Hvordan full føre?

Started by ouch, November 06, 2012, 23:22:44 PM

Previous topic - Next topic

ouch

Hei, fulgt med på bloggen et års tid men ny på forumet.

Saken er den at jeg ofte får problemer med å komme til sex, selv om ganske ofte får med meg besøk hjem fra fest eller byen.

Nå sist på fredag møtte jeg en dame på fest hos en kompis, vi pratet, drakk (ok vi var fulle), danset og kysset, når kvelden dro mot slutten forslo jeg nach/ eller ett glass vin om meg.

på hjemturen fikk jeg ett langt foredrag om likestilling, i sofaen hjemme fortsatt hun å snakke om voldteksfaren i Oslo, og problemet med alle de rumenske tiggerne :P

hun var veldig av å på og fant ut at hun burde gå, så jeg spurte om vi skulle møtes senere på en kaffe (går på samme skole), når hun fikk på seg kåpen , og var på vei til å følge  henne ut døren møttes blikket og vi står å råklinere, vi begynner å bevege oss mot somerommet, før tar en pause for å tisse, da finner hun plutselig ut igjen at hun må gå.

2 min senere er tilbake opp trappen igjen før jeg sier at det er like greit ::)

litt ekstrem situasjon, men men ikke første gang
skjønner at mange jenter vil vente med sex, men ser ikke helt hvordan de kan være så på og bli med på nach for så å ombestemme seg, selv om jeg føler jeg er ærlig med intensjonene mine.

så hva gjør man i sånne situasjoner? begynner på nytt igjen? prøver å flørte? spille hard to get?

Claw

Eskaler som en talibaner med en gang dere er inn døra.

VB

Det Claw sier kan fungere i mange tilfeller, hvis det er gjort riktig, men jeg føler det hadde vært greit med mer informasjon her. Flere eksempler og hva som vanligvis skjer, det kan være utrolig mange grunner til at ting ikke går slik du vil. Hvis du ser over flere tilfeller i det siste er det noe system i når ting går galt, gjør du de samme tingene hver gang, etc...?

For lite eskalering, ukalibrert eskalering, du gjør noe rart eller merkelig som er turn off, for kjapp / treg eskalering.

Personlig er jeg tilhenger av å prøve å tenne jenta så mye som mulig på vei hjem, sørge for at hun ikke overanalyserer ting (ved å passe på at det ikke blir lange stille pauser uten klining eller annet) og å fortsette å tenne henne veldig når vi kommer hjem. To skritt frem, et tilbake. Mye erting / teasing, etc... Prøver også å unngå seriøse samtaler når vi er på vei hjem, veldig få personer blir seksuelt opphisset av å tenke på politikk og andre seriøse ting.

dagligvare

Quote from: ouch on November 06, 2012, 23:22:44 PM
på og fant ut at hun burde gå, så jeg spurte om vi skulle møtes senere på en kaffe (går på samme skole), når hun fikk på seg kåpen , og var på vei til å følge  henne ut døren møttes blikket og vi står å råklinere, vi begynner å bevege oss mot somerommet, før tar en pause for å tisse, da finner hun plutselig ut igjen at hun må gå.

Vel, det er tydelig at den logiske "å nei jeg burde ikke gjøre dette" stemmen slo inn.

ouch

helt klart "å nei, dette burde jeg ikke gjøre stemmen" som slo til men hva gjør man når dette skjer?

de to forrige gangenen det skjedde så fant vedkommende ut at vi måtte treffes et par ganger for kaffe, vin , kino osv før de var klare for å gå videre, skjedde i begge tilfeller når vi lå i senga mi å jeg prøvde å kle av dem. (nå skal det sies at det vanligvis går helt greit)

ouch

Quote from: VB on November 06, 2012, 23:57:08 PM
Det Claw sier kan fungere i mange tilfeller, hvis det er gjort riktig, men jeg føler det hadde vært greit med mer informasjon her. Flere eksempler og hva som vanligvis skjer, det kan være utrolig mange grunner til at ting ikke går slik du vil. Hvis du ser over flere tilfeller i det siste er det noe system i når ting går galt, gjør du de samme tingene hver gang, etc...?

For lite eskalering, ukalibrert eskalering, du gjør noe rart eller merkelig som er turn off, for kjapp / treg eskalering.

Personlig er jeg tilhenger av å prøve å tenne jenta så mye som mulig på vei hjem, sørge for at hun ikke overanalyserer ting (ved å passe på at det ikke blir lange stille pauser uten klining eller annet) og å fortsette å tenne henne veldig når vi kommer hjem. To skritt frem, et tilbake. Mye erting / teasing, etc... Prøver også å unngå seriøse samtaler når vi er på vei hjem, veldig få personer blir seksuelt opphisset av å tenke på politikk og andre seriøse ting.

1:hmm joda, jeg kunne ha esklart mer før vi dro eller tja, føler det blir vanskeligere med mye folk rundt (da venniner særlig).

2: Jeg prøvde å unngå seriøse temaer, var ikke jeg som tok dem opp.

3: hvis det jeg skal sette en fellesnevner for når det går skeis, så må det bli de gangene det er for mye alkohol inne i bildet, å da spessielt hvis jentene er for fulle, fulle jenter er veldig emosjonelle å generelt slitsome.

4: Når det gjelder talibaner eskalering, så.... tja jeg liker å begynne litt rolig i sofan ca 30 min med musikk og klining, blir bedre for meg også når jeg for tid til å varme opp før akten

UDA

For min egen del liker jeg bedre å vente med å kline til jeg har fått med meg jenta hjem. På denne måten bygger dere opp så mye spenning at når dere først skjønner at dere kan ta av hverandre klærne kan det bare gå en vei.

Klining utløser mye av spenninga.
No brain, no pain - no pain, no gain

ouch

Quote from: Kaizer on November 09, 2012, 19:15:36 PM
Quote from: ouch on November 07, 2012, 15:09:39 PM
helt klart "å nei, dette burde jeg ikke gjøre stemmen" som slo til men hva gjør man når dette skjer?

Du får den stemmen i hodet fordi du ikke tror på at jenter vil ha sex den første kvelden. Med mer erfaring vil du kvitte deg med disse tankene. I mellomtiden kan du jo eskalere som en Talibaner

det er ikke snakk om en tanke JEG fikk i hodet,  spørsmålet er hva gjør man når JENTA får den tanken i hodet