Hei, fulgt med på bloggen et års tid men ny på forumet.
Saken er den at jeg ofte får problemer med å komme til sex, selv om ganske ofte får med meg besøk hjem fra fest eller byen.
Nå sist på fredag møtte jeg en dame på fest hos en kompis, vi pratet, drakk (ok vi var fulle), danset og kysset, når kvelden dro mot slutten forslo jeg nach/ eller ett glass vin om meg.
på hjemturen fikk jeg ett langt foredrag om likestilling, i sofaen hjemme fortsatt hun å snakke om voldteksfaren i Oslo, og problemet med alle de rumenske tiggerne
hun var veldig av å på og fant ut at hun burde gå, så jeg spurte om vi skulle møtes senere på en kaffe (går på samme skole), når hun fikk på seg kåpen , og var på vei til å følge henne ut døren møttes blikket og vi står å råklinere, vi begynner å bevege oss mot somerommet, før tar en pause for å tisse, da finner hun plutselig ut igjen at hun må gå.
2 min senere er tilbake opp trappen igjen før jeg sier at det er like greit
litt ekstrem situasjon, men men ikke første gang
skjønner at mange jenter vil vente med sex, men ser ikke helt hvordan de kan være så på og bli med på nach for så å ombestemme seg, selv om jeg føler jeg er ærlig med intensjonene mine.
så hva gjør man i sånne situasjoner? begynner på nytt igjen? prøver å flørte? spille hard to get?