteste kompis. Jeg var veldig lite klein, følte jeg i hvert fall, og passet på å fortsette med kroppskontakten vi hadde fra forrige gang. Etter ca 2.5 time sa hun at hun var trøtt og måtte tidlig opp. Men hun sier at vi må henge mye mer sammen siden vi er naboer. Jeg stikker hjem.

Idag er hun ikke lenger med ham fyren på statusen på facebook, tydelig at hun har endt det. Jeg sier "hey" men hun svarer aldri. Hun har alltid virket litt uforutsigbar. Jeg er dog ganske sikker på at det at hun ikke svarte meg ikke hadde noe å gjøre med meg, men at hun var deppa pga eksen hennes og at hun hadde mye å tenke på.

Men det jeg prøver å kommunisere er: Hun vet at jeg var keen på å pule den gangen vi først møttes, men det passet ikke. Hun sa at hun også ville ha sex, muligens var det bare tull, whatever. Hun inviterer meg over i går kveld, og jeg hadde vært en douche om jeg hadde prøvd meg, eller hva? Er mine sjanser over, har jeg blitt en og annen venn for henne? Jeg syns hun er nydelig og er veldig keen på å bli bedre kjent med henne i hvert fall seksuelt og muligens romantisk også. Jeg tror også at jeg har kommunisert ganske klart at jeg liker henne bedre enn bare som "venn".

Beklager kaosinnlegg, men what to do now? Er jeg allerede fanget i vennefella?
I brings the ruckus to the ladies. Black man doing his thing, baby!

dagligvare

Quote from: Esteban on November 15, 2012, 01:19:50 AM
Jeg oppfører meg smooth, men føler at stemningen ikke tilsier å prøve seg. Vi har det veldig hyggelig og prater om alt mulig, blant annet om den utroskapen etc og jeg oppfører meg støttende. Vi spøker om at jeg er hennes streiteste kompis. Jeg var veldig lite klein, følte jeg i hvert fall, og passet på å fortsette med kroppskontakten vi hadde fra forrige gang. Etter ca 2.5 time sa hun at hun var trøtt og måtte tidlig opp. Men hun sier at vi må henge mye mer sammen siden vi er naboer. Jeg stikker hjem.

Bad. Det er ikke bra når jenter begynner å kalle deg kompis. Jeg er helt sikker på at dersom du hadde eskalert så hadde du kunnet scora med henne.

Hun inviterer meg over i går kveld, og jeg hadde vært en douche om jeg hadde prøvd meg, eller hva?

Eehh, hva? Hvorfor det?

Jeg syns hun er nydelig og er veldig keen på å bli bedre kjent med henne i hvert fall seksuelt og muligens romantisk også. Jeg tror også at jeg har kommunisert ganske klart at jeg liker henne bedre enn bare som "venn".

Joda, hun vet nok hvor hun har deg. Og det er ikke nødvendigvis spesielt bra. Neste gang dere møtes må du prøve deg mer. Gå for kysset!

Esteban

Takk for svar!

Roark: Du nevner å ta en pause. Hvor lenge ville du ha ventet egentlig?

Dagligvare: Jeg er egentlig ganske rådvill, men er enig i at jeg burde ha prøvd meg mer. Syns bare det er litt vanskelig å prøve meg igjen på en dame som har avvist kyss. Jeg trooor hun vet hvor hun har meg, og jeg lurer på hva hun tenker om det. Hva tror du er hennes interesse av å få meg over den kvelden?

Interessant at du spør hva som er galt med å prøve seg under nevnte omstendigheter, og her er jeg usikker. 2 kompiser jeg pratet med mente at det ville være douchy å prøve seg rett etter at hun hadde funnet ut det med kjæresten. Hun grein da jeg kom som jeg nevnte. Kan se for meg at hun hadde klikka litt om jeg igjen for kysset, eller ikke. Om jeg hadde blitt avvist gang nummer 2 på kyss hadde det blitt veldig kleint. Men veit jo at jeg før eller siden må gå for kysset skal det bli noe.

Dette her føles ekstra vanskelig siden hun har det lille ekstra. Hadde jeg ikke likt henne så godt så hadde det vært enklere, da hadde jeg væt mer care.
I brings the ruckus to the ladies. Black man doing his thing, baby!