Ble med ei jente hjem etter at vi hadde vært med flere andre på vors + byen i helga. Der ble det roting med klærene av, men ikke "fullverdig" sex.
Jeg er keen på å få noe mer ut av dette, da jenta i mine øyne er aldeles nydelig.
Vi tøyset og tullet masse på vors, på vei hjem til henne og morgenen etterpå. Bortsett fra det, har det vært veldig lite kontakt mellom oss noen gang, selv om jeg har sett henne litt på byen og slikt tidligere. Med andre ord så kjenner jeg henne veldig lite, og inntrykket mitt er derfor at hun er sexy og morsom - stort mer vet jeg egentlig ikke.
Jeg bor i en relativt liten by på østlandet (20-30k innbyggere), og hun flytter for å studere videre i høst (vi studerer begge nå, men ikke samme fag). Ingen av oss er opprinnelig fra byen vi bor i nå. Vi har nok derfor et naturlig tidsperspektiv som i førsteomgang varer ut sommeren. Etter det har jeg ikke peiling.
Vi har noen felles venner.
Mitt spørsmål er da: Hvordan går jeg frem om jeg er keen på å få til en greie av et eller annet slag (som kan vare ut sommeren, f.eks.)? Eller betød det at vi "bare" rotet heftig at hun ikke er interessert i noe mer? (Hadde hun vært dritkeen, så hadde det vel kanskje gått all the way?)